[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het een kan wel, het ander kan niet, dan is soms lastig te bepalen. Zet het er wel even in.

@ Coentjuh: Ja, dat was die inderdaad. ;)

2. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een rare vraag maar ik zie veel mensen praten over act1, act en act3... ik zit nu precies 12 uur in de game maar heb geen flauw idee in welke act ik zit. hoe zie je dat eigenlijk?

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    das nog act 1. je merkt het wel als je naar een andere act gaat.

er gaan een aantal jaren voorbij

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het schijnt dus dat de Main Plot heel kort is? Want ik was vannacht in een party met een maat, en die zei dat ie em zojuist had uitgespeeld, totaal onverwachts en heel snel. Ik doe zelf ontelbaar andere dingen, heb nu 30 uur in de game zitten, en ben in act 2:thumbs:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Main Plot is zo kort en lang als je het zelf wil maken. Als je telkens voor de middelste gesprekskeuze kiest, dan is die kort. Dit is bij Mass Effect ook zo en deze game heeft daar een hele dikke saus van. ;)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  6. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Spoilers aub, dit verraad toch behoorlijk wat.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fijn. Man, vertelde alleen maar hoelang hij kan zijn en hoelang niet. Als dat nu ook al een spoiler is. :cool:|:-

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is het zeker, je verteld wat
    Hoe lang de einde scene duurt" dan dat je andere stappen moet gaan kiezen, wil je het einde langer spelen.
    |:-
    Wilde liever hier zelf achter komen, maar ik heb het nu ook gelezen. :+

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Point taken.

Vinden jullie de game trouwens ook beter dan het eerste deel? Ik in elk geval wel, maar had het niet verwacht na de zeer slechte trailers die wel door een stageloper leken te zijn gemaakt. Voor mij zeker weten nu een 9+

10. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game vergeleken met deel 1 niet zo heel erg fantastisch, op zich is het nog steeds wel te pruimen hoor, maar de manier waarop het versimpeld is en de eentonige setting bevallen me niet zo heel erg.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja toch! vind de comments op gamer.nl zo grappig. als je ff goed wilt lachen moet je die ff lezen

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind hem eigenlijk wel leuker dan deel 1. Dat ietwat versimpelde past wel bij de consoles en een volledig voiced character is me ook wel wat waard.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is nu net waar ik het hem om deed. Mijn broertje heeft deel I ook geprobeerd, maar hij heeft sowieso een hekel aan games waar de hoofdpersoon niet in praat. DA 2 zal zeker wat voor hem zijn, ook gezien het feit dat de game zoveel weg heeft van die andere topserie.

14. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de High Dragon gevonden en geslacht. Man wat een gevecht, ik deed er 45 minuten over. En heb hem geen een keer overnieuw moeten doen. Wat was ik blij dat ik Anders bij me had, met zijn healing spells.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fuck. Anders helemaal vergeten. OMG. :eek:
    Die draak is echt zo dood he. :mad:

16. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    *Ik weet niet of ik dit nou in een spoiler moet zetten, het is puur een tactiek die ik gebruik om de High Dragon makkelijk te killen* Als je geen tactiek wilt horen, lees dan niet verder.

Ik had echt een fantastische tactiek. Merril kan namelijk 'Blood of the First' leren. Dan zuigt haar health, maar je kan oneindig spells gebruiken. En dan Anders die haar de hele tijd healed. En als er iemand dood gaat, dan gebruik ik 'Regroup' van Anders om iemand te reviven en levens te blijven geven. In de tussentijd gebruikt Anders zijn Ice spells om de draak te 'slowen'. En ondertussen met mijn Rogue en Aveline erin hakken.:thumbs: Wel goed je posities in de gaten houden, dus houd de mages ver uit de buurt van de draak. Ook is het niet slim om met je tanks voor of achter te staan bij de draak, maar juist aan de zijkant. Weinig kans dat ie je 'goed' raakt.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Uhm, je weet dat Merrill BotF ervoor zorgt dat healing spells geen nut hebben op haar? Wat je wel kunt doen is de spell deactivaten --> healen --> na 20 seconden weer activaten.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    die draak was easy, 1ste x done. zelfde tactiek gebruikt als bij da: o

meer moeite met de demon die je moet verslaan voor de demon slayer achiev

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zal het onthouden. Heb nog genoeg van die potions om al mijn talents daar op aan te passen. Hij zal een keer sterven, dat beloof ik. :thumbs:

20. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat jij zei dat deed ik ook :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina