[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb Due Date een keer gekeken op een lange treinreis terug naar huis. Nooit een trailer van gezien, verwachtte ook helemaal niks. En hij viel dus ook niet tegen. Gewoon een aardig filmpje met 2 goede acteurs die misschien te weinig materiaal hebben gekregen.

    Ik zou hem een 7 geven.

    Wel leuk dat mensen die een soort The Hangover verwachtte de film wel het slechtste vonden. Terwijl ik die film juist wel weer vond meevallen qua humor :+
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Zo, Once Upon A Time in America in HD gekeken. Is niet heel verschillend qua beeldkwaliteit, maarja. Denk dat ik weinig over de film hoef te zeggen, want hij is gewoon geniaal. Ik snap trouwens niet waarom die jonge versies van het groepje nooit meer in ook maar een matige film hebben gespeeld. Misschien toch het aloude gezegde 'stop op het hoogtepunt' gevolgd?

    De enige die nog een goede carriere heeft is die gast die Patsy speelde, dat jochie met die ogen (dan weet je wel wat ik bedoel). Hij heeft echt ongelooflijk veel videogames gevoiced en nog wat serie/filmwerk gedaan.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren I saw the devil gekeken, een film die ook echt alleen maar van asian cinema kan komen, Hollywood lukt dit gewoon niet. Ik vond het ook geen Oldboy maar wel hardstikke boeiend en goed. En min sik Choi is fenomenaal als sick bastard.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik ben op zoek naar de naam van een film en ik kan dr maar niet opkomen.

    Miss kan iemand hier iets mee:
    een gozer (militair kapsel, blank) heeft een enorme kutdag. Hij staat in de file, en heeft 't zo enorm geschoten dat ie denkt: dikke lul, hij stapt uit en laat z'n auto in de file staan. Hij heeft zo'n kutdag dat ie uiteindelijk:
    * honkbalknuppel van chinese winkelbaas afpakt
    * met die knuppel een stel hangjongeren verrot mept
    * Geweren krijgt, waarmee hij een heel fastfoodrestaurant kapot schiet
    etc etc
    intussen volgen politieagenten hem. Zoiets :D
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Falling Down?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Falling down
     
  7. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    How To Train A Dragon

    Geniale film. Leukste animatiefilm na Toy Story!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Falling down idd. Best toffe film. :)
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Even over Oldboy, ik heb nu 1/2 gedeelte gekeken (zit dus op 1 uur speeltijd), maar tot nu toe snap ik niet echt wat er zo geniaal aan is? Moet dat nog komen? :+
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gewoon afkijken, komt het allemaal goed. :+ Persoonlijk vind beide delen van de film echt briljant, juist door het eerste deel werd ik gevangen en wilde ik verder kijken. Het einde was echt o_O .
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor de fight scene alleen is de film al tof.
    Is het de beste fight scene ooit gemaakt imo. Zo puur en het voelde gewoon echt aan.
    Ook omdat hij ook helemaal niet een ultimate fighter is ofzo, die dikke moves maakt. Maar een gewoon persoon.


     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wow ja dat was inderdaad een geniaal stukje _O_
    Maar verder vind ik Oldboy toch ietsjes overgewaardeerd hoor.. Het is daarnaast een behoorlijk fucked thema.
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zojuist gezien en helemaal mee eens! Toothless ftw!

    Gewoon afkijken inderdaad,vond hem de 2e keer zelfs nog beter.
    Echt een geniale wraakfilm!
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Genoeg films om nog te kijken. I Saw The Devil en How To Train A Dragon wil ik nog zien. Hoop dat ie leuker is dan Toy Story 3, want die vond ik niet boeiend.

    Na Jackass 3 en 2.5 zojuist Jackass number 2 gekeken, blijf het mooi vinden.
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Idd falling down tnx.

    Tnx :)
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    :F:

    Mijn god, wat irritant.
     
  17. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Hij pauzeerde i.i.g. niet na 20 minuten :+
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Fight scene in The bourne ultimatum staat bij mij nog steeds op 1.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Denk niet dat die bewust de keus hebben gemaakt om op het hoogtepunt te stoppen ;) Maar idd opmerkelijk dat niemand verder is gekomen behalve die Bloom ofzo. Idd een shitload aan hele bekende games gedaan.

    Ook wel interessant misschien is dat de oude Patsy nog voor de première van de film overleed, nog niet eens 20 jaar. Heroïne od, ken je grenzen pal.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Misschien is het je kop thee niet, toen ik de film begon te kijken duurde het maar even en ik zat er gelijk in. Gelijk al in het begin toen ie in de kamer zat enzo...ik vroeg me gelijk van alles af.

    Gewoon ALLES, in die film vind ik echt geweldig. De muziek,de sfeer,het acteerwerk, Min-Sik Choi is echt een baas gewoon!!!!! Hoe het verhaal zich opbouwt, een bepaalde twist later in de film waarvan ik echt dacht 'wat...de...hel...' ik wil de film echt nog in mijn collectie op BR of DvD. Steeds meer begin ik asian cinema te waarderen, ik blijf het zeggen, en ik zie gewoon hoeveel realistischer en true to life hun films zijn ,helemaaaaal vergeleken met zéér veel Hollywood spul.

    Net Chugyeogja (2008)gekeken, (The Chaser), ook gewoon weer zo'n fantastische film.

    Die Koreanen kunnen dingen in beeld brengen zoals ik in geen enkele andere films (van andere landen) ze zie, vaak zéér krachtige scenes en ook genoeg geweldig, dat schuwen ze absoluut niet maar daar kan ik prima tegen en daar gaat het ook niet eens om. Het is het totaalpakketje, het is alles wat er in zéér veel USA films mist.

    http://www.imdb.com/title/tt1190539/
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina