Er zitten nieuwe achievements in de DLC! Voor eentje moet je elke chapter op 100% uitspelen (dus ook in de main game)!
Als ik zo naar de achievements kijk is het puur Ezio. Wordt trouwens de eerste keer dat een AC game op 1250 komt! Daarnaast is die 100% achievement volgens mij de eerste echte moeilijke (buiten die twee onmogelijke MP achievements) in de serie.
Ik moet nog steeds eerst eens richting level 28. Zullen we vanavond weer eens een ouderwets Wanted potje doen?
Sorry man, had het topic niet meer gelezen. Misschien van het weekend? Heb morgen tentamen en vanavond weinig tijd
heb em gister wel gekocht maar nog niet aan toe gekomen... ben erg benieuwd, maarja er zitten iig nieuwe maps en gametypes bij geloof ik
Ja en moet zeggen dat ik hem zeker de moeite waard vind. De extra gameplay is ongeveer 5 uurtjes en dan heb je alles op 100 procent
Voegt het iets toe aan het verhaal van Desmond? Enige reden waarom ik hem zou kunnen kopen dan, die van AC2 viel zwaar tegen. Sowieso wil ik alleen nog maar DLC van Rockstar, Bioware en Bethesda. Zijn de enige imo die DLC uitbrengen wat je geld waard is.
Heel veel mensen die hem donwloaden kunnen hem niet spelen vanwege de nieuwe title update die niet klopt. Heb je dit? Doe dan dit: System Settings --> Memory --> Hard Disk --> Games --> AC Brotherhood Delete dan de Title Update #5 Start het spel weer en download de update opnieuw, nu wel geschikt voor de DLC.
Online ben ik nu lvl 41. moet geloof ik nog 3 multiplayer achievements. Of de DLC meer waarde aan brengt in het verhaal. Ik vind van wel, Op het einde word ook weer het een en ander duidelijk. Maar goed die dingen staan ook op youtube.
Als er nog multiplayer geboost word met deze game, hou ik me graag aanbevolen. Heb de SP zo goed als uit. Wàt een lekkere game zeg!
Zullen we dit weekend anders een sessie doen? Kan ik nog ff doorlevelen tot level 27/28, zodat ik ook Poison heb. En CJR, we moeten binnenkort weer eens potjes Wanted doen.