1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik kan niet w8en krijg uhm morgen op de deurmat hopelijk... de demo is inmiddels al veels te makkelijk geworden op hard.
     
  2. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook zeer waarderen idd :)
     
  3. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Media Markt heeft toch laagste prijs garantie, als hij in Arnhem 33 euro kost zou je hem bij andere MM ook voor die prijs moeten kunnen halen lijkt mij?
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat hebben ze niet bij de MM...
     
  5. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel apart dat het dan op hun website vermelden:confused:
     
  6. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat dat alleen geld voor andere electronicazaken bij de betreffende mediamarkt in de buurt...
    Als de prijs daar dan lager als bij MM krijg je het produkt bij de MM voor dezelfde prijs of goedkoper..
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat geldt niet voor MM winkels onderling. Laagste prijsgarantie geldt dus niet voor onderlinge MM winkels, ook niet voor online shops.
     
  8. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde hoor. Een tochtje naa Arnhem gaat toch wel wat ver voor een besparing van 20 euro:+
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een match gespeeld en hij speelt echt lekker weg,topspin 3 laten liggen omdat de instapdrempel zo hoog ligt maar dat is hier niet het geval.

    Graphics zien er goed uit,even kijken wat virtua tennis gaat doen.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Eind van de middag heb ik het spel gewoon in de winkel gekocht. Kon niet meer wachten. Alleen het maken van je eigen poppetje is wel erg uitgebreid. Het is zo uitgebreid dat ik alleen gedrochten krijg, de verhoudingen kloppen nooit. Daar moet ik nog even langer aan zitten.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Tja, denk dat ik h'm ook maar gewoon in de winkel gaat halen. Ik had Top Spin 4 bij 12game besteld, maar nog steeds geen mail dat ie verzonden is. Er staat wel dat ie inmiddels op voorraad is met hierbij een leverdatum van 22/03 :'-(
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    GH heeft vannacht mijn exemplaar verzonden :)
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn eerste seizoen in de carrière is klaar. Alles met de AI op 'Hard' gespeeld en dit seizoen ongeslagen doorgekomen. Een aantal Minor en Major toernooien gewonnen en in de laatste maand mocht ik voor het eerst aan de Masters deelnemen. In Shanghai versloeg ik, na eerst een fictieve speler aan de zegekar gebonden te hebben, Djokovic (4-2, 3-1), Davydenko (3-0, 3-0) en Federer (3-0, 3-1).
    Ik speel rustig door tot het moment dat mijn poppetje wel klaar is. Misschien unlock in de Expert mode nog even door een Grand Slam op 'Very Hard' te winnen, maar ik wil ook snel de World Tour online proberen. Op Hard is het in ieder geval prima te doen allemaal.
    Vermaak me prima met de carrière en ben erg benieuwd naar de Grand Slams die ik dit seizoen wil gaan winnen. :)

    Uiteindelijk het seizoen als 56ste geëindigd, terwijl ik als 80ste begon. Pas als je de Master toernooien wint, ga je echt sneller stijgen. Ik heb nu een vrij all-round mannetje vanaf de baseline.
     
  14. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je level 20 hebt bereikt en je speelt met die speler een wedstrijd, unlock je quick player builder. Begin je met 50000 xp dus dan kan je meteen een level 20 speler maken in een andere stijl bijvoorbeeld. Is wel tof gedaan moet ik zeggen. Bij de vorige topspins moest dan die hele carriere opnieuw doen
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Spel is binnen.
    Gelijk even potje online Davydenko-Tomic gedaan, gewonnen ondanks een paar gemene lagstoten met 3-1 3-1:)
    Nu maar even aan carriere beginnen!
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat is dit tof online, zeg. :)

    Ik speelde gisteren al twee toernooitjes, maar mijn poppetje was toen nog niet goed genoeg en ik verloor twee keer in de eerste ronde. Vandaag mijn poppetje naar level negentien gebracht en dan kun je goed meekomen.
    Eerste toernooitje was in München, waar ik met tweemaal 4-2 won in een potje waarin ik ook iets de betere was. De finale kon ik nog niet spelen, dus toen maar even naar Rome verkast en daar een wedstrijd van liefst 26 minuten gespeeld.
    Het was ontzettend spannend en lag dicht bij elkaar in zowel set één als set twee. In de eerste set kwam ik op 1-1 met 0-40 voor, maar ik kon de breakkansen niet benutten en ook een vierde kans was niet aan mij besteed. Ik bleef op mijn servicegames goed overeind en een tie-break was dus onvermijdelijk. We pakken allebei een mini-break en het staat snel 2-2, waarna ik plots vijf punten op rij verlies en daarmee de tiebreak dus weggeef. Erg zonde.
    De tweede set start ik met serveren en dit keer krijgt mijn opponent twee breakkansen. Ik werk die weg en pak de game, waarna we weer ontzettend aan elkaar gewaagd zijn en opnieuw in een tiebreak belanden. Dit keer ben ik oppermachtig en win ik met 7-2, waardoor de allesbeslissende super tiebreak dus uitsluitsel moet geven. Het gaat tot aan 4-3 gelijk op, maar op de beslissende punten blijk ik net iets beter. Ondanks dat ik geen service beest heb gemaakt, sloeg ik liefst drie aces en wist daardoor de tiebreak met 10-4 naar mij toe te trekken. Dat voelde toch wel lekker, want mijn opponent was ook nog eens de nummer vijftig van de wereld. :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is deze game moeilijk te leren of is die moeilijk in algemen zin van het woord? Hoop op juist beide vragen het tegenovergestelde. Virtua Tennis vond ik niet zoveel aan, maar Top Spin is opzich wel leuk. 2 en 3 waren alleen extreem moeilijk vond ik. Heb Top Spin 1 wel veel gespeeld, dus vandaar de vragen.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had het spel daar gister geannuleerd. Stond al sinds dinsdag dat het spel op voorraad was. Dus niet.

    Wow, dat is echt super goed nieuws. Dat scheelt ontzettend. Ik zie de Career altijd als "moetje" omdat je een character nodig hebt. Ben vandaag al de hele dag bezig geweest en ben nu level 19. Ik speel gewoon op Normal want ik wil er zo snel mogelijk doorheen. Voor mij komt het plezier pas met de online modus.

    Er zit een leercurve in en je hebt daarom de Top Spin Academy met 26 lessen. In een uurtje ben je daar doorheen en dan moet je wel een aardig balletje kunnen slaan. Alles wat in het spel zit wordt daar uitgelegd. Het gaat een stuk dieper dan Virtua Tennis, maar persoonlijk vind ik het niet moeilijk.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi om te horen. Ga de game alleen niet online doe en ik zag bij de laatste paar Top Spin games veel online achievements waren, of weinig maar met veel punten. Dit zou wel zonde zijn, maar moet de lijst nog bekijken.
     
  20. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje weet iemand of je meer service soorten(stylen) hebt voor je poppetje ?
    ik heb er namelijk maar 2 ? kan je andere vrijspelen ?
     

Deel Deze Pagina