[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Shadow Wars is inderdaad gewoon Advance Wars. Zelfs de titel lijkt erop. Maar hij is wel goed uitgewerkt gelukkig! Had hier al een beetje op gehoopt :)

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan 'm zo ophalen! Haal er 1 spel bij, Pilotwings. Ben benieuwd.*)

3. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat niemand Ghost Recon erbij halen dan?!

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb hem !! Met Pilotwings en Ghost Recon :D.

5. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Chill!!!!! Ervaring van Ghost Recon aub, als je wat kan gamen natuurlijk :)

PS: Ook bezig met Lost Odyssey joh? Wat een toeval: ik ook!

Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716

:D

Blauw is sexy!!!! <3

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Damn, dat ziet er goed uit. Ik ga hem pas in augustus halen, tot die tijd kijk ik wel naar jullie ervaringen met de 3DS.

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een zwarte. Ook mooi trouwens, soort van metallic. Heel even mee gespeeld (meer met de menu's). Dat 3D ziet er goed uit zeg. Moet helaas nog even werken. Maar het is een leuk dingetje. Vanavond ff lekker mee verder spelen.

9. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Cannot do :mad:. Zit op het werk tot half 5. Ik heb hem wel even aangehad natuurlijk en ingesteld.

10. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels een aantal uurtjes, en blijft een machtig ding. Moet wel erg wennen aan het 3D, want het is op sommige momenten best intensief.

Ik heb Pilotwings, Ghost Recon en Lego Star Wars. Ziet er allemaal prima uit en leuk om te spelen. Heb net even SSFIV gespeeld en die ziet er ook prima uit. Loopt vooral soepel, maar verder gewoon SSFIV natuurlijk.

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    WOOOT, ik heb hem ook gehaald bij Gamemania, wat een machtig mooi ding zeg, ff vet veel opties, ik heb net effe die AR dingen getest, wel vet gedaan zeg.:D

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    *is jaloers*

Maar wat ik wel jammer vind is touch screen.. nouja jammer ik bedoel.. waarom hebben ze er niet gewoon een full 3D handheld van gemaakt. Touch Screens gaan altijd krassen op zitten... je bent ongeloofwaardig als je beweert van niet. Heb het namelijk op zowel telefoon, NDS en alles wat touch heeft. Er komen gewoon krassen op, fact. Gelukkig heeft touch nu minder waarde lijkt 't wel omdat bovenste scherm 3D is en dat is more important terwijl bij NDS op touchscreen de nadruk lag.

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nee dat ligt dan toch echt aan jezelf, ik heb al meerdere mobieltjes gehad met touch screen en ik had nooit krassen. Kijk eens kritisch naar jezelf:
    --> druk je te hard met het pinnetje op 't scherm?
    --> misschien scherpe nagels?

"t is dus geen "fact" maar 't laat wel zien dat je gewoon niet voortzichtig bent :). Sleutels in je zak waar ook je mobiel in zit zijn btw ook niet handig(hier spreek ik uit ervaring<!>)

14. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Nouja, het is geen glazen pop dat nooit aangeraakt mag worden. Mijn DS screen heeft wel krassen ja, maar alleen als je er echt op let. Hetzelfde geldt voor mijn iPhone. Het is gewoon goed onderhouden en het valt niet op.

Daarnaast geeft het touchscreen weldegelijk een toevoeging aan de gameplay, dus ik ben er wel blij mee dat het er nog steeds bij zit.

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Man ik moet helemaal niet op deze pagina kijken.. het jeukt me nu om er 1 te halen terwijl ik op de echt goede games wil wachten.. AARGH! :)

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Welke games raden jullie mij aan om te kopen, ik heb nu het apparaat in huis maar ik wil vandaag nog een spel gaan halen maar welke raden jullie mij aan. Ik heb vroeger echt veel Pilot Wings gespeeld en die vond ik echt heel vet.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voorlopig ben ik alleen een aantal tegenvallende reviews tegengekomen, maar ik vrees dat ik a.s. zondag een impuls aankoop ga doen, als ik niets te doen heb op de luchthaven

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dus als je jou mobieltjes met touch screen schuin in het zonlicht houdt zie je geen enkele krasje?.. Sorry maar ik wil het graag geloven maar bij iedereen die het zegt zie ik toch krasjes zitten.

Overigens games waarbij ik touch screen écht toegevoegde waarde vond waren;
    Kirby's huppelepup, Wario Ware, Puzzelgames zoals Polarium... kortom alle games waarbij het onderste scherm centraal staat. Games waarbij dit niet het geval was had het touch screen vaag toch niet écht veel toegevoegde waarde. Tuurlijk is het onderste scherm handig voor een snel menu/map.

Games zoals Metroid Hunters, het werken opzich wel alleen speel ik een shooter toch liever met twee analoge sticks.

Volgens mij moeten je ogen zich ook opnieuw focussen tussen 2D (touch) en 3D (bovenste scherm)?

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik zie leuke mogelijkheden met 2d onder en 3d boven, als developpers daar creatief mee omgaan kun je tot leuke resultaten komen.

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Same mijn NDS en mn oude telefoon nooit krassen gehad.

Het is pas bij de telefoon met touch screen zonder pennetje waar alleen de warme top van je vinger werkt, waar ik krassen op kreeg. Die krengen zijn idd verschrikkelijk want je kan niets met je nagels aan tikken waardoor ik altijd mega onhandig smsjes moet intikken. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina