Misschien is het je kop thee niet, toen ik de film begon te kijken duurde het maar even en ik zat er gelijk in. Gelijk al in het begin toen ie in de kamer zat enzo...ik vroeg me gelijk van alles af.
Gewoon ALLES, in die film vind ik echt geweldig. De muziek,de sfeer,het acteerwerk, Min-Sik Choi is echt een baas gewoon!!!!! Hoe het verhaal zich opbouwt, een bepaalde twist later in de film waarvan ik echt dacht 'wat...de...hel...' ik wil de film echt nog in mijn collectie op BR of DvD. Steeds meer begin ik asian cinema te waarderen, ik blijf het zeggen, en ik zie gewoon hoeveel realistischer en true to life hun films zijn ,helemaaaaal vergeleken met zéér veel Hollywood spul.
Net Chugyeogja (200
gekeken, (The Chaser), ook gewoon weer zo'n fantastische film.
Die Koreanen kunnen dingen in beeld brengen zoals ik in geen enkele andere films (van andere landen) ze zie, vaak zéér krachtige scenes en ook genoeg geweldig, dat schuwen ze absoluut niet maar daar kan ik prima tegen en daar gaat het ook niet eens om. Het is het totaalpakketje, het is alles wat er in zéér veel USA films mist.
http://www.imdb.com/title/tt1190539/
Laatst bewerkt: 23 mrt 2011