1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee werkt niet, dan zegt ie dat je m op een andere Xbox hebt gerecoverd.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdammt. Was ook te gemakkelijk/mooi om waar te zijn. :mad:

    edit: Verdammt². Wil ik alle licenses overzetten naar mijn nieuwe 360 doet de site het niet 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  3. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, gaat niet werken. Achievement kunnen maar op 1 plek bijgewerkt worden. Stel, je speelt eerst op je xbox en je haalt een achievement, dan zal je niet meer op je USB stick kunnen spelen.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ja. Ik hoopte dat omdat beide 360's constant verbonden zijn met Live dat dat dus niks zou uitmaken. De achievements worden immers gelijk naar de servers geupload.
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Vraag:

    Heeft de staat van de xbox dvd-drive/laser invloed op de werking van de harde schijf?

    Mijn xbox 360 heeft al een tijdje laatst van vastlopers, spellen (GTA, Just cause 2, PGR 4 bv.) lopen om de haverklap vast of de disc is unreadable (Halo Reach). Hiervoor heb ik al op xbox.nl gekeken naar de veroorzakers van dit probleem (Cache al geleegd, spellen proberen te spelen zonder harde schijf (ook dan vastlopers)).
    Als ik xbla spellen speel heb ik in de meeste gevallen geen last van problemen, maar enkele spellen (full: Comic jumper) en (trial:Full house poker) starten wel op, maar na het opstartscherm sluit de game gelijk weer af naar het dashboard, ook na opnieuw te downloaden. Ligt dit aan de harde schijf of kan dit in verband staan met de werking van de dvd-drive?
    Garantie van de huidige xbox 360 is verlopen en zit eraan te denken om binnenkort een xbox 360 slim te halen, maar als de harde schijf nog goed is zou een zoektocht naar een xbox 360 arcade nog goedkoper kunnen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand een idee?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als arcade games crashen moet dat aan je HDD liggen of ergens softwarematig iets fout gaan. Je DVD drive staat daar los van
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke :thumbs:. Gisteren de trial van Ghostbusters gespeeld, die wel gewoon werkte. Neem aan dat er met genoemde games dan zelf wat mis is.
    Wat ik wel heb met Comic jumper, heb de game (voor het opnieuw downloaden) op een usb-stick gezet om ruimte op de harddisk te maken (bijna 2 gig groot), is dat de game ook van de usb-stick en teruggezet naar de harde schijf problemen geeft.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeerde de nieuwe ME2 DLC te downloaden,maar er bleek niet genoeg ruimte op de memory stick, dus toen ervoor gezorgd dat er genoeg ruimte was, en nu blijft ie de hele tijd device full zeggen wanneer ik download again kies. Dit gaat echt nergens over, ik krijg dit ook niet weg...wtf slaat dit op?


    NM....ik moest de download eerst cancellen en dan opnieuw downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  10. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk hier soms wel in clan recruit topics enzo..
    Maar ik vroeg me nou af wat is scrim/scrims ofzo iets..
     
  11. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af ik heb gister een xbox360 slim gekocht maar na even gamen word hij erg warm aan de bovenkant hoort dit ik heb eerst een xbox elite gehad daar was het niet bij
     
  12. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat die op een luchtige plek? (Heb deze vraag geloof ik ook ooit ergens anders gesteld..)
     
  13. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    staat op slaapkamer op een tafel heb hem plat liggen
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat hoort, want de ventilator zit nu aan de bovenkant en niet aan de achterkant zoals bij de oude consoles.
     
  15. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor reactie
     
  16. matthijsvz

    matthijsvz Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Kan je een vga kabel ook aansluiten op de Xbox 360 Slim?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alle accessoires van de oude Xbox360 werken ook op de Xbox360 "Slim"
     
  18. matthijsvz

    matthijsvz Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!
     
  19. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus vandaag speelde ik Call of duty op veteran, het werd op een gegeven moment zo frustrerend dat ik heel hard op mijn tafel ging slaan maar vlak daarna hoorde ik oppeens mijn xbox ronkelen/van slag af gaan. Ik heb hem maar snel uitgedaan want ik was bang dat ie de CD zou vernielen.

    Effe naar de CD gekeken en ik zag dat er flinke krassen zaten vlak boven de rand aan het eind van de CD. Ik ga zo effe kijken of de game nog werkt.
    Btw: Ik heb hem horizontaal liggen en ik heb de Xbox 360 slim.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is niet echt een vraag, meer een mededeling dat je je CoD disc gesloopt hebt :+
     

Deel Deze Pagina