Omdat Sony waarschijnlijk een deal heeft gemaakt waarbij ze eerder een demo krijgen en een exclusive character die publiekelijk werd aangekondigd. Oftewel een beetje marketing om zoveel mogelijk sales te krijgen op Sony's platform(pre-orders etc)
Dat zou episch zijn , ik hoop zo dat ie er in komt. En hoop dat KI terugkomt, wat een ultieme game was dat.
Killer instinct helaas nooit gespeeld. Het leek me wel te gek maar ik was meer van de Sega dan Nintendo. *edit* Nu ik de filmpjes zie denk ik dat het maar beter geweest is ook. hha
zou nice zijn als fulgore erin zit.. heb die boekensteun ps3 versie besteld en de 360 versie. als iemand de ps3 versie tegen die tijd wil overnemen pm me
Zelf ook nooit gespeeld, in de tijd waarin het uit was gekomen waren de klasgenootjes (vooral de wat stoerdere ) laaiend enthousiast over dit spel. Het was gewoon dé vechtgame.
Ik heb het ook nooit gespeeld dus kan niet echt oordelen. Maar ja die 16 bit filmpjes zien er nu uiteraard puur brak uit. Op de neo geo (arcade kast ) had je ook nog world heroes die was ook wel grappig.;
Op de NeoGeo vond ik Samurai Shodown er altijd tof uitzien, qua design. Heb het helass alleen op de SNES kunnen spelen, dus dan zag het er meteen een stuk minder goed uit.
World heroes was meer een Street Fighter / KOF achtige game. Killer instinct was echt extreem combo heavy
Ik had Samurai showdown 3 geloof ik op een console, super vaak gespeeld. Ook wel een toffe game... en uiteraard Guilty Gear X
Guilty Gear X had ik op de Dreamcast, en zag er destijds echt weergaloos mooi uit. Zou tof zijn als die game ooit in HD naar XBL ofzo zou komen. Helaas gaf mijn DC er niet lang daarna de brui aan (slechte diskdrive), dus heb het niet al te vaak kunnen spelen.
Hehe idd..Mijn dreamcast werkt nog tip top.. Maar goed die Ed Boon wordt helemaal gek getwitterd om die xbox360 demo. Hopelijk laat ie snel wat van zich horen
GVD , ben ik thuis uit limburg , nog steeds geen demo op live Lees hier wel dat er online ondersteuning inkomt .. leuk .. geef me nou maar die goddamn demo
ff offtopic. Kent iemand Rival Schools nog? Die heb ik ooit ook helemaal kapot gespeeld en vond het een erg vermakelijke game. Hoop inderdaad dat Fullgore als dlc komt.