Welke wapens gebruiken jullie en welke infantry abilities?
M16 is leuk maar het redt mijn leven niet. Ook is het lastig om rennende targets te raken met singleshot. Ik ga nu ff de Scar uittesten, die heeft burst fire. M4 is tot nu toe het meest nuttig geweest. Dat ding is echt beest wanneer je het combineert met 'Steady Aim' en 'Straight from the Hip'. Je unlocked trouwens een 'ability point' extra wanneer je een bepaald lvl hit. Je gaat dan van 4 punten naar 5.
edit:
Ik raak nog steeds gefrustreerd door die SMG sprayers die op je afrushen.
Met name in de close combat maps. Je doet er ook niks tegen, ze vinden steeds gaten om je te flanken, te sick gewoon...
edit2:
Ik laat het maar zitten. Eerst moeten de developers maar eens leren wat ping en responsetijd is. Denken ze nou serieus dat ik 10x een nieuwe match ga joinen totdat ik er een heb gevonden zonder lag? Die eikels hebben m'n hele stats verneukt aangezien ik steeds afgemaakt wordt op een laggy server...
Dit is de typische lag wat je altijd ziet bij online shooters. Op tijd wegduiken en toch nog gekilled worden aangezien je te langzaam reageert op het scherm van de tegenstander. Bijna alle shooters hebben dit alleen in Homefront speel je te vaak op laggy servers. Je hebt ook pop-ups bij sprinters waardoor je opeens iemand op je af ziet rennen. Zo kut wanneer je een kant probeert te dekken en opeens zie je iemand langs vliegen zonder waarschuwing.
Damn you matchmaking!!! Kijk toch eens hoe het bij een game zoals Rainbow Six is gedaan, daar kan je gewoon servers uitkiezen. Ben ik nou de enige die zich hier aan stoort? Zonde om goede shooters te verkloten omdat developers te weinig online shooters spelen waardoor ze hier geen rekening met dit soort knulligheden houden.
Ik zal wachten totdat de lag eindelijk wordt gepatched. Nu maar eens aan de singleplayer beginnen.
Laatst bewerkt: 17 mrt 2011