[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ook uitgespeeld, maar mooie twists aan het einde :) AL met al een geweldige RPG, ga hem misscien zelfs nog wel eens spelen maar dan alles evil doen

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoe heb je Isabela gemist? :confused:
    en ik miste endings.. van "blabla returned to the Chantry" "blabla Isabela set sail in her ship to blabla"...

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand al een save geimporteerd en weet hoe groot de gevolgen van je DA O beslissingen zijn voor DA 2? In een spoiler uiteraard.

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Hey de prijsvraag klopt niet!

De eerste game in de serie heette: Dragon Age Journeys.

Of ben ik maar wat aan het raaskallen?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    jij bent gek!

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [spoiler1]

alistair was bij mij koning en in da2 ook. vraag me af hoe dat zou zijn geweest met een andere koning in dao. en die ene lord van de dwarfs kwam ik tegen. en zevran kan je tegen komen als je hebt niet dood heb gemaakt. zo zijn er veel kleine dingen, geen grote[/spoiler1]

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Isabela gewoon helemaal nooit gezien in mijn eerste playthrough...
    Net als Fenris. Gewoon niks van vernomen of gehoord.
    En ik ga die Undying Terror even rechtzetten hehe! (omdat ik die gemist had)

Ik krijg morgen me MS Points binnen, en dan ga ik Exiled Prince downloaden. Maar ik lees overal op fora dat de achievements niet worden unlocked. Is dat bij jullie ook zo? (voor diegenen die hem hebben.)

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    heeh, zo raar. isabella is wel echt een main companion man. raar. fenris had ik ook.

ja die exiled prince dlc achievs zijn gebugged. ik wacht daarom met mn 2e playthrough tot een patch.

9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, geen idee what happened. Heb ook nog nooit een bug gehad ofzo, dus daar zal het ook niet aan liggen.

Dan wacht ik wel tot me 3e playthrough haha. Als ik als Mage ga.

EDIT: Net Isabela en Fenris gevonden, en ook nog eens 5 minuten na elkaar! Fenris kwam bij de enige quest (van Act 1) die ik niet gedaan had in me eerste playthrough. Wat een toeval is het toch!

Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    [SPOILER1]Aantal dingen die ik ben tegengekomen: (misschien hebben jullie ze ook gedaan maar voor mij hadden ze extra betekenis omdat het echt op mijn game leek)

Had in wardens keep die mage laten leven en hem opdracht gegeven de wardens te helpen. Had nu een quest waar ik een potion vond dat hij had opgestuurd + 2 attributen

Moest voor soldaat The ameranthine conspirators afmaken omdat ik in Awakenings de stad had afgebrand.

En nog wat andere kleinere dingen van mensen die je tegenkomt zoals Cullen de templar etc. Die zullen jullie ook tegenkomen maar voor dragon age origins zijn het oude bekende en regeren ze zoals je ze toen hebt behandeld

[/SPOILER1]

Vind het spel tot nu toe erg cool. Zit in act 2 want er zitten echt een hoop questen in die de moeite waard zijn. Ga lekker rustig verder en zie wel wat er gebeurt. Coole companions trouwens!

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ook binnenkort maar eens oppikken,ziet er erg goed uit.

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu echt goed vast

[SPOILER1]Aan het einde van act 3, ik heb de kant van de mages gekozen. Nu stuit ik in de Docks op een Blood Mage, een grote demon en een heel leger aan Shades die maar blijven respawnen.[/SPOILER1]

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [spoiler1]wat je moet doen, is op de trap vechten waar je binnenkwam. zet je party daar op hold. en lok die shades naar je toe en dan met een area of effect spell/ability spammen. laat je warriors hakken en blijf met je range achter je warriors. die pride demon moet je heel even negeren, maar blijf uit die vortex. zodra je ziet hij gaat die vortex doen, haal je party eruit[/spoiler1]

14. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Welke moeilijkheidsgraad speel je? en welke party?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben daar op normal zo overheen gewalst, zelf als rogue met Merril, Anders en Aveline bij me. Waar heb je de meeste moeite mee?

16. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel op casual, met Merill, Aveline en Anders in mijn party. Dragon Age trek ik niet zo goed op hogere moeilijkheidsgraden

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ben je zelf warrior? zet Anders en Merril op die trap en Aveline vooraan in battle

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben een rogue

19. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam er doorheen op Hard, je moet gewoon zorgen dat je Anders als constant healer doet, en zet Anders ver weg van het gevecht. Dan gewoon een beetje tactisch te werk gaan, en desnoods verander je de tactics van je companions.

Ben nu zelf flink op weg in Act 1 met me tweede playthrough, en heb al heel wat andere keuzes gedaan, en met hele andere resultaten. Erg vet:thumbs:

Voor degenen die hem al uitgespeeld hebben, of voorbij Act 1 zijn: [SPOILER1]Toen ik naar de Deep Roads ging, had ik de keuze om Bethany mee te nemen of te laten blijven. Ik koos ervoor om haar mee te nemen. Unfortunate, want ze ging toen in de Deep Roads dood. Nu ga ik ervoor kiezen om haar te laten blijven, en Anders meenemen. Dus dat zou betekenen dat ze niet dood gaat. Als dat echt zo is, zou dat echt vet zijn. Ben benieuwd![/SPOILER1]

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik weet het antwoord wel op je vraag in je spoiler.

Ik zet het wel even in een spoiler, dus NIET lezen als je dat niet wil weten dus. Mocht je te nieuwsgierig zijn, dan kan dat dus altijd.

Ze word meegenomen door The Templars. Je zus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina