[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    In BFBC2? Ik heb daar nog niks van gemerkt? Hoe wordt je dat dan of hoe zit dit? Ik kan het ook nergens op internet vinden hierover... :confused:

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee Battlefield 2 ;) Is niet op de X360 uitgekomen.

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als het over squads verspreid wordt betekend dat toch gewoon dat het erin blijft? :cool:

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Nou ja ligt er aan hoe ze dat gaan invullen, ik hoop in elk geval niet dat je als squadleader airstrikes kan gaan verdienen en dergelijke. De mogelijkheid om wat uitgebreidere orders te geven staat mij wel aan. Je kan nu natuurlijk al een van de objectives markeren zodat je squad daar heen gaat. Niet dat het werkt maar het idee is er. Verder vind ik die contextgevoelige knop op zich wel lekker werken. Om ammo vragen is bijvoorbeeld best goed te doen zonder headset.

5. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ja echt, WWII ftw :D

6. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Als je bij BFBC2 ammo vroeg reageerde bijna nooit iemand.. Je moest allemaal voor ze gaan springen voordat ze in de gaten hebben dat je ammo nodig hebt.
    Beetje Lame :{

7. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel ik heb m hier liggen :{

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is Battlefield 2 Modern Combat

9. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah je heb gelijk

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sniper was OP daar. Iedere hit was een kill. Zelfs in je voet/hand ^^

11. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er zat ook een bug in de sniperkit. Dan schoot je een kogel, snel wisselen naar ander wapen en gelijk terug naar sniper. Dan hoefde je niet te herladen.

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kan je hiervan spreken? 3D is de toekomst.
    Het is kwestie van tijd dat er goede TV's komen waar geen bril voor nodig is en je 3D kunt gamen. 3D is een onvermijdbare volgende stap na HD. En geloof me, als 3D goed werkt zoals bijv. in Avatar geeft dat zoooooveeel extra aan een game.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dat zeg ik, toekomst ;);)
    Maar het valt me op hoeveel mensen 3D al afschrijven of gimmicky, hype of wat dan ook vinden. Als ik een 3D bril op zet en een 3D film zie vind ik het echt ge-wel-dig. De dieptes geven echt het gevoel alsof je er zelf echt aanwezig bent. Alleen al het logo van paramount pictures in 3D vind ik er prachtig uit zien (die bergen). Kun je nagaan als je bijv. SSX speelt oid en het prachtige uitzicht zo uit voor je hebt. _O_

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je hebt teveel naar de promo filmpjes gekeken zeker :+. Ik vind het 3D tot nu toe nog maar half werken. Te veel crosstalk, lomp brilletje op. Nu is dat met passive 3D wel beter, maar dan heb je maar een halve resolutie. Het is het gewoon nog niet wat het moet en gaat zijn voor mij.

16. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Totdat ik in een of andere simulatie hal sta met Tv-schermen boven,onder,voor,achter en naast me, en dat in 3D.. Dan vind ik het pas de moeite waard. Maar van wat ik tot nu toe gezien heb, ook Avatar(die was wel leip though) kreeg ik echt koppijn van dat 3D. Maar dat zal wel aan mij liggen.. : (

17. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Niet vooraan in de bios gaan zitten ?

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een keer gedaan met Harry Potter, doe ik ook niet meer. Krijg je echt koppijn van. Je kan daarna ook 3 weken niet meer naar beneden kijken.

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Is met 3d toch gewoon hetzelfde als met alle andere innovaties. Begint met een paar mensen die er een bom duiten voor willen neerleggen, ontwikkelingen gaan door, uiteindelijk komt een beter en goedkoper product op de markt. Ik ga er ook niet aan beginnen voordat het zonder bril kan en het een beetje fatsoenlijk geprijsd is, maar dat de ontwikkeling er is vind ik zeker positief :)

20. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Nog nieuws over Battlefield 3 in plaats van 3d ? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina