NL top 100 doordrongen . Het is nu ook vaak 0-0 dat niemand een fout maakt en er amper kansen voor beiden ontstaan.
Vind het jammer dat ik weinig Ajax - Feyenoord speel, altijd als iemand naar NL gaat wanneer ik Ajax kies, kiest hij voor PSV. Is ook leuk, maar wel eentonig en ze zijn (in het spel!!11!11!!) toch wel een stukje beter door hun kracht. Als er iemand met een rating boven de 5000 een potje Ajax - Feyenoord wilt spelen moet hij me maar even adden en messagen
Ik speel regelmatig Ajax-Feyenoord, maar ik zit dan ook maar op 3100 of iets.. Maar Ajax is ook veel beter dan Feyenoord op de game (wel logisch dus dat ze PSV meestal kiezen), dus als ik een echt goeie tegenstander heb is het echt bijna onmogelijk om te winnen. Tenzij hij een kans in de hand van mijn keeper schiet, counters FTW.
Voor de punten, als je verliest van iemand met 200 punten verlies je 100 punten, en als je verliest van iemand met 6000 verlies je er maar 40 ofzo.
Als iemand nu trouwens een potje wil, ik heb wel even tijd deze middag. 3100 punten heb ik ranked of unranked maakt me niet zoveel uit, het liefst ranked uiteraard.
Ik won net potje op manual online, en kreeg 100 punten . Helaas was mijn ongeslagen reeks van 17 doorbroken in het eerste potje (1-0 verloren, -2 punten). 2e potje gewonnen met 0-1, en daarna 100 punten omhoog
Ik wel zo wel een potje, heb wel maar 1000 punten. Maar heb nog iemand anders die op mijn account af en toe een potje speelt en die is heel slecht .
Ja maar hoe dan ? ik bedoel hij kan serieus niks, zelfs een kap beweging en/of schaar kan die niet ? ik kijk dan bij opties en dan hulp naar trucjes met 1ster etc , maar dat werkt niet eens
Wist helemaal niet dat je meer punten kreeg als je volledig op manual speelt. Toch maar eens proberen misschien
Krijg je dan serieus meer punten? Dat is wel geniaal, want dan ga ik dat ook eens proberen op full manual.
Mag je ook deels op manual spelen? En geldt het ook als je tegenstander ook manual speelt? I need answers!!1!11
Naja ik had dat. Ik ging in een potje in de lobby en ik merkte is de wedstrijd dat het op manual stond. Na een 1-0 overwinning kreeg ik 102 punten.