1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, gisteren in de finale van Roland Garros 2 maal 4-3 gewonnen tegen een poppetje met 98 serve en 98 power. Was het spannendste en leukste potje tot nu toe. Het duurde bij mij alleen drie toernooien voordat ik doorhad dat ik tijdens het zoeken niet moest cancelen omdat je dan uit het toernooi zit. Heb dan ook nog niet verloren op het tennisveld, de nummer 25 van de wereld gister met 4-2 verslagen en de nummer 42 met 3-0:)

    Dat van die World Tour kan niet volgensmij, als je met een ander poppetje begint dan delete die de info van het poppetje waar je eerst mee gespeeld hebt. Dus dan kan je wel de toernooien opnieuw spelen, maar ben je wel je punten die je eerst had kwijt. Zo werkte het in ieder geval in Top Spin 3.
    Wil jij misschien een keer een potje doen?
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de lag jongens?


    En ik zie 4-3 en 4-2 uitslagen, dus je speelt niet gewoon 2 of 3 gewonnen sets? Dat vind ik wel jammer.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    9 van de 10 potjes lijkt het of je tegenstander gewoon naast je op de bank zit. Af en toe is er wel een potje met lag, maar ik heb nog niet meegemaakt dat het onspeelbaar werd. Met de onlinecode zit het wel goed.

    Met Quick Match speel je 1 set tot de 3. Dus bijvoorbeeld 3-0
    Met World Tour en 2K Open speel je om 2 gewonnen sets tot de 3
    Is wel goed zo, anders duren potjes te lang.
    Heb nu al vaak genoeg gehad dat de tegenstander stopte omdat ik hem van de baan sloeg.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Krijg je dan wel de punten als je tegenstander weggaat? Als ik de tegenstander van de baan mep wil ik wel mijn punten hebben als die niet tegen zijn verliest kan?

    Kun je trouwens online je career char ook meenemen of moet je gewoon een standaard char kiezen?
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, je krijgt gewoon je punten. En bij een toernooi ga je dan gewoon door naar de volgende ronde.

    Met World Tour moet je je eigen gecreëerde personage gebruiken.
    Met 2K Open speel je met de gelicenseerde profspelers.
    Maar persoonlijk vind ik World Tour het leukst.
    Maar ik raad je wel aan eerst de Career door te lopen voordat je online gaat met de World Tour. Ik heb al veel mensen verslagen die met een level 5 of level 10 character aan komen zetten. Die versla ik met gemak met mijn level 20 speler.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Goed, maar je SP char kan je dus gebruiken online? Dat was eigenlijks mijn hoofdvraag. Als dat zo is ga ik zoals je zegt eerst career doen. ;)
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat zeg ik toch :)
    World Tour = online mode
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok, mooi. Eerst dus lekker oefenen in de SP en dan hopelijk ownen in de MP. :+
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor de eerste x online gespeeld met federer en meteen gewonnen na een spannende partij.

    Toch lijkt me met een profspeler online spelen niet zo leuk omdat er geen goed puntensysteem zit in verwerkt.
    Vandaag maar wat carrière spelen zodat mijn speler snel level 20 is en dan online ermee gaan !
     
  10. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg wel al een beetje de schijt van de connect problemen. Hij blijft echt heel vaak hangen in " Searching for opponent". Daardoor heb ik al 7 partijen "verloren" zeg maar, van mijn 11 verliespartijen.
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren wel wat lag,dat hij tijdens de match even bleef hangen.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, maar ik ben er wel achter dat als je lang genoeg wacht dat die toch een tegenstander vindt. Alleen ben je dan soms een aantal minuten aan het wachten. Maar zo voorkom je wel dat je een verliespartij krijgt.
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Vandaag kwam ik voor het eerst een cheater tegen. Hij had zijn punten op een manier ingedeeld die echt onmogelijk was. Hij had bij vier of vijf attributen statistieken van 125 (!) terwijl je niet verder kunt dan honderd. De overige attributen waren dertig. Hij had 125 op Power, Speed, Reflexes en Backhand geloof ik.

    Ik wist hem overigens wel te verslaan. Hij was niet zo heel goed en ik trof hem in de finale van Seoul. Zijn services zaten continu tussen de 230/240 km/u en in de eerste games waren die amper goed te retourneren. Ik speelde op mijn servicegames wel prima en het werd een tiebreak. Ondertussen kon ik zijn service aardig lezen en de tiebreak won ik met 7-3. In de tweede set wist ik zelfs een break te forceren en won ik met 3-1. Dat is altijd extra lekker, winnen van zo'n valsspeler.
     
  14. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is idd een mooi gevoel :)
     
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    +1 !
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Van 6-0 achter in de tiebreak naar 6-8 winst :D
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik hoop dat ze nog wel met een patch komen om dit soort cheaters tegen te gaan. Waarom willen mensen toch steeds op die manier gamen, geeft toch geen uitdaging.

    Wel mooi dat skills uiteindelijk toch de doorslag gaven :)
     
  18. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik zelf ook al achter gekomen. Ik zat in een toernooi en toen bleef hij zeg maar hangen. Dus ik dacht, dat gaat me nu toch niet gebeuren. Ik ff een peuk gaan roken en toen ik terug kwam stond er dat hij geen tegenstander kon vinden.

    Volgens mij komt dat doordat hij een andere speler verbind met de tegenstander die voor jou bedoelt was. Want de wachttijd is volgens mij evenredig aan de tijd dat die partij duurt. In een toernooi moet je langer wachten dan bijvoorbeeld in een quickmatch, die is immers maar 1 set. Ik weet niet of dit klopt maar dit is een vermoeden wat ik heb...
     
  19. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff een potje online gedaan en idd, wel af en toe wat last val lag.
    Het blijft wel redelijk speelbaar hoor. ik heb erger mee gemaakt.
    Ik heb sommige van jullie in me friendslist gezet :9
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag me ook toevoegen als je wilt,doen we wel eens een potje.
     

Deel Deze Pagina