[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Eurogamer is echt behoorlijk positief over Pilotwings! :eek:

Ik heb al een aantal reviews gezien waarin de game hooguit een 7 kreeg, maar het normaal zeikende eurogamer geeft het gewoon een 8! Volgens mij is de game sowieso veel beter als je Wii Sports Resorts nooit hebt gespeeld en het eiland dus helemaal nieuw is voor je.

Hier ook nog de review over de 3DS hardware.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Toffe links, thanks! :b:

Eurogamer is ook erg positief over het 3d effect:

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat Pilotwings de showcase voor het 3D effect was wist ik al, maar ik wil eens reviews over andere games dan Street Fighter, Pilotwings en Ridge Racer. Die andere twee heeft Eurogamer trouwens ook gereviewed en die kregen ook een 8. Op elke site zie ik echter alleen reviews van die drie games. :mad:

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja inderdaad, deze 3 games scoren goed, maar zou wel leuk zijn om ook wat over de andere games te horen. Rayman kon ik zelf helaas nog maar weinig over vinden.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Als Rayman ook een geweldig 3D effect heeft koop ik die meteen. Is dan ook gelijk de beste launchgame, mits je de game nooit eerder hebt gespeeld, gok ik.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem wel gespeeld, meerdere malen uitgespeeld zelfs, maar de game blijft erg tof. Dus als het 3D effect cool is, is de game zeker een must buy.

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wel grappig, dat de Nintendo-fans uit de tijd van NES/SNES sowieso voor Pilotwings gaan en de wat jongere gamers daar totaal niet enthousiast over zijn. Ik vond Pilotwings altijd wel leuk :).

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Pilotwings is wel tof, maar ik hoor op verschillende plekken dat je hem in een middag helemaal uit hebt.

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vond PilotWings best tof, maar niet voor heel lang inderdaad. Ik ben zelf erg benieuwd naar de omzetting van Rayman 2 naar Rayman 3d. Heb de originele game nooit gespeeld maar hij schijnt erg goed te zijn.

Tijdens mijn speelsessie was ik wel erg onder de indruk van PES. Speelde ontzettend lekker weg! Ook Steel Diver heeft me toen verrast. Van Ghost Recon heb ik nog erg weinig gezien. Als het echt een Advance Wars look-a-like is, dan is dat natuurlijk wel interessant. Iemand meer info?

10. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Hmm, ik heb wat gameplay video's hier en daar gezien. Het zag er indrukwekkend uit in ieder geval.

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    O echt? Heb ze nog niet voorbij zien komen namelijk...

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Aah.. Ik wou in eerste instantie de 3DS ook helemaal niet kopen, maar ook hier begint het flink te kriebelen. De Madden NFL game lijkt mij, als American Football speler, ook echt super vet. Je kan van te voren gewoon de routes tekenen die de ballenvanger moet gaan lopen! Dat is waarschijnlijk de droom van elke real life quaterback om mensen precies te laten doen wat jij in je hoofd hebt!

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Die is niet meteen te koop die game he. Dus je kan best even wachten met de aankoop dan :)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dit vind ik dan wel weer awesome :eek:

[yt]yk3rSX-vOVw[/yt]

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Die dingen zitten standaard bij je 3DS. :cool:

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ziin wel tof though!! Vond het best wel gaaf om te spelen en te zien. Toch hadden ze mijns inziens PilotWings erbij moeten doen als game..

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Zo volgende week is het zover. Ben benieuwd waarneer ik m'n 3ds kan ophalen. Sommige zeggen dat mediamarkt woensdag al begint. Hopelijk wel want dan kan gamemania ook los. Ik heb Streetfighter als launch titel.

18. Zeus

Zeus Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ding :) Als ik wist wanneer Next Generation Portable uit zou komen zou ik zeker eerst de 3DS kopen..maar de NGP lijkt mij veel vetter.

19. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Hmmm...

De 3DS is toch aardig populair. Het is bij Amazon de grootste pre-order ooit qua gameconsole/handheld.

Ik ga hem alleen niet pre-orderen en dan laten opsturen. Ik ga het risico niet lopen om hem niet de 25e te hebben. Ik moet en zal hem hebben. Ik werk toch 2 minuten bij de Media Markt vandaan. Dus ik sta daar vrijdagochtend (Ik ga er niet vanuit dat ze hem eerder verkopen, hardware embargo is heel strict) op tijd :).

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik probeer 'm ook de 25e te halen (hopelijk samen met een ipad2). Kan een hele mooie dag worden...
    (ook een hele nare overigens..)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina