[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gisteravond begonnen, vanochtend uitgespeeld. Dat was wel heel snel!

2. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    7 of 8
    niet veel

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zou best kunnen maar voor mijn gevoel zijn het er meer. Komt natuurlijk ook omdat de maps zo groot zijn. Heb nog niet meegemaakt dat 2x in de zelfde map spelen, aanvoelde als 2x zelfde ervaring meemaken.

4. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    ah komop man oke 2 dagen haal ik nu ook niet meer (speel bagger maar ben onderhand wel lv 43 en heb er nu 2 middagen en avondje in zitten.
    Wat ik merk is dat je met dat bestuurbare autotje of wat is het , zwaar punten maak.
    Dan bedoel ik wel degene met de rakketen erop die owned ff wachten op de targetlock en hoppa

5. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Met een Parrot spotten werkt ook erg goed :D

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar eens beginnen aan chapter 2 van de game.

7. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    die acr met red dot scope owned , en benook niet alleen van de punten hoor maar heb waarschijnlijk vooral in het begin zoveel punten gehaalt omdat er toen nog veel lui met level 1 rondliepen . Vindt die game wel zwaar verslavend zelf als mijn ps3 weer is vast kaait ( elke 40 min) dan start ik toch weer overnieuw. En battlecommander das helemaal top vooral als het halve vijandige team achter je reet aan zit

8. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nou, het spelen van homefront is voor mij voorbij... ik kom niet meer in een game! :mad:

Ik weet niet wat er dit weekend is gebeurt... maar connectie met servers is echt omlaag gegaan...

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat? nog slechter dus? Holy crap dan durf ik geen poging meer te wagen. 8)

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Jeetje zeg, dit was eigenlijk een van de weinige games die ik weer eens online wilde proberen. Maar kennelijk is het bij elke release gewoon een enorm probleem om een fatsoenlijke server te runnen. En tegenwoordig betaal je er ook nog voor. (code die bij de game zit) :{

11. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik word constant in een server gedropt waar ik de enigste speler in ben.. heb tot vrijdag avond bijna 15 uur online gespeeld, maar nu kom ik nergens meer in!

12. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna elke avond online gespeeld sinds de launch en ik heb alleen gisteren een half uurtje problemen gehad om een server te vinden... voor de rest gaat het zeer vlotjes

13. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hopelijk blijft dat dan zo voor je!

Ik blijf dat snipen in deze game wel ECHT BS vinden... maarja.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  14. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    De hoeveelheid snipers is soms wel belachelijk, zeker als je weet dat ik alleen Ground Control speel.
    Als je dan 10 teammates hebt die ergens vanop een bergje liggen te snipen en slechts 6 gaan er voor het capturen van de targets, dan kom je dus nergens.
    Als je puur wil snipen kan je beter team deathmatch gaan spelen imho

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dit is dé call of duty mentaliteit. K/D ratio is het belangrijkste voor dit soort mensen. Stel je voor dat je je team helpt een objective te veroveren.:)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja want in BFBC of MoH heb je nooit een berg vol campende snipers..

Daar werkt iedereen altijd samen en gaat vol voor de objective

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb die games niet veel gespeeld, MW1 heb ik wel veel gespeeld, en vooral in MW2 viel het mij op dat er zoveel campers waren. Iedereen leek wel iets te spelen van Domination om vervolgens ergens te liggen.

Een potje dat ik nooit zal vergeten, en ook het potje dat ik kenmerkend vond voor het spel en er voor zorgde dat ik het maar verkocht is de volgende:

MW2, een sneeuwmap (de kenners weten wel hoe die heet)
    - ik start en ren wat naar de achterkant van de map om daar te campen, en wat gebeurd er verder. Euhm, 5 minuten lang gebeurd er helemaal niks. Niemand maakt een kill en geen enkel punt wordt veroverd. Het was gewoon een volle game.......

Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar gaat het al mis :+

Domination moet je er vol op klappen en zorgen dat je meteen B pakt. Als je mazzel hebt zitten er in het andere team ook mensen die voor de winst gaan en krijg je dus een mooie strijd en als je pech hebt blijven ze bij hun eigen objective zitten en kun je ze daar klem zitten en aan je killcount werken

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ben sowieso zelf niet goed in COD :) ik geniet altijd vooral van de SP campaign _O_

20. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Heb COD wel even weer gezien... vervelende campers die uren in een hoekje kunnen zitten.. en dat soort vervelende gasten. Helaas zie je dit soort gedrag bij de meeste shooters online weer terug komen zo ook Homefront. Flag of punt pakken? waarom? kan toch beter wat gaan campen... of de rambo uithangen want die gasten gaat het om de K/D. En dan klagen aan het eind van de match dat ze verloren hebben...

Deel Deze Pagina