[PC] Empire: Total War

Discussie in 'Games' gestart door Davey666, 28 feb 2009.

1. I Jonkie I

I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

Leuk Bevonden:
    0
    Normal - Normal ;p

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vraag het hier maar...
    Met welke Total War game kan ik het best beginnen?

Ik zat zelf aan Medieval II te denken. Aangezien ik die vloeiend kan draaien en die niet zo duur meer is. Ook is die nog 'redelijk' nieuw en uitgebreid.

Goed idee? Of toch een andere?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Waarom zijn bij al dit soort games altijd steamverplichtingen? Zijn er ook total war games, buiten Rome om, die je ook zonder steam kunt spelen? Ik word schijtziek van dat programma, maar heb een passie voor dit soort spellen. Had ooit de CE van deze game, maar mede door steam niet of nauwelijks gespeeld.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Toevallig weet ik dat je Medieval II zonder steam kunt spelen ;)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, maar dat is al zo'n oude. :+
    Zijn er echt geen andere in deze serie?
    Steam zuigt zwaar, merk dat ook al met Fallout - New Vegas.

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe zit het trouwens met de bugs vandaag de dag? Zijn er inmiddels een paar goede patches uitgekomen?
    Want het liefste begin ik met deze :)

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met steam? Werkt perfect bij mij. Koop alle total war spellen daar ook gewoon tegenwoordig (a)

Iemand al Shogun 2 gespeeld? Ik wil er na DA 2 aan beginnen, dus dat zal nog wel even duren. Of ik moet mijn pc opruimen, heb nu geen ruimte voor beide spellen. Alles geupgrade aan de pc, behalve de hdd. Hoogtijd dat die ook groter wordt.

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Steam werkt prima inderdaad. En makkelijk met updates, gaat allemaal vanzelf.

Bugs van Medieval 2 zijn er nog wel hoor (niets ernstigs tho), maar er zijn inmiddels honderden mods voor gekomen.. sowieso zijn de vanilla games nooit bugvrij, ook Shogun 2 niet. Maar het zijn wel geweldige games ofc :)

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En hoe zit het met de bugs in Empire?
    Want daar waren toen redelijk veel problemen mee.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik vond het altijd zo traag opstarten en laden, voor de rest ook niet vreselijk veel mis. Morgen maar eens kijken naar deze dan.

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had heel veel problemen met seaports.. Elke keer als ik daar op klikte er er lag een navy haperde het spel of 10 a 25 seconden of liep totaal vast.

Met latere patches is dit probleem gelukkig opgelost. Nu moet het goed speelbaar zijn. Al raad ik zelf napoleon total war aan als alternatief ;)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Vraagje: Waar worden de replay's van veldslagen eigenlijks opgeslagen? Ik heb er nu twee die ik graag wil terug zien, maar ik kan ze nergens op mijn PC terugvinden. Kan ik die misschien ergens downloaden?

13. Apokalyps

Apokalyps Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik ETW nog speelde had ik met engeland heel amerika en half india xD en europa + paar schiereilanden

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Iemand?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Vraagje over een andere Total War game:

Ik ben nu weer eens met Rome - Total War bezig.

Ik heb de expansion Barbarian Invasion geinstalleerd, maar nu heb ik een probleem.

Als ik een campaign wil beginnen krijg ik het bericht dat ik een item uit een list moet kiezen. Vervolgens klik ik op het groene/gele vakje om door te gaan en gebeurt er niks.

Het komt er dus op neer dat ik niks kan kiezen en zodoende niet aan de campaign kan beginnen. Kan iemand mij helpen???

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Rome Total War II komt eraan, het vervolg in mijn ogen op de beste Total War game en daarnaast misschien zelfs wel de beste strategie game ooit.

[yt]2tycIeIDUbw[/yt]
    [yt]oKglskMfyWA[/yt]

17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Jaaaaaa! Vetjes :D

Rome TW heb ik echt veel gespeeld, meer dan bvb Medieval 2 en Shogun 2 (hoewel die ook leuk waren natuurlijk). Er waren echt ook echt gruwelijk vette mods in omloop die de spelduur echt flink rekte.

Iets om in de gaten te houden dus.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zijn er hier nog mensen die Empire: TW spelen? Ben zelf nu bezig met de Grand Campaign van Prussia op Hard, erg verslavend. :D

Zou graag eens via Steam een potje multiplayer spelen.

Deel Deze Pagina