[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jep inderdaad.
    Dacht zelf al aan textures maar wist het niet zeker, lul dan op zulk soort moment liever wat minder dan meer.
    Er is geloof ook nog een andere dure naam voor toch?

Neem aan dat de patch voor de auto-attack tegelijkertijd komt met het maken van die achievements.
    Zal anders wel erg schandalig zijn voor een DLC die eigenlijk al op de disc staat. Vraag mijzelf toch wel echt af wat voor testers ze daar hebben bij bioware.
    Maar de achievements van de Exiled Prince schijnen wel al te zien te zijn op je socialbiowarepage(zelf nog niet gekeken,luiheid heerst).
    En van wat ik gelezen heb is het mogelijk dat als je jouw eigen account recovered op je xbox dat je de chievo's als nog krijgt(mits de patch er is natuurlijk ;))
    Maar goed..ik heb dat ook ooit eens bij Fable 2 Knothole Island gehoord en daarna die chievo's ook nooit meer kunnen unlocken8)

Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb nog geen ontbrekende texture gezien, hebben jullie hem ook op de hdd geinstalleerd?

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    yess.. en tis alleen tijdens de final battle

+

for some reason heb ik Orisino 2x achter elkaar moeten verslaan wanneer hij in een harvester (uit die dlc van Golems of Amgarrak) veranderd

Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  4. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Zelf ook verder geen enkele bug gehad, alleen het icoontje van Wayward Son bleef staan terwijl ik hem al gecomplete had.
    Maar UpInSmoke jij had dus ook vergelijkbare problemen?
    Scheelde bij mij wel dat ik het al wist, wat/wie of iets de eindbaas werd, door een spoilerwhore.
    Anders had ik mijzelf toch wel een stuk flinker in het ootje genomen gevoeld.
    Daardoor kon ik er nog wel soort om lachen, terwijl het echt eigenlijk een gamebreaking bug is wat je eigenlijk totaal uit het spel en de eindconclusie haalt.
    Gelukkig heb ik een nogal fantasie-rijke geest, en hierdoor maar uit de krochten van mijn mentale kunnen, mijzelf maar voorgenomen dat het zo hoorde8).
    Maar 2 dagen later heb ik ergens toch een soort zure nasmaak.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  5. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Upinsmoke jij hebt de game ook uitgespeeld?

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb em uitgespeeld ja. ff snel 2x met andere eindes. had een save geload.
    de eindbaas deed t bij mij wel goed.

[SPOILER1]best dom dat je niet krijgt ook van wat er met iedereen gebeurd. vette game, maar gerusht. 8/10[/SPOILER1]

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    The Lost Swords heb ik gister gehaald:thumbs: Je moet er 10 in totaal verzamelen, was meer iets dat vanzelf komt. Kreeg er 1200 Xp voor aan het eind.

Ben nu level 20, en speel op Hard, maar gister tijdens de 'Pride Demon' (voor die Demon Slayer achievement) toch even terug op Normal gegaan. Was me een tandje teveel8) Wel de tweede keer dat ik tegen een Pride Demon vocht.
    Nu nog alleen die Excorcist achievement, ik had een quest met Varric waarin ik tegen een Ghost Wraith moest, die ook sterk was, maar dat was hem dus niet.

Het enige wat ik nu nog kan doen is Best Served Cold, voor de rest alles gedaan, wat te doen valt op dit moment.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [SPOILER1]die normale pride demons zijn easy. die van die demon slayer is lastig. maar als je uit die vortex van hem blijft is het te doen.

die exorcist achievement is dat je die 5 boeken moet vernietigen. je mag geen 1 boek oppakken of lezen wil je die achievement en de quest afronden
    [/SPOILER1]

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Kun je met de spullen die onder "Junk" vallen later nog iets of is het echt troep?

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    is troep, verkopen die hap

11. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Die normale Pride Demons? Ik heb er 1 keer tegen gevochten, met een queest van Merrill. Die queest met die kapotte spiegel. Snap je welke ik bedoel? Ik probeer namelijk niks te spoileren.

[SPOILER1]Ah dammit! Ik had 1 boek gelezen, en de rest gepakt. Snapte eerlijk gezegd niet wat er gebeurde toen ik ze oppakte. Maarja, volgende playthrough vernietig ik ze\o/ Ik neem aan dat die Ambrosia Craft Resource ook bij hem is? Ik moet namelijk alleen die nog voor die Supplier achievement, maar die kan ik dus nu niet meer halen.[/SPOILER1]

Wat ik ook fucked up vind, is die History of the Chantry boeken, ik heb deel 1,2 en 4. Deel 3 lag voor me neus, maar toen was ik in een gevecht en kon ik hem niet pakken, na het gevecht kwam er gelijk een filmpje en toen was ik weg. Stom stom stom:mad:

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik ben wel vaker pride demons tegengekomen. 4 ofzo

die supplier achievement moet je ALLE resources he. dus alle lyrium enzo. niet 1 van elk.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Als dat soort dingen echt in de game zitten dan is dat echt zooooo lame. Collectibles zijn al lame, maar helemaal als je ze krijgt en kunt missen tijdens actiescenes en of door filmpjes. Epic fail wat mij betreft!

14. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Je kunt hem niet missen, dus zo fail vind ik het niet.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb dit van trueachievements. ff in de gaten houden tijdens je 2e playthrough dus..
    alhoewel ik hem wel heb gepakt bij mn eerste playthrough. ik heb 2,3 en 4 zag ik...

[spoiler1]
    Chapter 3
    This is a tricky one for a couple of reasons, so be sure to have a save or autosave before this part, and here is why: It can only be obtained during the "Following the Qun" quest while you are inside the Chantry at night. After the cutscene where you are stopped by Petrice and her "Righteous" mob, you'll immediately go into battle stance but should notice Chapter 3 right in front of you to your left. It is hard to grab while in battle stance and even after the battle and the cutscenes that follow, you are not able to re-enter the Chantry to get it again.

The trick to picking it up is when your go into battle stance after the cutscene, run up to the book and hold down LT to bring up the radial menu. Then center the menu on the book so it has that eye icon on it lit up, quickly let go of LT and spam A so it picks it up and it should work.

[/spoiler1]

16. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Heb dat bovenstaande ook gehad inderdaad. Had ook bij die darktown tunnel sidequest met die chievo bugged gehad, want kon er gewoon noet in.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Klinkt mij als dat je heel hard je best doet deze game niet leuk te vinden?

Heb al een aardig stukje gespeeld. Erg leuk dat Flemeth...

geresurrect wordt door de nieuwe hero. Je verslaat haar in het eerste deel en in dit deel manipuleert ze jou in haar wederopstanding.

Iedereen maakt misbruik van de hero of Kirkwall. :9

Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt niet helemaal toch?

[spoiler1] In Witch Hunt (DLC van DA: Origins) kom je erachter dat ze toch gewoon nog leeft omdat ze niet dood kan? [/spoiler1]

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Die uitbreiding heb ik niet gespeeld. Jammer, vond het zo wel goed gevonden, zoals het in deze game wordt gepresenteerd. Misschien is dat wat in de Witch Hunt wordt bedoeld?

20. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem vannacht uitgespeeld, en het algemene einde vond ik een beetje tegenvallen.

[SPOILER1]Nadat Meredith dood was, liepen ze gewoon weg, en zei niemand wat.[/SPOILER1]

Speel hem nu met een Warrior, en ik ga alle keuzes anders doen, en ik hoop dat ik nu Isabela tegenkom. En ik ga vrienden worden met de Arishok\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina