[XOne] Test Drive Unlimited 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 feb 2011.

  1. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb me er voor vandaag bij neergelegd. Al het gescheld wilde niet baten (wanneer wel?), en heb nu de Xbox maar weer uitgegooid na alle frustraties in de club races.

    Morgen weer een dag, en misschien hebben Ic3DFire en rocoma de club dan inmiddels tot 10K XP gekregen.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Neen, 'Could not join session', dus ook maar gestopt.

    Overigens, een post op het tdu2 forum, de meeste problemen zijn server-side (no shit!):

    bron:
     
  3. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas, te veel server problemen
    morgen weer een dag
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Overall, many of the issues that were intended to be fixed have been fixed. However, the patch has attracted a high volume of players, which has led to additional server load. Also, Clubs have been enabled which adds to the number of transactions the servers need to perform. Due to this, there are several issues caused by high-server load that we are working to address on the server side.

    :') dit is toch om te huilen.. ze hebben hun zaakjes WEER niet op orde. Gewoon te lui om meer geld in die servers te steken.. bah
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    En volgens mij hadden ze de servers al een keer aangevuld, wat een trieste zooi zeg, alsof dit de eerste game is die ze maken. En dan zeggen ze dat een paar mensen last hebben van crashes, volgens mij zijn het er best veel, en dan ook dat alleen de avatar vastloopt in de club, maar het gebeurd ook gewoon tijdens het rijden. Vandaag is ie nog niet vastgelopen, maar de club werkte nog steeds niet goed. Het komt dus niet door de patch, maar doordat er teveel mensen tegelijk online zijn? Dat hadden ze toch wel kunnen bedenken? Gelukkig kan ik nog wel gewoon racen en zo, club heb ik nu toch niet nodig, eerst wachten tot jullie de club upgraden dan via invite lid worden.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Sja, er is ook gewoon meer bijgekomen. TDU2 is namelijk begonnen met de staat van de server als in TDU1. Ze hebben die server van TDU1 dus gewoon verhuist, en dachten dat dat wel goed zou gaan. Naja, ik probeer het morgen avond wel weer.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Toch jammer dat ze het veel te lichtzinnig op hebben gepakt, en daar nu hun tol voor betalen.
     
  8. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik probeerde al een uur te joinen en accepteerde elke invite ook.
    Was toen aan de telefoon toen ik maar opgaf... Het had toch geen zin meer om verder te gaan proberen.

    Morgen nieuwe dag! Ik zie wel of ie het doet of niet. :+
    Hij zal het vast wel doen tot een uur of 8.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  9. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik toch blij dat ik me niet hysterisch maak om multiplayer..
    Want mijn xbox live is namelijk verlopen HIHI :p
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Het duurt nog best lang om level 10 te worden zeg, ik heb nu 2 C4, 2 B4 en 1 A7 championship gewonnen, ik heb 4 auto's in totaal gehad, heb er nu 2, nog in mn eerste huis, 31% wegen ontdekt, maar het levelen gaat vrij langzaam. Voor competition zit ik level 4, discovery level 2, collection level 1 en social level 0. Iemand tips hoe ik een beetje snel kan levelen naar level 10 behalve races winnen? Heb bijna 400.000 bij elkaar gespaard, heb alleen maar auto's gekocht voor de nieuwe championships en meestal tweedehands en nog geen nieuw huis gekocht. Verder ook geen stickers ofzo gekocht, alleen nieuwe outfit en dat soort dingen.
     
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Het is wel de bedoeling dat je ook met de rechterhand die controller vast houd. Alle championchips + cups kun je makkelijk in een dag uitspelen, als je niet de hele dag aan je pik zit te sjorren.. 8) (natuurlijk bedoel ik dan de tijd dat je aandacht gaat geven aan andere onderdelen van het spel :b:).
     
  12. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net de patch binnen gehaald, maar het spel slaat nu elke keer vast
    na het kiezen van je harde schijf. Al 10 keer geprobeert maar hij doet verder niets meer.
    Nog meer mensen met dit probleem ? :'-(
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar ik wil geen lelijke stickers op mn auto en hoef ook geen andere oren en dat soort shit :+ Maar goed, nog ff die A7 high uitrijden en dan mss maar wat dingetjes gaan kopen en zo ;) En btw, ik ben links :b:
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wachten, kan een paar minuten duren :+. Of slaat hij echt vast als in: het 'screensaverachtige' laadscherm staat ook stil?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  15. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Servers zijn op dit moment gewoon poep. Laat het spel gewoon liggen. Vanavond lekker de Wie is de Mol finale kijken. :)
     
  16. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Echt geweldig hoe de servers het doen in de avond.
    Hij is gewoon overbelast en dan wil die niet eens meer starten. |:-
     
  17. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik zat te twijfelen om deze game aan te schaffen maar ik zie al een paar dagen / weken alleen maar klachten lol.
    Het spijt me zeer maar ik denk dat ik deze oversla :p Wel jammer want hij leek me erg leukjes.
     
  18. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Is het ook, zolang de servers het maar doen.
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Jullie zijn met die prutservers zeker ook niet veel verder gekomen richting lvl2 van de club?
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ben vandaag niet online geweest, morgen overdag had ik weer tijd, maar daar is nu ook wat tussen gekomen :9. 's Avonds en in het weekend zie ik het ook niet gebeuren dat de servers goed gaan werken, maar misschien dat er nog een beetje xp uitgehaald kan worden :+
     

Deel Deze Pagina