[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoe moet ik het spelen zonder de game te hebben? als ik niet had gekeken wat mensen van de sp vonden had ik de game misschien gehaald en was ik er in een avond mee klaar geweest. + de game is oerlelijk, bah

Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dit zegt genoeg over het niveau in dit topic imo|:-

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dit zegt meer over jou dan over mij.. maar doe wat jullie willen, tis jullie geld.

het zegt al genoeg als de ontwikkelaar week voor de release zichzelf gaat indekken dat de game het van zn mp en niet van zn sp moet hebben.

4. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dit soort verhalen kunnen ook een keer gemeld worden... dat hoeft niet achter elkaar herhaalt te worden bij elk positieve geluid van een mede gamer. Ieder zijn smaak...

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hoezo? Jij hebt het spel niet eens gespeeld en je loopt hier de game een beetje af te kraken? hoe the fuck kan je dat doen als je het spel nog niet hebt aangeraakt? je gaat puur af op meningen van andere mensen, dan kan je toch niet serieus genomen worden?

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    tis niet alsof ik alleen de hoes heb gezien.. ik kraak de gfx van het spel af. en jou nu omdat jij vindt dat mensen geen mening mogen hebben op reacties van andere en beelden over de game.
    nou blijkt de ps3 versie wel echt een stuk beter te zijn qua gfx. tis de 360 versie die zo lelijk is

ik reageerde op iemand die zegt dat je pas een mening mag hebben als je een game hebt gespeeld. dat hoeft toch helemaal niet? je kan aan de hand van videos en recensies e.d. je eigen mening erover vormen. ik vind het raar dat je niet mag zeggen de game is oerlelijk als je het niet hebt gespeeld, de game is ook gewoon oerlelijk :p. shit als "ga die game gewoon halen", ja man, nu voel ik me verplicht.

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me was gister level 7 (playstation ), start ie net op is ie opeens nog maar level 2.

8)

8. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Weird, heb ik nog geen problemen mee gehad tot nu toe..

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kan iemand mij kort uit leggen wat de verschillen tussen COD en Homefront zijn? (multiplayer)

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Battlepoints inplaats van killstreaks
    Voertuigen.
    Drones
    Je beweegt trager
    Meer spelers
    Grotere maps
    Graphics..

Denk dat het dit ongeveer wel is..

En battlecommander maar dat heb ik nog niet gezien.

Maar ik heb het maar een half uurtje tot een uur gespeeld ;)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt bij mij al beter dan COD als ik eerlijk ben, in de zin van dat ik dat overdreven snelle rennen gameplay beetje zat ben. Meer van dat soort Battlefield achtige gameplay graag, het tragere. Hopelijk komen er gauw wat videos op youtube van de MP mode, gewoon eens kijken hoe dat eruit ziet. Nieuwe videos that is...niet die uitkwamen voor de release.

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Het beviel mij ook een stuk beter dan dat run en gun gedoe.
    Dat heb ik na 4 games wel een beetje gehad.

Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

13. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al meer gehoort online maar vind dat niet zo vervelend al shet freezen van mijn ps3 elke 30 min . En daarbij levelen gaat wel erg hard level 50 heb je niet meer dan 2 dagen voor nodig

14. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Lees idd, dat na die patch van gisteren veel mensen opeens daar last van hebben op de ps3.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Singleplayer heb ik helemaal rond, multi ga ik denk ik niet spelen dus wie wil mag hem overkopen, online token nog niet gebruikt!

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Voor de mensen die online willen zien, een gast heeft een aantal videos op youtube.

[yt]Vwr6vvYJjVk[/yt]

Al ik het zo bekijk lijkt ie me eigenlijk heel tof om te spelen, grote velden, duidelijk trager dan COD en dat is een pluspunt vind ik. Verder op in de eerste video zag ik een soort robotje van jouw team de vijand doden, dat zijn toffe dingen. Deze doet echt meer denken aan BF dan aan COD. Het lijkt ook best gespeeld te worden zo te zien.

Heb de tweede video nu gekeken en hij lijkt me echt heel erg tof online, die maps zijn ook echt druk bevolkt zeg, zo dan. Dat geeft wel echt een slachtveld/oorlog feel vind ik. Het is dat Crysis 2 om de hoek is, anders had ik HF gehaald en dan vooral voor de MP dus.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wtf level 50 in 2 dagen? dan moet je wel echt letterlijk 24 uur per dag spelen..

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    precies, die levels gaan ook steeds langzamer natuurlijk tm lvl 30 gaat het nog redelijk snel, maar daarna ben je aardig wat potjes bezig voordat je lvl omhoog gaat.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoeveel maps zitten er in de MP mode?

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen aan chapter 2 maar eens beginnen,worden ze langer of blijft het zo kort ?

Deel Deze Pagina