Ik heb ook het idee dat je dat moet aanpassen ofzo. Ik bak er ook niks meer van. Je kunt nu ineens ook veel sneller passen, dat is wel zo lelijk. Spelers nemen de bal nooit meer aan en spelen alles in 1 keer door (tegenstander). en maar drukken op LB en A. Lange steek pass eroverheen. Het wordt weer net zo onrealistisch als fifa 10. Ben benieuwd of PES volgend jaar met een Lag vrije online modus komt want ik ben wel even klaar met beide games. Ondanks mijn gebruikersnaam
SEMI en power assistance UIT ja of AAN tis maar wat je lekker vind spelen. als je het aan hebt staan dan bepaalt de xbox voor jou hoe hard de paas is 9 van de 10 keer Als je het uit hebt staan bepaal je het zelf. of als je echt no-life bent gewoon manual
Jongens, hebben jullie eigenlijk Live Season? Ik ben van plan om het nu te gaan kopen, omdat het toch wel tof is omdat het steeds ge-update wordt. Pass assistance: Semi Throught pass assistance: Manual Shot assistance: Semi Cross assistance: Manual Lob Pass assistance: Manual Dat is heerlijk, want dan heb je het gevoel dat JIJ degene bent die het bestuurt en niet de computer. Voorbeeld: Je komt op via de flanken op en je ziet een speler inlopen bij de tweede paal. Met manual kan je de bal precies bij de tweede paal leggen, in de loop van de speler. Met assisted komt de bal dan precies in de voeten van de speler, waar die ook staat. Als er iemand bij de eerste paal staat, of op de zestien, zal je ook vaak hebben dat de bal naar hen toe gaat in plaats van naar de speler naar wie je hem wilt spelen. Manual is gewoon toffer omdat alles wat je doet, precies is wat je doet en geen computer-gestuurde dingen. Geniale steekpassjes en lobjes in de loop zijn mogelijk, terwijl je met assisted al de ballen perfect tegen de speler aan geeft. Bah, dat vieze onrealistische spel is dat.
Ik heb even een vraag: Ik ben van plan fifa 11 te verkopen, maar stel nou dat ik fifa over twee maanden weer 2de hands van iemand terugkoop, moet ik dan weer een nieuwe online code kopen? of is die code account gebonden?
Volgens mij is hij dan al gebonden en kan je gewoon verder (Maar waarom verkopen als je er nu al over denkt om hem weer te kopen?) :{
Hoe werkt het nu precies met het live seizoen ( alle competities voor 800 msp ) Krijg ik dan gewoon al de seizoenen ? en die worden ook geupdate ? En krijg je dan ook ander comentaar als je bv de Italiaanse competitie speelt ?
Je krijgt: Ligue 1, Serie A, Premier League en Priméra Divison. Die worden elke woensdag ge-update, afgaand op prestaties van de wedstrijden. Je krijg geen ander commentaaar met live seaon ofzo, alleen updates. Maakt het wel leuker en realistischer.
Jep als een speler in vorm is 5 erbij en echt goed in vorm 7 erbij. Maar met uit vorm is dit dus ook zo. Sommige toppers worden dan over de 90
Cristiano Ronaldo is nou 85 volgens mij, omdat hij 'schuin omlaag' is. Niet élke stat gaat dan omlaag, maar gewoon bepaalde stats. Bijvoorbeeld de acceleratie blijft hetzelfde, maar strength/passing/schoten/etcetc worden wel verbeterd. Eto'o is nu bijvoorbeeld in vorm (schuin omhoog), en Robben heel erg invorm (streep omhoog) waardoor hij long shot van 98 heeft etc.
Ik vind Live Season echt kut. Speel nooit tegen mensen met Live Season, aangezien die dan toch voor teams met 86 overall gaan...
Nice daar ook speciale knopen voor ofzo als ik daar vandaan schiet komt die niet eens in de buurt of de keeper heeft hem telkens of ist gewoon dom geluk ?
Live Season had ik vorig jaar (het was toen gratis, toch?) maar ik vond het eigenlijk maar vervelend. Ik vind het fijn om automatismes te krijgen met bepaalde teams, maar met die updates veranderen de kwaliteiten van de spelers soms best erg. Dus ik vind het eerder een nadeel dan een voordeel, al maakt het FIFA wel ''nieuw'' elke week.
Ja ik snap je precies, dan speel je bv superfijn met Inter en vervolgens spelen ze gewoon weg kut omdat ze in prestaties gedaald zijn. Maar het maakt fifa 11 wel zoals ze zeggen meer realistischer en het blijft up 2 date