[XOne] Test Drive Unlimited 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 feb 2011.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik wil wel joinen maar mijn Live is weer eens verlopen :mad:
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik wil graag joinen.

    Hoe kan ik joinen precies, moet ik wachten op een invite? Jou heb ik als het goed is nog niet in mijn FL Froggle, dus ik zal je zo toevoegen.
     
  3. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Oké.. We hebben dus duidelijk te weinig plaats. Wie speelt hier no-life TDU2? We moeten echt nodig naar level 2. NeonovA en Ic3DFire hebben nu allebei 2 miljoen gedoneerd, dus we kunnen wat geld betreft bijna naar level 2. We moeten alleen nog 10.000XP zien te verzamelen.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    10.000 XP, tja hoe ga je die snel verdienen? :9
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Das toch raar..... dan moet je dus maar hopen dat iemand je invite voor een bestaande club?!
    Ik wil me aanmelden bij de club Scuderia Ferrari.... *no offense* ;)
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoe kom ik nu in de club dan? Ben in het clubbuilding, maar hij loopt steeds vast bij het laden van de lijst met clubs.
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zal met de drukte te maken hebben denk ik.
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar zo kom ik nooit bij de x in de lijst. Dat is dus wel de manier om lid te worden? Je hoeft geen invite te krijgen ofzo?

    EDIT: Lekker, is ie die lijst aan t laden, loopt hele xbox vast =( Komt dat door TDU2? Of loopt dan alleen de game vast?
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Geen idee hoe dat lid worden werkt. Alleen de eerste keer gaf hij aan dat je een club kon aanmaken of joinen. Heb er 1 aangemaakt en kan nu niet meer joinen... Wil graag zoeken in bestaande clubs en dan evt lid worden.
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik weet het ook niet, heb Froggle een berichtje gestuurd op Xboxlive voor een invite en probeer zelf in de lijst te zoeken, maar hij komt steeds op een punt dat hij maar blijft laden en laden in de club. soms al aan het begin, soms na een paar pagina's met clubs scrollen, maar ik invert de lijst altijd eerst en ben nog niet bij xbw gekomen.

    EDIT: probleem doorgegeven aan Atari en ze gaan er naar kijken, ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren, probeer het morgen wel weer. Net ook weer een vastloper, nu niet eens in de club. Als hij bij jullie vastloopt, loopt dan alleen de game vast? Of de hele Xbox? Dat laatste gebeurd bij mij, ik hoop niet dat het aan mijn xbox ligt.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik had je een invite gestuurd. Maar de clubs zijn nog niet bepaald stabiel. We zijn inmiddels wel aardig op weg met het upgraden van de club. We hebben al 5 miljoen bij elkaar dankzij wat races en het laatste beetje via Denvan. Nu nog 8000XP en dan kunnen we 16 clubleden aannemen. :)
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Beetje? :+ 860k is geen beetje en hierdoor gingen we net over de 5 miljoen die we nodig hebben.
    Voor het volgende level stort ik wel weer 2 miljoen.
     
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Tegenover 2 milj. is 860.000 natuurlijk niets.. :+
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Maar nu hebben we 5 miljoen en uuh 6 duizend! :cool:
     
  15. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    club

    Ben net lid geworden van de club.
    Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om 2 x 5.000.000 illegaal verkregen gok geld wit te wassen :D
    CU
     
  16. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben net in mijn opa tempo beetje begonnen aan deze game de afgelopen dagen. Paarlicenses gehaald. Ik heb net die eerste 2 C4 races voltooid in mijn Mustang, ik had ergens een Audi dealer ontdekt en heb daar een TT gekocht (gewoon impuls aankoop omdat ik dat een leuke auto vind). Dit is echter een A6 auto. Vervolgens had ik alleen championships open staan voor A7 en B4, nu heb ik een VW touareg gekocht ipv mijn getrouwe Mustang (had maar ruimte voor 2 auto's bij mijn caravan :+)

    Wat is nu handig om te gaan doen? Ik kan met die Touareg nu een B4 race doen. Dan heb ik weer een ton of zo aan cash. Ik moet dan toch een A7 auto hebben om die andere championship te kunnen rijden? Of unlocked er dan in de tussentijd weer wat andere races? Wat kan ik het beste als strategie volgen? Eerst een ander huis kopen of iets dergelijks?
     
  17. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Sja, hier doen ze volgens mij toch niets meer aan idd. Maar we willen ook graag dat er veel clubraces gedaan worden voor meer XP. We kunnen straks wel 50 miljoen hebben op ons club account, maar we moeten wel 10000XP hebben. :F:

    Maar toch bedankt. :)

    Gewoon verder spelen. Er zijn ook andere manieren om geld te verdienen. Zo heb je die races met zo'n bommetje, die leveren soms wel eens een aardige duit in het laatje. Als je dan de B4 en de A7 hebt gedaan kun je als het goed is de cup gaan doen. Verdeet trouwens ook niet, dat je met die B4 auto 2 championchips moet doen, dus dat zal wel iets van 3 ton opleveren. Huisje kopen raad ik je aan.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  18. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    -verwijder-
     
  19. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
     
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Kun je alleen samen met clubleden. Voeg me anders even toe aan je friendlist, dan doen we vandaag nog wat races. Heb gisteren samen met Denvan en Ic3DFire aardig wat races zitten doen, en we hebben nu dus al zo'n 3000XP. :)
     

Deel Deze Pagina