[XOne] [Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Klopt, artillery (zonder glitch) was echt geniaal. Zó veel kills mee gemaakt op Harvest Day en Oasis vooral.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog leuker was de arti van je vijand te gebruiken als je net met een sniper de vijand eruit geschoten had. Sommige gasten reageerden pas als ik al een kill of 10 gemaakt had. :+

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De Spas-12 <33. Heerlijk wapen, vooral met sniper class.

4. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net 4 kills met één mortar strike xD

5. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dudes, ik heb echt de beste oplossing gevonden voor camp snipers. Weet je wel, als je hele squad bestaat uit snipers die de spawn niet af komen? En dat je dus niks aan ze hebt?
    Je moet assault gaan, en smoke grenades pakken. Vervolgens loop je naar zo'n gast toe, en spam je hem helemaal vol met smoke grenades. Gooi een ammo kist neer zodat je kan blijven schieten. Hij zal natuurlijk steeds proberen uit die rookwolk te lopen om gewoon door te snipen, maar dan moet je dus gewoon blijven schieten. Omdat je op een gegeven moment dus zoveel smokes hebt gegooid dat het de tegenpartij gaat opvallen, worden die gasten uit jouw squad er zo uit gesniped, en hoogstwaarschijnlijk gaan ze dan niet nog een keer snipen. Ik had toen net een squad met 3 van die camp snipers, en ik had ze binnen een minuut of 3 allemaal op assault.:+

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nu je geen teamkills in core kunt maken hadden ze er van mij in gemogen. BC1 werd je constant door een teamgenoot gekilled omdat hij erin wilde...><

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heeft me heel wat gevloek gekost die teringlijers.

8. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Iemand enig idee hoe ik ''unlocked'' items aan de wapen-arsenaal kan toevoegen? En hoe kun je het beste xp verzamelen in een rush en conquest mode.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2011
  9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wanneer je een wapen unlocked wordt hij automatisch aan je wapen arsenaal toegevoegd.

De beste manier om xp te verzamelen is door het spel te spelen zoals het gespeeld moet worden, dus ammo & health boxjes neergooien, enemies spotten enz. Oh, en ALTIJD een squad joinen..
    Wat je ook kan doen is naar http://bfbc2.statsverse.com/stats/360/Sloober/#progress of http://bfbcs.com/stats_360/Sloober gaan, daar kun je je eerstvolgende medals zien die je kunt behalen, die je weer xp geven ook.

10. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen zaterdag Vietnam ook maar gekocht. Vind het wel tof! Nog meer mensen die hier Vietnam spelen?

11. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan geen game joinen er staat heletijd battlefield bad company 2 couldn't find any games??|:-

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net een wat simpele compilatie gemaakt van wat fragmenten met de AT4 vs choppers van vanavond op onze server.

Het filmpje is snel in elkaar gedraaid, let dus niet op mijn droevige movie-maker kwaliteiten _O_!!

[yt]hjGGlxQp2sM[/yt]

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo slecht is dat niet.

Welke map is dat trouwens. Ik heb die nog nooit gespeeld...

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heavy Metal :)

Only conquest en Squad Deathmatch

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel alleen conquest maar ben hem nooit tegen gekomen :)

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je geen mappen kiezen om te joinen? Dit vind ik echt de meest brute map! Lekker groot, 4 choppers, veel tanks, grote massive gevechten!

Hij lijkt het meest op het caliber BF2 vind ik :)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga eigenlijk altijd voor random. Deze is nog nooit voorbij gekomen. Zal straks even deze gaan proberen! Ziet er iig vet uit.

18. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit

19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geen lock. Je stuurt met je launcher de raket zeg maar (muisknop inhouden). Je moet vooral het rode vierkantje vergeten en alleen op de raket richten.

Zorg dat de raket altijd tussen jou en de chopper in blijft (dat de witte raket op de chopper duidelijker is) en veel oefenen :thumbs:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met de controller zal het nog wel een stuk moeilijker zijn...

Deel Deze Pagina