1x schoppen, 3x voor hun bek slaan, achteruit lopen om ruimte te maken, opnieuw te schoppen en dan weer 3x slaan. Met deze laffe combo heb ik 'm bij de 1e poging al gehaald. Oh, en zoals eerder gezegd, als je teveel geraakt bent gewoon spectaten tot je health weer vol is.
Hebben hier wat mensen de achievement waar je alle missies op 100% moet uitspelen? Die vind ik namelijk godverredomme moeilijk! wel uitdagend maar zeer frustrerend..
Ik weet wel dat je ze stuk voor stuk kunt doen. Je kunt dus de ene keer voor de tijd gaan en een volgende keer voor het aantal kills, om maar een voorbeeld te noemen. Je hoeft dus niet alles binnen één missie op honderd procent te halen. (En nee, zelf ben ik er nooit aan begonnen )
*Steekt hand op* Met welke heb je moeite dan? De meeste zijn niet heel moeilijk om 100% te halen, een aantal zijn inderdaad wel vervelend.
Meen je dat nou? Ik wist netzo als Viktortje en waarschijnlijk vele anderen niet dat het ook in meerdere keren kon! Heb eigenlijk nooit zin gehad om deze achievement af te maken, juist omdat ik mezelf ken en bij zo'n achievement komt een hoop gevloek kijken
Het is nu meer tijdrovend dan lastig, al zijn er wel een paar moeilijke opdrachten zoals bij die missie waar je aan de LC Cagefighters moet deelnemen maar niet minder dan 10% schade mag oplopen, en zonder youtube guides is de snelste manier vaak ook niet te achterhalen.
Met de DLC op cd heb je meer waar voor je geld aangezien je er dan een cd bij krijgt. Al is er wel wat voor te zeggen om hem als download te nemen aangezien na (heel wat) uren spelen de cd 'op' is en de download natuurlijk niet. Eigenlijk maakt het dus niks uit hoe je er aan komt, maar ze zijn het wel waard om te spelen. En met name de TBoGT is echt tof!
En als je hem op cd koopt heb je ook nog Vicecity FM er bij zitten.Gehost door niemand mindere dan de legendarische Fernando Maetinez
En met de CD heb je GTA IV niet nodig. Ik heb de disc trouwens nog steeds liggen, maar ik moet eerst nog eens gta IV uitspelen. Heb er alleen totaal geen zin in, aangezien ik wel in een keer die tijd-achievement wil halen in de main game.
Dat kost niet veel moeite, met een beetje doorspelen heb je hem. Natuurlijk moet je niet te veel side activity's gaan doen en blijven hangen op bepaalde missie's. Ik heb hem in mijn tweede play trough in 16 uur uit gespeeld, maar dan ben je puur met de missie's bezig.