1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me leuk ik ga het vanavond proberen!
     
  2. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    NL top 100 doordrongen :). Het is nu ook vaak 0-0 dat niemand een fout maakt en er amper kansen voor beiden ontstaan.
     
  3. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    nice man!
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vind het jammer dat ik weinig Ajax - Feyenoord speel, altijd als iemand naar NL gaat wanneer ik Ajax kies, kiest hij voor PSV. Is ook leuk, maar wel eentonig en ze zijn (in het spel!!11!11!!) toch wel een stukje beter door hun kracht.

    Als er iemand met een rating boven de 5000 een potje Ajax - Feyenoord wilt spelen moet hij me maar even adden en messagen :)
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Ik speel regelmatig Ajax-Feyenoord, maar ik zit dan ook maar op 3100 of iets.. Maar Ajax is ook veel beter dan Feyenoord op de game (wel logisch dus dat ze PSV meestal kiezen), dus als ik een echt goeie tegenstander heb is het echt bijna onmogelijk om te winnen. Tenzij hij een kans in de hand van mijn keeper schiet, counters FTW. :x
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waarom wil iedereen alleen maar spelen tegen spelers boven een bepaald punten niveau?
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Voor de punten denk ik? :b:
     
  8. Successively

    Successively Guest

    Voor de punten, als je verliest van iemand met 200 punten verlies je 100 punten, en als je verliest van iemand met 6000 verlies je er maar 40 ofzo.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Als iemand nu trouwens een potje wil, ik heb wel even tijd deze middag. :) 3100 punten heb ik ranked of unranked maakt me niet zoveel uit, het liefst ranked uiteraard.
     
  10. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik won net potje op manual online, en kreeg 100 punten :D. Helaas was mijn ongeslagen reeks van 17 doorbroken in het eerste potje (1-0 verloren, -2 punten). 2e potje gewonnen met 0-1, en daarna 100 punten omhoog :D
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel zo wel een potje, heb wel maar 1000 punten. Maar heb nog iemand anders die op mijn account af en toe een potje speelt en die is heel slecht :mad:.
     
  12. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff mijn virituele prof, kan niet eens trucjes :confused: ? ?
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan moet je hem trainen door de simpelste trucjes te doen.
     
  14. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hoe dan ? ik bedoel hij kan serieus niks, zelfs een kap beweging en/of schaar kan die niet ? ik kijk dan bij opties en dan hulp naar trucjes met 1ster etc , maar dat werkt niet eens
     
  15. Seh

    Seh Guest

    In de arena.
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    LT in houden en op RB tikken (is hoog houden)
    daarna kan je weer meer ofzo volgens mij ;)
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist helemaal niet dat je meer punten kreeg als je volledig op manual speelt. Toch maar eens proberen misschien
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Krijg je dan serieus meer punten? Dat is wel geniaal, want dan ga ik dat ook eens proberen op full manual.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Mag je ook deels op manual spelen?
    En geldt het ook als je tegenstander ook manual speelt?

    I need answers!!1!11
     
  20. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik had dat. Ik ging in een potje in de lobby en ik merkte is de wedstrijd dat het op manual stond. Na een 1-0 overwinning kreeg ik 102 punten. :D
     

Deel Deze Pagina