Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik wil impressies lezen van de mensen die de game al hebben O-)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Same here. O-)

3. evilredbull

evilredbull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    first impressions :F: kan nog niet spellen

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Jaja, je hebt je punt gemaakt, niet nodig om er tig keer melding van te maken.

5. evilredbull

evilredbull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij deze dan kan gvd nog niet spellen

why so serious

maak er maar 81 keer van jongen goed bezig

jij maakt overal een punt van he grijg een punthoofd van je

it keeps me entertained pll like u

Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    8)

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het is inderdaad vrij duidelijk dat je nog niet kan spellen.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ben toch erg benieuwd geworden naar de SP. Filmpjes zien er allemaal erg goed uit. De punten die de game krijgt vallen me ook behoorlijk mee. En die graphics he... :+

MP boeit me niet zoveel. Zal het wel even proberen, maar meestal weet het me niet lang te boeien. SP ftw \o/

9. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    heb de game ong 2 uurtjes gespeeld waarvan 1 multiplayer, de game ziet er gruwlijk mooi uit o_O had het niet verwacht van de xbox vooral die gebouwen details zijn goed te zien, multiplayer vond ik zelf wel tof alleen je ziet wel dat het nog gepatched moet worden, host voordeel is van de party, en af en toe beetje rare kill cams -_-

maar overall echt tof zeker aan te raden

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Cijfer? :+:p

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Giantbomb speelt een uur lang Crysis 2 op de 360, back-to-back met de PC versie.

Click

12. Avenger NL

Avenger NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu ongeveer 7 uur gespeeld en ik kan zeggen dat het zeker de mooiste game tot nu toe is op de 360.Het leveldesign is zeer goed gedaan,de gebouwen en wolkenkrabbers in New York zijn zeer realistisch nagemaakt,je ziet gebouwen van 50 verdiepingen voor je neus instorten.Ik heb het nog nooit zo realistisch gezien.De A.I van de vijanden is zeer indrukwekkend te noemen,ze zijn als ze je hebben gespot echt op zoek naar je en zoeken ook dekking achter kratten of muurtjes.Het spel speelt heerlijk,je hoeft je niet zoals COD te houden aan een bepaalde lijn maar kan via verschillende wegen je doel bereiken,dit kan niet overal maar ik denk toch wel 60 % van de game tot nu toe.Je kan je vijanden dus ala Rambo aanvallen,maar wat ik veel doe is de stealth approach.Gewoon zoveel mogelijk van achteren besluipen in cloak mode en dan een stealthkill maken ziet er erg strak en grof uit.De Cloak mode is echt fantastisch gedaan en als je niet te snel loopt kost het niet eens zoveel energie.De wapens zijn ook top,ik gebruik nu de SCAR met silencer en red dot en als sec. weapon heb ik de Marshall shotgun dan heb je ook nog 2 slots voor bijv. C4 en de JAW raketwerper + je granaten.ELK wapen kun je ook nog customisen dit moet je wel unlocken in de game.Je NANO suite kun je ook helemaal customisen,zodat je bijv. je vijanden ziet aankomen op je map of je minder damage oploopt als je valt.Het verhaal is ook erg goed gedaan,je valt van de ene verbazing in de andere,en de muziek is zoals je in de DEMO al kon horen echt heel goed gedaan.Kortom Cysis 2 is echt een top game zeker een 9+ waard !!!!! :thumbs:

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    heb em nu ook. Alleen MP gespeeld, en wat is die vet!

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Morgen ook de game binnen. Aangezien ze de LE niet op tijd konden leveren op de normale winkels, heb ik de gewone versie maar besteld bij Dixons.nl Dat kan nog tot 22.00 uur en dan heb je hem morgen binnen.

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeleken met dit spel krijgt black ops een 6je. _O_

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben nu fucking hyped 8) Heb het spel gisteren bij Play-Asia gekocht en uit ervaring denk ik dat het niet langer dan een week duurt voordat ik em krijg. Eindelijk weer eens iets anders dan dat been there done that CoD. Begrijp me niet verkeerd. Ik hou van CoD maar een keer wat anders is niet verkeerd. *)

EDIT: Dit jaar wordt een duur game jaar. Terin

Mortal Kombat, Brink, La Noire, Shift 2, Battlefield 3, Uncharted 3, Nieuwe PES/FIFA, GoW3, Mass Effect 3, CoD MW3.... etc

Ow en kom er nu pas achter dat ik mijn live moet verlengen :emo:

Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik deel je mening volledig. :thumbs:

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Een klein minpuntje is trouwens dat de achtergrondmuziek in het menu buggy is. soms klinken er 2 nummers door elkaar of is het volume veel te hard en klinkt alles vervormd.

19. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan natuurlijk altijd nog gepatched worden. :thumbs:

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    net SP gedaan eerste stuk. Het geeft echt het idee dat je in New York bent. Alles loopt vloeiend in elkaar over. Je hebt niet het idee dat je missies aan het afwerken bent.

Wat ook leuk is is dat je naast vijanden ook burgers tegenkomt.

De SP doet mij erg denken aan HL2 waar burgers vluchten voor geweld enzo en de stad in paniek is, en tegelijk jij rondloopt alleen zonder squad of medesoldaten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina