Gears of War 1 was voor mij het volgende:
"Welcome to hardcore gameplay, have some skills, make soms kills". Een spel waarin je een duidelijk onderscheid zag tussen goede spelers en noobs. Een spel waarin je als je goed was en je ook je avond had de één naar de andere kill kon maken. Een spel waarin het begrip "you steal my kill" voor mij bekend was geworden".
beste multiplayer avonden
Ik kan mij vooral nog goed voor de geest halen dat ik met wat vrienden online speelde. We begonnen dan rond 20.00 en voor je het wist was het 01.00. Achterelkaar toffe matches. Begin van 't potje was 't snel de tactics? Ok, jij boomshot, ik ga wel naar mekka (in Gridlock de sniper plek, vanwege alle chaos werd dat mekka genoemd).
Gears 1, is Gears of War.... Gears 2 had teveel toeters en bellen, teveel dingen dat ik dacht van. Kom op, ik zoek de battles op. Ergste was imo de smoke grenade. Begin van het potje en meteen 4 smokes richting het andere team. Dat gaat toch nergens over? Ik heb Gears of War 2 uiteindelijk nog best veel gespeeld, maar dat was vooral voor de horde mode. Die heeft de MP van Gears 2 toch wel gered voor mij. Dat was gewoon erg tof altijd!
Ik hoop echt dat Gears 3 vet wordt, ik zal de béta kritisch spelen
Klik om te vergroten...