[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Screen 3 van Arrival

Fuck nou maar op met die screens en geef wat info! :+

2. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Hier is helemaal niks over te zeggen, behalve dat het er een beetje on-Mass -Effect-achtig uitziet imo.

30 39 42 geeft als coördinaten trouwens een plek midden in de woestijn vlakbij de grens tussen Saoedi-Arabië en Irak. Niks bijzonders dus. Ik had eigenlijk hoop dat het Engeland zou linken, gezien de achtergrond in dat plaatje wel wat weg heeft van de Engelse kust. Maar het lijken dus geen coördinaten te zijn.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Misschien een oplopend aantal reapers? Ik doe maar een gooi hoor, zou totaal iets anders kunnen zijn. Hoeft ook niet perse coordinaten te zijn.

4. Seh

Seh Guest

En dit kan niet in elk willekeurig ander land zijn, omdat? 8)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kijk eens naar de achtergrond, Regen, tropisch klimaat en drijfnatte rotsen. Lijkt me geen Arabisch land. ;)

6. Seh

Seh Guest

Ik bedoelde meer waarom het dan Engeland zou zijn. Maar ik dacht dat het om de screen op deze page ging.:'-(

Dus, nevermind. Lijkt inderdaad wel wat op de kust van Engeland.

7. Seh

Seh Guest

Waarom neemt iedereen Sovereign zijn uitspraken als waar aan? Ik geloof de vijand nooit blindelings, zeker niet in spellen van BioWare. }:]

Dubbel post, sorry.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zou wel mooi zijn. Liever iets totaal anders dan een nietszeggend stadje in de USA, of een of ander vallei daar. Alleen hoop ik wel dat als het Engeland is, ze dat land ook echt aangepast hebben aan de 22e eeuw. Engeland en tradities kunnen moeilijk scheiden.

Zou trouwens wel een vette setting zijn. Een keer niet dat Amerika, als het uberhaupt de aarde is, als eerste word aangevallen.

9. Seh

Seh Guest

Ik zou het zo standaard vinden als de Aarde wéér de hoofdplaneet is, dit is al bij zoveel sci-fi games zo.. Het toffe aan Mass Effect vind ik juist dat je op allemaal andere planeten komt. Maar ik heb er een hard hoofd in, aangezien het menselijk ras ook al de hoofdpersoon heeft.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Klopt, maar die eerste trailer was ook een teaser werd er door vele mensen geroepen via de comments eronder. Kan dus nog alle kanten op.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zelf geen problemen mee dat de Aarde de hoofdplaneet zal zijn voor de aanval van de Reapers, en verwacht ook dat Londen niet de enige stad is maar gewoon de gehele wereld. Twee miljoen dood in een dag, zeven miljoen in een week, reports coming in from other major cities. Neem aan dat het niet alleen Londen is dan! :+

Zolang het maar Shepard + alle rassen tegen de Reapers zijn, dat het toch een geheel zal vormen.

12. Seh

Seh Guest

Is waar, maar ik denk en hoop eigenlijk dat elke begin/hoofdplaneet van de belangrijkste rassen gepakt gaan worden. Waar de Aarde er dus 1 van is.

In de allerlaatste missie zou ik graag de dimensie/levenswereld/sterrenstelsel van de Reapers eens zien. Om ze bij de wortel aan te pakken. :cool:

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    In Dark Space? Dat het een one way trip is :cool:

14. Seh

Seh Guest

Ja dat woord zocht ik, one way trip zou tof zijn. Maar dan niet met de standaard ''hero die dood gaat en vermoord de badguys'' afloop, meer zoiets dat Shepard dan zelf een Reaper gaat worden, bijvoorbeeld. :cool:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    To defeat the Reapers, you must become a Reaper? Beetje Myagi achtige uitspraak.

16. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat Mass Effect zich in de toekomst afspeelt eh ;-) het zou zo maar eens een van klimaat veranderd ehm laten we zeggen, noorwegen zijn!

17. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Interesting!

Dat vrouwtje is volgens mij dezelfde als die in het eerste screenshot, wat ik opvat als dat zij een belangrijk personage is die jij moet redden.

Tsja, en verder iets dat ik niet anders kan zien dan een tijdsaanduiding boven een deur. Maar wat voor tijd? Is het oplopend of telt het juist af? Heeft het een ingame betekenis (tijd voordat de Reapers komen?) of een betekenis voor ons (bepaalde tijd totdat er informatie over de DLC komt?).

En wat voor tijdsaanduiding is het? Gaat het om het standaard Aardse, of een aangepaste buitenaardse telling. Staat het als dagen:uren:minuten:confused:econden of anders?

Genoeg om te speculeren in ieder geval8)

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vrouwtje zal wel die dokter Amanda Kenson zijn.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar het lijkt dus niet echt over ME3 te gaan toch?

20. Seh

Seh Guest

If you can't beat them, join them.:cool: Ik zou het in ieder geval een badass einde vinden, zeker als het de keuze van Shepard zelf is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina