FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nee EA had bekend gemaakt dat die glitch alleen op de 360 voorkomt. Maar op de Ps3 is wel die cheat dat je Spel gewoon vastloopt en dan kan je lang wachten maar uiteindelijk zul je gewoon moeten quitten. Verlies ik daardoor de finale ( terwijl ik dan meestal voor stond ) en is die DNF weer naar de klote.

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ga er van uit dat je alleen italiaanse spitsen bedoeld en niet serie A spitsen

Miccolli-Cassano ( Allebij klein en technisch met beide een zeer goed schot )

En als je wat rijker bent
    IF Di Vaio---IF Pazzini / IF Rossi

Je hebt ook nog Borrielo, Gilardino en Totti maar daar ben ik persoonlijk geen fan van ondanks de laatste genoemde wel een lekker schot heeft

Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  3. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je kan ook een Kaartje van CAM -> CF kopen. Dan heb je veel meer keus en volgens mij is het kaartje niet echt duur

4. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook al 4x gehad dat iemand in mijn team zat, maar ik zit nooit bij het team van de tegenstander..

5. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben jarenlang voor Chelsea, maar ik ben nog nooit naar een wedstrijd geweest. Maar ik vind niet dat je alleen supporter/fan kan zijn als je ook naar de wedstrijden toe gaat. Ik weet heel veel over Chelsea, en kijk ook naar elke wedstrijd.

EDIT: Sorry voor mijn posts ik kom er net achter dat je ook meerdere posts tegelijk kan Quoten :+

6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is jarenlang? Al voor het Abramovitch tijdperk, toen Chelsea nog echt Chelsea was. Met spelers als Zola, Vialli en de Goey?

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TOTW

GK; Buffon (Juventus 86 >> 87)
    CB; Heitinga (Everton 80 >> 82)
    CB; Rodnei (Kaiserslautern 72 >> 76)
    CB; Ignashevich (CSKA Moscow 76 >> 80)
    CM; Gabi (Real Zaragoza 74 >> 78]
    RM; Robben (Bayern Munchen 87 >> 89)
    LM; Ribery (Bayern Munchen 86 >> 87)
    CAM; Hamsik (Napoli 83 >> 86)
    CF; Totti (AS Roma 82 >> 84)
    ST; Benzema (Real Madrid 83 >> 85)
    ST; Villa (Cruz Azul 76 >> 80)

Substitues:

GK; Theoklitos (Brisbane Roar 62 >> 72)
    CB; Wollscheid (FC Nuremberg 61 >> 70)
    CB; Adriano (AS Monaco 67 >> 72)
    LM; Brison (AS Nancy FC 72 >> 74)
    CF; Del Moral (Getafe 76 >> 80)
    CF; Sestak (Ankaragücü0 73 >> 77)
    ST; Baldock (MK Dons 62 >> 64)

Hier de Link: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#gjrB0smGbaAtV

8. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Tja je blijft een gloryhunter. Valt me wel op dat mensen zoals jij altijd zeggen ja ik ben al jaaaaaarenalang voor die of die club. Nee ik vind het nep, nogmaals je kan zeggen ik heb een voorkeur voor het voetbal van die of die club, maar support dat kan gewoon niet kijk als je zelf orginieel uit Engeland komt zeg ik oke, maar als je als jongen van 16-17(Gok ik dat die 94 voor jou geboortejaar staat) van ja ik ben voor chelsea, dat vind ik onmogelijk serieus te nemen. Ken je die site voetbalzone? Die mensen daar zijn helemaal erg, zitten ze dapper te doen op dat forum van o kijk mij supporter zijn van Barcelona.. Ik irriteer me er mateloos aan. Ik ben zelf een Feyenoord supporter ben er vaak geweest en kijk zoiezo elke wedstrijd. Ik heb gehuild omdat het zo beroerd ging en als er dan van die gloryhunters komen van o boehoe ''mijn'' Chelsea, Barca, Real ligt uit de champions league en mijn hele week is verpest dan word ik daar gewoon echt pisnijdig van zo erg irriteer ik me eraan. Ik zeg support een team in je eigen land en als je zo graag voor een team in het buitenland wilt zijn, waarom dan meteen een europese topclub en niet een mooie club als West Ham ofzo? Dan noem je gewoon gloryhunterij.

9. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tevens ps3 speler

10. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat dat een hack is en geen bug die soms voorkomt.

11. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand interesse in Raul Albiol? Ruilen tegen een andere CB of gewoon kopen.

12. rikedinho

rikedinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanaf hoelaat zitten die if spelers in pakjes? ga ik eens proberen!:p

13. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad het je af :{

14. xCil

xCil New Member

Leuk Bevonden:
    0
    x2

15. Dylan-DG

Dylan-DG Member

Leuk Bevonden:
    0
    tot waneer is dat nieuwe toernooi open? die van 4500 coins computer, je weet welke..???

16. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel prijs je dan maar gelukkig, het is supper irritant als ze in jou team zitten en kaarten pakken en owngoals maken.
    Dat vastlopen gebeurt ook op xbox, heb het al paar keer voorgehad.

Normaal laat ik het gewoon staan tot ze zelf quiten, maar gisteren kon er 1tje deze freeze weer ongedaan maken en hoorde ik dus de commentator terug praten en wist ik dat ik terug kon spelen.
    Ik heb hem dan afgedroogt met 2-6 (stond 0-3 voor voordat hij het spel liet vastlopen en stond 2-3 voor toen ik hoorde dat het spel weer bezig was)

Ik moet eerlijk toegeven dat ik heb opgezocht hoe je dit doet.
    Ik weet hoe het moet, maar heb het nog niet gedaan.
    Vind het zo irritant en let er gewoon altijd op dat ik thuis speel en niet uit:)

Nuja ik moet eerlijk toegeven ik ben een hevige anderlecht supporter en ga af en toe ook kijken.
    Ik ben dan ook weer een Inter supporter, maar niet zoals jij dit aankaart.
    Ik ga er zeker men slaap niet voor laten als ze een match verliezen of wat dan ook.
    Ik volg ze wel, ben nog maar 1x gaan kijken, en ik "supporter" toch al een X aantal jaar voor Inter.
    Gloryhunterij zou ik het niet echt noemen, maar supporter in hart en nieren ben ik dan ook weer niet.

19u dacht ik, maar zoals gezegt zou ik het je ook afraden:D

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    WTF tyfus ea. Ik vanmiddag even goedkoop If robben proberen te scoren. Disconnect hij net al die gast mij overbied. Ik weer inloggen en heb ik me coins niet terug. De robben was intussen verlopen. Ik dus van ach zal wel beetje delay zijn. MAar nu staan ze er nog steeds niet. Ik kijken op het forum van ea blijkt het dat er heel veel mensen dit hebben en dat ea nog geen eens reageert. WAt is het toch ook een ontzettend tufys tering bedrijf! Clubs werkt slecht, Manager mode was verneukt en nu FUt ook..

18. rembo21

rembo21 Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet hoe je in dat toernooi van 4500 komt want mij lukt dat steeds niet. want de eisen zijn niet goed

19. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Waar slaat dit allemaal nou op? Mag ik niet voor Chelsea zijn dan? Ik voel bij die club gewoon iets wat ik bij geen een andere club in de wereld voel. En jarenlang is misschien het verkeerde woord. Ik volg Chelsea nu al 3 jaar.

Als je dus voor een topclub ben ben je een Gloryhunter?? Dat is totale onzin, Gloryhunters gaan achter alle succes clubs aan dus vorig jaar voor Inter zijn dit jaar voor Barca etc. Ik ga toch ook niet aan jou zeggen dat jij bijv niet voor Ajax mag zijn maar voor Ado moet zijn. Ik hou gewoon van Chelsea, Ik hou van hun voetbal, ik geniet er elke week van en nee ik ben geen Engelsman en nee ik ga niet elke week naar Engeland toe. En ja ik ben lid van Voetbalzone en je mag vinden wat je wil vinden maar dit gedrag vind ik echt triest.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat heeft dat hier nou weer mee te maken, we hebben het hier over gloryhunters en Ajax. Ik zie het verband niet :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina