Ik zou voor een PL team gaan;
-------------Bent--------Berbatov----------
--Young-----Arteta-------Fellaini-----Lennon
--A.Cole-----Terry--------Lescott---Richards
--------------------Cech--------------------
Dit lijkt mij een heerlijk team, maarja ik hou van de PL ik weet niet welke comp je wilt.
Over de opstelling;
Bent; zeer snelle spits met goed schot, Berbatov is niet de snelste maar hij dribbelt zeer goed en is zeer sterk aan de bal, perfect schot en dodelijk in de lucht.
Young; snelle flanken speler met goede voorzet en redelijk schot
Arteta is echt een topspeler en kost bijna niks. Perfecte pass en lekker afstandsschot.
Fellaini is verdedigend zeer sterk en is zeer gevaarlijk bij corners en ook goede chemistry met fellaini.
Lennon een beetje zelfde geval als Young naar mijn mening.
Dan achterin met A.cole naar mijn mening samen met Evra de beste LB's ter wereld alleen is Cole een stuk goedkoper
Terry is zowel over de grond als in de lucht niet te kloppen. Alleen is niet de snelste maarja de meeste CB's zijn traag. En ook nog vanwege chemistry met Cole.
En dan heb ik naast Terry voor Lescott gekozen. Beide engelsmannen dus goede chemistry, Vult terry perfect aan met zn snelheid, als je voor Carragher of Ferdinand zou kiezen zul je duels van Snelle en balvast spitsen zoals, Tevez,Adebayor,Drogba,Cavani etc op snelheid verliezen. Je kan ook nog voor kompany gaan. Maar ik vind hem in de lucht zeer zwak.
RB zonder twijvel Micah. Top RB en kan wat een Back moet kunnen en dat is verdedigen. Ook goede Chem met Lescott.
Op doel kun je zelf kiezen, ik vind hart slecht en naar mijn mening is Cech de beste PL keeper.
Dan heb je denk ik nog 10 a 20k over voor sterke bank spelers en je hebt je top team voor in principe weinig geld.
EDIT: Whahahaa kzie dat je net een team heb gekocht
Naja dat was gewoon effe mijn mening en khad effe niks te doen
Klik om te vergroten...