[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Wisten jullie al dat er ook wekelijkse community missions zijn, een beetje zoals Halo:

Hiervoor moet je wel een account aanmaken op de Homefront website denk ik en je gamertag linken

Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
  3. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik schiet met een soort Vector van Modern Warfare 2, volgens mij heet het Super VMG ofzo?
    Kan er ook compleet naast zitten.
    Heb daar nu alle unlocks voor.
    Je merkt wel dat je soms machteloos tegen mensen bent omdat die een veel betere wapen hebben.
    Ik heb meestal redelijk veel kogels van mijn magazijn nodig, terwijl de ander met een beter wapen er 4 nodig heeft.
    Hierdoor verlies je best veel duels..

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou me niks verbazen als ze hem op het makkelijkst hebben gespeelt.
    Hij is misschien kort maar hij maakt wel indruk.

Maar jij als SP gamer, heb je er idd niet veel aan.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het zo bekijkt heb ik dan ook weer liever een paar ownage uren dan heel veel muaa uren. De sp spreekt mij trouwens nog steeds wel aan. Ik kijk door de graphix heen en ga ervan genieten om wat koreanen neer te knallen:cool:

8. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond even een uurtje of 2 de multiplayer gespeeld, en het is echt verbazingwekkend tof! het speeld lekker weg en de manier waarop de game werkt met die battle points is echt grappig verzonnen :) Als er meerdere mensen van hier online spelen, add me!

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Maandje en hij kost <25 euro. ;)

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Welke wapens gebruiken jullie en welke infantry abilities?

M16 is leuk maar het redt mijn leven niet. Ook is het lastig om rennende targets te raken met singleshot. Ik ga nu ff de Scar uittesten, die heeft burst fire. M4 is tot nu toe het meest nuttig geweest. Dat ding is echt beest wanneer je het combineert met 'Steady Aim' en 'Straight from the Hip'. Je unlocked trouwens een 'ability point' extra wanneer je een bepaald lvl hit. Je gaat dan van 4 punten naar 5.

edit:

Ik raak nog steeds gefrustreerd door die SMG sprayers die op je afrushen. :+

Met name in de close combat maps. Je doet er ook niks tegen, ze vinden steeds gaten om je te flanken, te sick gewoon...

edit2:

Ik laat het maar zitten. Eerst moeten de developers maar eens leren wat ping en responsetijd is. Denken ze nou serieus dat ik 10x een nieuwe match ga joinen totdat ik er een heb gevonden zonder lag? Die eikels hebben m'n hele stats verneukt aangezien ik steeds afgemaakt wordt op een laggy server...

Dit is de typische lag wat je altijd ziet bij online shooters. Op tijd wegduiken en toch nog gekilled worden aangezien je te langzaam reageert op het scherm van de tegenstander. Bijna alle shooters hebben dit alleen in Homefront speel je te vaak op laggy servers. Je hebt ook pop-ups bij sprinters waardoor je opeens iemand op je af ziet rennen. Zo kut wanneer je een kant probeert te dekken en opeens zie je iemand langs vliegen zonder waarschuwing.

Damn you matchmaking!!! Kijk toch eens hoe het bij een game zoals Rainbow Six is gedaan, daar kan je gewoon servers uitkiezen. Ben ik nou de enige die zich hier aan stoort? Zonde om goede shooters te verkloten omdat developers te weinig online shooters spelen waardoor ze hier geen rekening met dit soort knulligheden houden.

Ik zal wachten totdat de lag eindelijk wordt gepatched. Nu maar eens aan de singleplayer beginnen.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Recoil kan je verminderen met een IA trouwens. Accuracy kan je niet verhogen helaas.

Je mist gewoon een goede assaultrifle. M16 kan worden gepwned door een m4 aangezien een m4 harder kan sproeien en daarnaast ben je gewoon kansloos met een M16 in close combat.

Dit is dan ook geen aim game maar een tactische shooter, dus ik erger me ook niet aan dat sproeien vaak effectief is(cover geeft hierdoor een grote edge). Probleem is grotendeels de lag en de random spawns. Vijanden komen van alle kanten in Deathmatch. Ik denk dat ik alleen nog maar objectieves ga spelen want DM is me nog net ff wat te random en te veel run&gun, wat totaal niet bij deze game past.

Langere respawntijden(waardoor kills maken echt nut zal hebben in objective modes) en minder lag zou de game echt episch maken.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn excuses meneer Watson, maar het antwoord is al gegeven. :9

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Watvoor cijfer zouden jullie de MP geven?

14. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de MP maar eventjes gespeeld op de ps3, vond het zeker grappig.
    Maar te kort om nog een ordeel te geven.

Ben blij als ie op de mat legt dan kan ik ook even ass kicken.!

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    IA is Infantrie Abillity, zelfde als perks in Call of Duty. Hier hebben ze hard met de pet naar gegooid. Je kan helemaal niks leuks opbouwen. Dus geen verhoogde accuracy of wat dan ook. Momenteel moet ik het doen met minder recoil en hipfire.

Geen mening, te gefrustreerd, liep hard te schelden op de lag en smg runners. 8)

Das altijd wel grappig aan online games:
    In het begin vind je het geweldig! Maar daarna wil je winnen en ga je aan alles ergeren wat het winnen moeilijk maakt. :+

Ik erger me nu dus ook aan die stomme flakjackets... Waarom nou!! Mensen hadden al zoveel health en nu nog meer? Dit maakt de game echt niet leuker.

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    In de loop der tijd krijg je dr wel meer grip op.

En die servers worden vast wel gevikst...

Lijkt mij

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik zou de MP een 9 geven, tis echt tof en vindt het persoonlijk ook stuk leuker dan COD. Enige minpuntje zouden de graphics zijn maar ik stoor me daar echt niet aan.

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Zo een score had ik ook in mijn hoofd alleen dan half puntje lager door de graphics.
    Door al die voertuigen lijkt het echt of je midden in een warzone zit, terwijl cod meer op paintball lijkt.

20. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    iemand een oplossing om bij een EU server te komen ? Ik kwam eerste keer bij een USA server en dus 2 streepjes, vond ik nog steeds wel te doen trouwens
    registratie werkt goed

iemand die nu mee wil spelen stuur een message naar Fariko Acta

Deel Deze Pagina