[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb je twee mapjes met Sports Interactive in je documenten? Gewoon bij beide een map genaamd Editor Data aanmaken, daar de update in plaatsen en dan FM 2011 opstarten. Vervolgens een New Game kiezen en dan het hokje rechtsonder aanvinken.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Ah, ik zat gewoon in de program files te kloten. 8) Thanx.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Ik ben maar met Valencia begonnen, kijken of ik tussen Barca en Real kan komen. 8)

    Edit; Oh, sorry voor de dubbelpost.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is niet echt een dubbelpost, zitten wat dagen tussen. ;)
    Ik zelf ben nu begonnen met Middlesbrough na het updaten van de game, heb er zin in!
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Het gaat lekker met Valencia tot nu toe, ik heb besloten aan het begin alleen maar talentjes te halen nog voor dat ze een contract getekend hebben bij hun club. Ik wil altijd namelijk eerst kijken hoe het gaat met het team dat ik heb, zeker als de verwachtingen niet al te hoog zijn van het bestuur.

    Ik sta samen met Atletico na 3 wedstrijden in de competitie aan kop, Barca heeft pas 4 punten uit 3 (8)) en Real 7 uit 3, gaat dus lekker. Ik speel het zelfde als het Nederlands elftal (4-5-1) en ben elke wedstrijd de beste, met als hoogtepunt tot nu toe de Champions League wedstrijd tegen Panathinaikos waar ik 24 schoten had, maar ik heb die wedstrijd maar 1x de bal in het netje weten te krijgen.. Iemand tips? Misschien dat ik in de winter kijk voor een echt goede spits, want Saldado is het blijkbaar niet niet.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Soms heb je gewoon zo'n klote wedstrijd dat die bal er niet in wil. Heb zelf ook wel eens een wedstrijd gehad waar ik meer dan 30 schoten had en die bal ging er niet in. Ik verloor die wedstrijd zelfs nog ook, de tegenstander had 1 schot en die bal ging er direct in8)
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Joah dat weet ik, maar het is eigenlijk heel de tijd al zo. Maar dat was het meest duidelijke voorbeeld. :thumbs: Naja, zolang ik blijf winnen vind ik het prima. Alleen is mijn super talent, Mata, nu 4 weken geblesseerd. :mad:
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik speelde eerst nog zonder de update en toen was het een drama met blessures. Op een gegeven moment waren 9 van m'n basisspelers geblesseerd:x
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Bump. Eerste seizoen in mijn Twente game zit er bijna op:

    Stand na 33 wedstrijden:
    [​IMG]

    Bekerfinale zojuist gewonnen:
    [​IMG]

    Tactiek (ja, geconverteerd naar klassiek. Vind ik fijner):
    [​IMG]

    Selectie met gemiddelde cijfers:
    [​IMG]

    Manager, ruzie gehad met Mourinho :p :
    [​IMG]

    Nu de laatste competitiewedstrijd uit tegen Roda. Doet er niet meer toe, dus ik ga met een B-elftal spelen. Op 1 juni sluiten sowieso aan: Matias Cahais (2 miljoen), WIllem Janssen van Roda (jammer genoeg, wat moet ik ermee?!) en David Vaughan (gratis van Blackpool). De laatste om wat meer mensen op het middenveld te hebben. Daarnaast wil ik Digne nog vastleggen, maar ik moet er eerst wat geld voor hebben. De huurovereenkomst heeft een afgesproken bedrag van 3,1 miljoen. Moet wel lukken denk ik.
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Lekkere resultaten! Lucas Digne. _O_
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Digne had ik serieus nog nooit van gehoord. Kwam hem bij toeval tegen en heb hem het eerste seizoen gehuurd. Maar is een goede back, blijkbaar een van de beste van het spel :9

    In de CL heb ik een zware groep met Barca en Werder overleefd. Daarna door Real Madrid eruit geknikkerd.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Ik wil graag bondscoach worden van Nederland, maar die Bert blijft maar zitten. =( Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, desnoods met een editor? Heb er zelf namelijk geen verstand van en via google word ik weinig wijzer..
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Niks te doen, leek me leuke game om aan te schaffen voor 25 euro via steam. Iemand tips voor een beginner. Ben er al uit dat ik met Man Utd ga starten en dan later een nieuwe carrière begin met Ajax
     
  14. Seh

    Seh Guest

    http://fm.manutd.nl/ Is een fijne site om dingen te lezen over FM. Ik zou vooral beginnen met zelf een beetje kloten met een opstelling en dingetjes uitproberen. Ik zou overigens niet een game met Ajax beginnen na je Man United game, omdat dat echt easy mode is. Ajax is heel erg overpowerd, niet echt leuk in my opinion.

    Probeer vooral je tactieken een beetje uit, stel je trainingen in (of download er een paar), laat je scouts hun werk doen (of google naar goede talenten, kan ook in het begin) en probeer de oudjes en mensen die te veel verdienen zo snel mogelijk te lozen. Al is het bij Man United waarschijnlijk niet zo'n probleem.
    Succes. :)
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Waar is de optie om op vakantie te gaan? Zal er vast wel overheen kijken maar vind 'm niet..
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Klik op je trainernaam en ga onderaan naar 'Opties'. Daar kun je op vakantie gaan :)
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    twijfel toch weer deze te halen, maar doe het maar niet. Vind het elke keer weer een te moeilijke game :+
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Begin eerst een game met Man City, leer het spelletje en probeer dan een andere club. ;) Het is niet zo moeilijk hoor, eerder tijdrovend dan moeilijk.
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar die trainingen etc.vind het erg lastig, tacktieken die nooit blijken te werken. Met sc Heerenveen 4-0 onderuitgaan tegen een amateurclub :+
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Oefenen.;) En als je dat niet wil hoef je het inderdaad niet te proberen.
     

Deel Deze Pagina