FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Net dacht ik even blij te zijn omdat ik Thiago Silva voor 9k had binnengehaald.. maar het bleek om de 83 Versie te gaan. Kan ik deze voor iets meer kwijt? Formation is 442

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Ik vond het vreselijk spelen maar dat is mijn mening..

3. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik zie dat jij bij je Eredivisie Team Janssen IF Controleur hebt staan. Maar als je ziet wat zijn Passing een shooting is lijkt het me zonde om hem op een positie te zetten waarop je daar geen gebruik van kan maken. Ik zou CAM Janssen IF nemen en dan een andere controleur. Mja gezien je plaatje ben je denk ik groot fan van Eriksen.

EDIT: Sorry kzie dat dat het team van xCil was.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  4. xCil

xCil New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige pagina ben ik met CDM Janssen. (A)

5. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja sorry kzag het net pas. Kzou het eens met hem op CAM

6. xCil

xCil New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker eens proberen, ja. Verder nog opmerkingen over het team? :) Wil ipv Douglas de IF Douglas kopen, dat lijkt me echt een beest.

7. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb dit team gehad:

------------------------------------------IF Junker------------------------------

---------------------IF Dszudszak--------------------------IF Lens-----------

---------------Affelay---------------------IF Janssen--------------------IF Eriksen

------Bouma---------IF Vertonghen--------------IF Douglas---------------VD Wiel

------------------------------------------IF Stekelenburg---------------------------

Ik vond het heel chill spelen. Vooral Affelay speelt heel fijn. IF Douglas is een must. Junker speelde ook erg fijn. Het leuke is dat je team rating redelijk laag is en dus ook mindere tegenstanders tegenkomt. Je wint dus in meer.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    IF Dzsudzsák op LM, IF Lens op RM.

En ik zou dan zelf eigenlijk liever Lens in de spits zetten aangezien die wel véél beter is als Wijnaldum, die kan alleen iets beter dribbelen. Het schot etc is allemaal geniaal van Lens. Dus dan Lens RF en Wijnaldum RM.

Ik zou IF Douglas er ook inzetten, want dat is écht een beest. Wint élk duel, niet normaal! Daarnaast heeft hij goede chemistry met Janssen, en Vertonghen dan met Van der Wiel ;)!

9. xCil

xCil New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb op dit moment geen coins voor IF Dzsudzsák en IF Lens, had ze andere wel gehaald. Wordt dus wachten op de betere toernooien om coins te verdienen -> 70k verdiend met St. Patrick :) haha.

10. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met een Nederlands Elftal? Wil er misschien een bouwen, als ik mijn team verkoop heb ik denk ik iets minder dan 200k. Iemand ervaring of tips?

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou 4-5-1 spelen, met Robben & Elia op de flanken en VDV & Sneijder op de 2 CAM posities.

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Alleen Robben, Sneijder en VDV kosten al 200k. Maarja dat zijn gelijk ook de duurste spelers de rest is in principe goedkoop

13. holland

holland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf een hele tijd nl elftal gehad, speelde zo 4-2-3-1
    stekelenburg if
    vd wiel - vlaar if - heitiga if - drenthe if
    van bommel - jansen if
    sneijder - van persie - vander vaart
    robben

won bijna alles zo alleen tegen teams met de echte toppers verloor ik robben in de spits is geniaal .
    weet niet of je het hele team met if red met 200k denk dat het wel kan .
    succes.

14. Seh

Seh Guest

Ik zou
    Robben - Sneijder - van der Vaart
    ---------van Persie

doen.

15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee joh, Robben = 80k, Sneijder = 32k VDV (UP) = 12k

16. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu:

?
    Sneijder - VDV - ?
    Van Bommel - ?
    ?- IF Vlaar - IF Heitinga - ?

Op de vraagtekens moet er nog een komen. Linksbacks zijn er niet echt uit Nederland, dus denk ik dat ik voor IF Drenthe ga, maar zag hem niet niet op de trade staan, dus ik weet niet of er daar nog veel van zijn. Naast Can Bommel komt waarschijnlijk De Jong of IF Jansen, alleen zag ik net alleen belachelijk dure Jansens of de trade staan. Rechtsvoor komt Robben, alleen moet ik nog de helft van mijn oude team verkopen, dus dat moet nog even wachten. In de spits komt RVP of als ik nog geld over heb, IF kuyt.

17. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat team kost ongeveer 160k denk ik.

18. UltimateTeam11

UltimateTeam11 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier nieuw en ben hierbij gegaan omdat dit het enige actieve ultimate team forum is alleen speel ik het op de ps3:eek: Dit vinden jullie hopelijk niet erg:p ik speel het nog niet zo lang meer heb op dit moment een argentijns team. Alleen had ik een vraagje als je van die kaarten koopt waarbij de pace van je speler omhoog gaat is dit dan voor altijd of maar voor een aantal wedstrijden? En is dit verstandig gaat de waarde van de speler hierdoor omhoog?

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Één wedstrijd en de waarde van een speler zal niet echt omhoog gaan, maar ze zijn wel handig voor finales. Gebruik je bijvoorbeeld een ALL ATR +10 op Ronaldo, zal hij niet te stoppen zijn.

20. UltimateTeam11

UltimateTeam11 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best lastig om geld te verdienen en je team te verbeteren want elke keer die contracten blijft er weinig over. Iemand een manier hoe ik mijn team kan laten zien?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina