1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je bent wel mijn soort fan van de serie. ;):9
     
  2. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Had deze game al een tijdje in mn kast staan nooit opgepakt tot aan vanochtend. Ik ben een Imperial - Warrior - Knight. Geen idee of dat een juiste combo is, heb ook vrij weinig ervaring met rpg's maar dit is wel een klassieker en vermaak me er ook mee.

    Ik ben nu bezig met een quest in het stadje Kvatch dat is aangevallen. Ik ga alleen fucking snel dood door die vuurballen die die beestjes daar afvuren. Tips zijn welkom!
     
  3. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Blocken als je een schild hebt, springen om te ontwijken. Ergens in de Oblivion gate zelf kan je ook een kerel vinden die je helpt.
    Om hem de eerste keer te spelen kan je misschien ook een Dark Elf kiezen, die is resistant tegen Fire en dus wat makkelijker voor de 1e Obliv gate :)
    Goedzo dat je hem bent gaan spelen btw, mag je zeker niet missen :9
     
  4. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de quest al gehaald, moest gewoon van een afstand de eerste 4 vuurballen ontwijken door te springen inderdaad. Daarna een paar rake klappen uitdelen en ze lagen al.
     
  5. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    heb 2x de limited edition (pc en 360) en ook nog de goty edition hier :9
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zelf een limited edition gehad op de 360. Nu een GOTY op de 360 en er moet ergens nog een PC GOTY zijn. DLC ook al een keer apart gedownload voor de GOTY uitkwam. :9
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooi zo :thumbs: Veel plezier met Obliv verder, als je nog meer vragen hebt zijn hier veel mensen die je kunnen/willen verder helpen :)
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Haha hetzelfde hier, heb disc 2 van de GOTY nog nooit gebruikt aangezien ik alles al gedownload had :p.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het leuke is dat je een handel kan beginnen met die DLC als je de GOTY hebt. :+
     
  10. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat vraagjes. Is het verstandig om eerst een huis te kopen zodat ik mijn stuff daar op kan slaan, of moet ik eerst nieuwe spells gaan leren? En waar kan ik die spells het goedkoopst regelen? Kopen bij de Mages Guild?
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mage guild eerst joinen maakt het wat goedkoper. Want wanneer je lid bent vinden ze je wat aardiger. De meest goedkope spells(maar zijn erg zwak) kan je vinden in de Imperial City's Market district bij Discount Spells. Hutje kopen was 3000 op z'n minst, denk niet dat je dat al hebt.
     
  12. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het goedkoopste hutje is 2000, maar dat is een vod lees ik net. Ik heb nu 1600 en het loopt aardig binnen met het exploren van caves en dungeons. Nu een paar potjes in de arena vechten gewoon voor de lol en ik zie dat ik nog wat gold krijg ook :thumbs:
     
  13. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    In die kist voor de deur van de Arena zit 500 gold. Als je die even openbreekt wanneer niemand kijkt heb je best een aardig starterskapitaal.:9
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daar koop ik altijd repair hamers en een goedkoop wapen van. Heel handig voor een beginnende warrior. :9
     
  15. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet niet dat voordat je wat kan opslaan,je ook nog de storage area bij The Three Brothers moet halen... kost ook ong 700 gold :{
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is wel handig om vroeg al repair hammers te kopen zodat je je eigen armor kan repairen, want je armor gaat snel naar beneden tijdens gevechten.

    En dat het ene huis een vod is van 2000 gold maakt niet uit joh, het gaat erom dat je er je spullen kwijt kan..
     
  17. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kan dat ook in dat huisje? Op internet lees ik dat er niet eens opslagruimte is. Maar ik neem aan dat ik gewoon alles op de grond kan gooien?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Precies. Blijf toch een Epic opberghokje of niet? _O_
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Als je alles op de grond gooit en het MOCHT ooit verdwenen zijn, tja dan moet je niet zeuren. Je kan nu bv niet je cache legen want dan is alles weg.
    Beter koop je een Storage Upgrade.
     
  20. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt voor de tip. Dan ga ik even zo'n kastje halen :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina