Hallo medegamers,
Ik ben van plan om een nieuwe clan te maken, die speelt voor de Achievements die je bij de xbox 360 games kunt halen.
Clannaam: N.v.t
Clantag: N.v.t
Teamleider: Big Failure
Medeleider(s): N.v.t
Members:
- MetalSonic
- dark pearl123
- Leip0079
-
-
A: Waarom wil je speciaal een Achievements clan maken?
B: Ik vind het persoonlijk zeer vermakelijk om voor Achievements te spelen. Je hebt achievements waar je echt een lange tijd zoet mee bent als je het wilt halen.
Na mijn idee zijn er wel meer mensen die hier ook voor spelen en daarom wil ik dus speciaal een Achievement clan maken.
Tevens heb je zo een doel om naar toe te werken.
A: Als jullie alleen voor de Achievements spelen, blijft het dan nog wel "leuk"?
B: Natuurlijk. We zullen ook voor het vermaak spelen, maar ons doel is uiteraard om de meest moeilijkste Achievements te halen die mensen vaak niet halen.
A: Welke spellen gaan jullie allemaal spelen?
B: Dat hangt er een beetje van af. We gaan schietspellen spelen, maar racegames en andere genres zijn ook mogelijk.
Als er maar veel Achievements inzitten wordt er besproken binnen de clan of we deze desbetreffende game met de clan gaan spelen.
A: Ik heb vernomen dat een clan vaak een eigen website heeft, en ik vroeg me af of jullie ook een eigen clansite hebben.
B: Wij zijn al bezig met een eigen clansite. Het is de bedoeling dat we in de toekomst daar met elkaar kunnen communiceren en dergelijke.
De games die in aanmerking komen voor onze clan, zijn:
- Crysis 2
- FIFA 11
- F1 2010
-
-
Om alles een beetje soepel binnen de clan laten te verlopen, hebben we een paar regels ingesteld:
- Geen gescheld.
- Bereid zijn om je clangenoten te helpen met Achievements.
-
-
-
We hebben nog geen naam voor de clan, dus suggesties zijn altijd welkom.
Mogelijke namen:
- A-Hunt
-
-
-
-
Heb je zin om deze jonge clan te joinen, vul dan het onderstaande in en post het hier in het topic:
- Gamertag:
- Leeftijd:
- De genre(s) die ik graag speel zijn:
- Ik wil deze clan graag joinen, omdat:
Ik hoop op een goed succes!
Updates:
- Een hyperlink bij Crysis 2 en FIFA 11.
Groeten van,
Big Failure / Teamleider.
Laatst bewerkt: 22 mrt 2011