1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou het gewoon allebij spelen, het kost net iets meer vermogen om na te denken,
    maar het kan je scherper houden omdat je dan meer bezig bent met wat je doet,
    in plaats dat het automatisme word. (omdat je steeds moet switchen van game stijl)
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Qua gameplay heb je wel een punt. Het houdt je fris en scherp.

    (qua controls is het soms lastig, dat je denkt ik switch weapon, maar je gooit een granaat 'soorrryyyy' lol, etc.)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    In een comment op gamersyde zag ik dit...


    Waiting for crysis 2. (15 hours singleplayer)

    Toen ik vroeg hoe ie daarbij kwam...


    Crytek said so in interviews.

    People who played the 'Beta' said so.

    Though both the above said it depends on the player.

    If u pick easy mode and go through the game gun-blazing it's not going to be a very long experience.


    Sounds good...maar ik kan op google nergens iets vinden over 15 uur, wel dit.



    Crytek Studios CEO Cevat Yerli confirms that ‘Crysis 2? has no co-op play, but will offer a ‘beefy’ campaign in lieu of the absent feature
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee, die homefront faalt. veel hadden hem op dit forum eerder en gierig blind gekocht. self fulfilling prophecy.. lees steeds meer slechte dingen over homefront. verouderd etc. denk dat je meer plezier aan crysis 2 hebt. tenzij je een goudmijn hebt oid dan zou ik gewoon beide kopen :p
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Homefront is erg goed hoor. Zeer sterkte multiplayer en een goede singleplayer.

    Zie metacritic.com

    een 8.1 gemiddeld over 10 reviews
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wacht maar tot er een stuk of 40 reviews op staan, het embargo gaat er vandaag pas af
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    7.5 gemiddeld en 11 reviews. en allemaal domme sites. IGN 7.0 en EDGE een 5. Even wachten op meerdere reviews nog. Dragon Age II ging ook van een 9 naar een 8 gemiddeld.
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    IGN en Edge vind ik nou niet echt goed te noemen

    Xboxworld/XGN/Gamer/Insidegamer daar wacht ik op :thumbs:
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Die reviewers mogen het dan wel als beroep doen, maar ik hoor liever wat andere gamers van een game vinden, die hebben tenminste geen plaat voor hun kop, althans niet zo vaak. Zo luister ik absoluut niet naar een reviewer als het om een fighting game gaat, ze weten niet waar ze op moeten letten, hoe diep de eigenlijke gameplay is.
    Dit is ook vaak zo met FPS games, Halo reach lovende reviews, achtergaf heeft de balans en gameplay het de nek om gedaan.

    Ik ga de forums wel afstruimen als de game uit is, kijken wat mensen er écht van vinden.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het review format van Rockpapershotgun.com wel leuk, 4 editors die een soort ronde tafel discussie houden over wat ze wel en iet leuk vonden aan een spel en dan met een soort conclusie proberen te komen (zonder cijfer)

    geeft een betere indruk dan 9 van de 10 andere recencies die zomaar wat willekeurige cijfers achter elkaar gooien.

    Jammer genoeg doen zij alleen PC games
     
  11. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag de demo van crysis gespeeld en was echt wel onder de indruk. Had eigenlijk helemaal geen verwachtingen maar het speelt echt wel lekker weg. Kom nou toch wel in de verleiding de game te kopen :+
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb hetzelfde, vooral als je eenmaal dat cloaking enzo een beetje doorhebt speelt het echt lekker.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [gt]711833[/gt]


    Goooood nondejuuuu dat ziet er toch echt maaaaster uit gek!!!!
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    SP 360(?) versie

    Edit: Hmmm, misschien ook niet de 360 versie sorry

    [yt]jy22sYZ8QsU[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel de 360-versie. Rond 0.50 zie je staan 'Hold X to grab'. Dat is duidelijk de 360-X...
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Of pc-versie met 360 controller ;).

    Bij de PS3 hebben ze blijkbaar oftewel een lagere textures moeten gebruiken of gebruiken ze de standaard AA oplossing voor PS3. Beide zijn imo teleurstellend voor een ontwikkelaar als Crytek, zeker als je hun verkooppraatje van de CryEngine 3 er ook nog eens bij neemt.
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat inderdaad, dit ziet er volgens mij veel te mooi uit voor de 360. Maar aan de andere kant, er waren ook andere video's die echt op 360 waren en die zagen er ook prachtig uit...
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Is wel een 360 versie, vriend van mij heeft het spel via een niet zo legale manier "gekregen" en vandaag een stukje bij hem gespeeld. Was zwaar onder de indruk van de graphics en hoe soepel het speelt. _O_ Echt een toppertje
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Stout hoor:p maarre erg goed om te horen. Misschien gaven MoH en HF niet thuis om CoD een lesje te leren, maar als Crysis2 er fab uitziet dan gaat een FPS gamer met gezonde hersenen die echt wel spelen SP en dan gaat ie misschien ook wel de MP doen en wie weet wordt dat nog wat moois

    Zelf ga ik er alvast voor klaarzitten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina