Even een vraag als je de gedownloaden versie speelt kun je dan ook gewoon in een party blijven zitten,altijd leuk als je gewoon kan door ouwehoeren. Heb hem voor de eerste xbox maar als ik die wil spelen dan werd ik volgens mij uit xbox live gegooid.
lol heb er ook weer zin in gekregen dus net ook maar even (via Steam) gekocht Ze mogen wat mij betreft wel een remake maken maar dan pas na Vice City want dat blijft toch de vetste GTA al is het free roamen is SA toffer
Ben nu in Angel Pine, net the Truth voor het eerst gezien Beste character in de game, hippies zijn vet
Truth is baas, level van hem waar je zijn veld moet afbranden en daarna stoned met zijn hippie bus naar San Fierro gaat. Gisteren maar weer mee verder gegaan, even naar de gym gegaan en mijn muscle volledig gemaakt. Even alles van Ryder gedaan (Burglary missies moeten terug in een nieuwe GTA!) en nu ben ik zomaar opnieuw begonnen met IV. Had daar zin in gekregen.
Sowieso moeten al die extra missies terug in de nieuwe GTA. Brandweer, ambulance, taxi, politie, roofmissies... En de rewards die je daarvoor kreeg waren ook echt handig, bijv. vuurbestendigheid als je alle brandweermissies had gedaan.
En pizzacourier! Ze moeten een minigame maken waar je een postbode bent ofzo. In plaats van FedEx maakt Rockstar er FatEx van en dan moet je in zo'n busje pakjes wegbrengen.
Heb ik de game gekocht via Xbox Marketplace kom ik erachter dat ik een HDD nodig heb. Heb helaas de 4gb versie gekocht en niet de 250 GB versie. En om nou €100 uit te geven voor een HDD vind ik een beetje overdreven. Is er geen andere manier om deze topper te spelen? Mvg