[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Bol.com heeft mijne verstuurd, en zach ineens Special Edition - Steelbook erbij staan voor PC, meteen besteld vraag me af wat die inhoud?

edit: Nvm ik weet het al :)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Komen er later nog wat betere wapens in de multi? De sniper vind ik niet echt accuraat en de assault rifle is al helemaal drama.

edit:

Oh, ik heb net een andere sniper van de grond opgepikt en die schiet wel fijner. Echt een geniaal spel is dit trouwens. Lekker tactisch en steeds goed je positie bepalen. Dat wapens niet zo accuraat zijn maakt het ook wel tof. Zo is het dus lastiger om mensen die achter cover staan te raken dan mensen die in het open staan.

So far, een bazen game! Lijkt wel een snelle Rainbow six maar dan in oorlogsstijl. en waar closecombat niet wazig is

3. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Dit had ik dus ook.
    Nadat het gedownload was deed ik mijn xbox uit en ging tv kijken.
    Toen ik een later terug kwam stond de 870 shotgun nog steeds op een lockje..

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    verklaar je nader!

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Objectives flanken, in gebouwen schuilen, covering fire geven. Wanneer je dood bent ga je dus plannetjes bedenken over hoe je de vijand gaat bestrijden. Alleen voertuigen zijn soms een beetje wtf... Zit je lekker te schieten, rusht er opeens een dikke tank op je af. :+

Je kan wel sproeien in Homefront dus dat betekend eerst schieten en dan pas mikken. Wel geniaal dat je ook kan gaan liggen in het spel. Ik heb echt het gevoel alsof ik in een oorlog terecht bent gekomen. Bij andere shooters blijf ik steeds het idee hebben dat ik in een game zit.

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het vreemd... In al die filmpjes zag het er spik en span uit naar mijn idee.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb het idee dat dit een full multiplayer game is. Omdat het neergezet is als een Singleplayer game krijgt het slechte reviews. Maar shooterfans mogen deze game absoluut niet laten liggen! :thumbs:

Multiplayer is dan ook niet lelijk ofzo.

8. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Amen... helemaal mee eens! :thumbs:

9. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Die singleplayer viel juist op doordat het een origineel verhaal heeft. Ik heb destijds wat beelden gezien op gamekingslive en de rustige stukken zorgden voor een hoop sfeer maar ik vond de gameplay al een stuk minder. Nu ik lees dat het weer een uberlineaire call of duty variant is haak ik af. Wat betreft de multiplayer blijf ik nog wel even bij Battlefield. Jammer want het verhaal leek me erg tof. Gemiste kans wat mij betreft. Ik snap sowieso niet dat er niet meer singleplayershooters zijn met de Half-life structuur, je bouwt een level waarin je het elke keer tegen een tegenstander of 4-8 moet opnemen en je zegent die tegenstanders met een goede intelligentie (en dat is waarschijnlijk het punt) waardoor je wat afwisseling krijgt. Nu sterft het van de shooters waarin je van A naar B moet lopen om de stromen vijanden te stoppen en leg je hordes mannetjes neer. Absoluut niet mijn ding.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nou, deze game leek me in 1ste instantie echt heel tof, vooral omdat de SP helemaal tof leek te worden (online shooters trekt me niet omdat ik weinig tijd heb om te gamen, dus online heb ik nooit de tijd en zin om goed te worden) maar ik vind de SP behoorlijk 13 in een dozijn. Ik heb hem eerst getest bij een vriend en ik vind het maar nep allemaal.

Ze hebben de consument gewoon in het ootje genomen door de game in de media neer te zetten als een blockbuster op SP gebied, een game waar het verhaal je helemaal meesleurd, anders dan andere shooters. De hype die ze hebben geprobeerd te creeëren is wat mij betreft echt te nep voor woorden te noemen. Zelden zoveel moeten lezen in de gamesbladen en sites over een game als bij HF. En dan komen met een lauzy paar uur SP zonder een boeiend verhaal, na een tijdje is het just another shooter, maar dan met verouderde graphics en een besturing die niet helemaal in orde lijkt te zijn.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Crysis 2 lijkt meer die kant op te gaan, verwacht veel van die A.I en open mappen

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fuuuuuuuuuck!!! door Homefront helemaal vergeten naar school te gaan. 8)

Dat gevecht was gewoon te episch

13. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe je goed :+

Hoop hem vanmiddag te hebben, tenzij de TNT weer faalt.
    Moet alleen wel die strijdcode kopen omdat hij 2e hands is :F:
    Klote codes ook altijd.

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is niet te veranderen, ook niet door de locatie van je 360 te wijzigen?

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe lol :lol:

16. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gewoon aangeven in de configuratie van de xbox zelf dat je uit Engeland komt en je hebt alles gewoon in het engels..

17. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem binnen, even installeren en spelen maar.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nog ff een tip:

Probeer altijd te respawnen in een voertuig(2de optie, net onder infantry). Als je geluk hebt ben je co-pilot van een gevechtsheli en dan maak je kills! Lijkt wel een beetje op die CoD missie. Je zit dan in de lucht en je hebt zo'n hitte visie. Op die manier kom je aan 50 kills in een match. Een heli zonder co-pilot kan ook niet zoveel.

Let wel op de rockets die worden afgevuurd om de heli, die gasten moet je zo snel mogelijk afschieten. Als je zelf wordt gepowned door een heli moet je overschakelen naar een armored vehicle(optie 4, onder de humvee). Daarna in de secondary position stappen(Y) en richten op de heli. Binnen een paar tellen zie je een rode streep richting de heli(lock on) en kan je vuren. Binnen een schot zou ie neer moeten zijn tenzij de heli de rocket weet te ontwijken.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is een beetje raar, dus als ik mn zuurverdiende battle points uitgeef aan een chopper gaat mn co-piloot er met alle kills vandoor?

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je krijgt nog steeds assist punten en de co-pilot houdt je ook in leven, dat is ook belangrijk. Als piloot moet je steeds strategische plekken zoeken in de lucht zodat je gunner alle belangrijke targets kan neerhalen. Soms gaat een piloot net boven een brug hangen waardoor ik niks kan raken. Andere(de betere piloten) gaan weer richting een snipersberg waardoor ik gelijk 5 a 6 kills kan maken. :cool:

Het is gewoon masterlijk om een hele linie in een keer weg te knallen.

[yt]9kF1wFehkpQ[/yt]

Vanaf 1.20, fucking sick!

Deel Deze Pagina