[XOne] Deus Ex: Human Revolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    WTF dudes. De game ziet er geweldig uit, gaan jullie zeuren over zoiets nutteloos als een wiel dat niet helemaal perfect rond is...

    Maarja, kan nog steeds niet wachten op deze game. _O_
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    terecht. tis nu 6de jaar in deze generatie. dan gaan graphics uitmaken.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Bij elke nieuwe Call Of Duty hoor ik dat anders nooit. :+
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Juist niet... graphics zijn juist belangrijker in het 1e jaar van een (nieuwe) console. Gewoon een feit. ;)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik klaag al jaren. de meeste cod kopers zijn ook idioten. al 5 jaar lang dezelfde engine ofzo? als niet langer, corrigeer me als ik me vergis

    oh dus games van nu mogen lelijk zijn? in jaar 1 moeten de graphics beter zijn dan de vorige generatie.
    maar 6 jaar later moeten ze toch aan een bepaalde standaard voldoen vind ik. ze moeten nu toch wel weten hoe de console en de engines werken.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoals ik al eerder zei, zulke dingetjes zullen de game voor mij niet verpesten. Maar ik vind het wel een feit dat de game er grafisch gewoon soms helemaal niet indrukwekkend uitziet, op sommige vlakken zelfs gedateerd, en dat mag best gezegd worden. Maar dit is waarschijnlijk de soort game waar de gameplay het duidelijk wint van de graphics en das prima.

    Ik speel nu bijvoorbeeld Prey op de 360 en soms is het grafisch echt heel netjes nog, en dan vind ik het best kwalijk dat je dan zulke dingen in een game ziet die tegen eind van het jaar uitkomt...maar it is what it is.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dat zeg ik ook niet. ik wil em ook zeker spelen. maar zoals je zelf zegt mag het best gezegd worden. beter zelfs als de recensies het ook zeggen, misschien dat ontwikkelaars er meer op gaan letten in het vervolg (hopelijk)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik ben geen grapgics whore, maar dingen zoals de wielen in dit filmpje halen me gelijk uit de game, ala owja, ik ben een game aan het spelen. Tis geen 1996 meer, dus dit soort dingen kan wat mij betreft gewoon niet meer ...
     
  9. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    nee want de helft van de mensen die cod bliijven spelen blijven tegen beter weten in beweren dat het een top product is en dat is helaas al een tijdje niet meer
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    godver zeg. Kijk in de MM gids en zag dat Deus Ex begin april zou komen. check ik dit topic, wordt het pas augustus :mad:.

    Er komt echt weinig uit de laatste tijd
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Weinig? Damn...

    Crysis 2
    LA Noire
    Brink
    Red Faction: Armageddon

    En na Deus Ex...poeh...dan gaat het echt los. Maar er zit toch sowieso wel iets tussen die games die je cool vind?
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Crysis en Red factione trekken me niet.

    Brink en LA Noire zeggen me eigenlijk weinig, die games ga ik eens checken. Alleen Mortal Kombat kijk ik naar uit momenteel.

    Maar ik kan wel wachten tot augustus. Vond Deus Ex 1 echt destijds een vaag spel omdat het zo uniek was. Maar wat een vet spel was dat zeg
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Crysis 2 - Boeiend. Mooie graphics, maar die heb ik in Crysis 1 ook al gezien.
    LA Noire- komt pas in mei, is niet echt voorlopig. :+
    Brink - Concept is geweldig, uitwerking kut. Teveel focus op MP.
    Red Faction - Helemaal niks.

    Remember, smaak is persoonlijk. Ik ben het totaal met BigSyke eens, er komt echt geen drol (op LA Noire na) de komende tijd. Waarschijnlijk hebben we ongeveer dezelfde smaak.
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het onterecht om te zeggen dat de uitwerking kut is, als het spel nog niet uit is. Al geef ik je geen ongelijk dat de nadruk ligt op de MP.

    E: Gaat over Brink BTW.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Komen wel interessante games, maar imo niet echt van het niveau LA Noire en Deus Ex. Maar Yakuza 4 is uit en dat wordt waarschijnlijk mijn GOTY, dus er is wel wat op de markt :p
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Denk inderdaad dat we dezelfde smaak hebben modder-eter.

    Ik denk terug aan bijvoorbeeld het gamesjaar waarin Saints Row 2, Fable 2,m FallOut 3, Een call of duty, Gears of War 2, Super streetfighter 4 en Mass Effect 2 uitkwamen, toen wist je gewoon van gekkigheid niet wat je moest kopen.

    Nu zijn er wel aardige spellen, maar geen toppers. Dit blijft altijd persoonlijk, maar als een spel op dit forum geen deel 2 topic haalt zegt dat vaak al genoeg.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En een Dragon Age 2 dan?:)
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    is al uit :p, maar zeker een heel goed spel
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    We hoeven straks de game niet meer te spelen omdat we alles al gezien hebben als die filmpjes steeds blijven uitkomen. Niet dat ik ze kijk natuurlijk maar ok.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina