[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Denk dat dat koppijn ook veel te maken heeft met dat je hersens het niet gewend zijn het is een heel andere manier van signaal ontvangen. Denk dat bij introductie van de televisie toen der tijd ook veel mensen last hadden van koppijn, zou me niks verbazen iig.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je krijgt 2 signalen dus je hersens zullen ook 2x zo hard moeten werken neem ik aan. Zo'n brilletje versterkt het effect alleen maar.

Ben benieuwd of ze dan het echte 3D gevoel ook zonder bril kunnen evenaren.

Battlefield 3, hoop dat het wat "vlotter" is als BC2. Dan word het een must-buy. Grafisch is het top en het geluid is subliem!

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het juist niet. Dat trekt alleen maar meer Call of duty spelers aan.. gewoon lekker langzaam, zoals in 1942 en vietnam. Epische battles kan ik me nog herrineren.

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Wat mij betreft hoeven ze ook niet veel aan de pacing te veranderen. Als je de gameplay filmpjes echter zag dan leek het wel aardig snel en smooth te gaan. Misschien kwam dat omdat het om de pc versie ging maar ik vind BF:BC2 prima spelen.

5. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Wat is er mis met Call of duty spelers ? Zijn toch ook gewoon gamers ?

6. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja dat komt omdat veel mensen die Battlefield spelen zich een soort van verheven voelen ten op zichte van de Call of Duty spelers, beetje zielig..

7. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    1942 imo nog altijd de beste Multiplayer Game OOIT. :)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1942 = 1-9+4-2= -6 = R6 = Rainbow Six:Vegas?

Eensch!

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar over het algemeen vind ik ze irritant. Bij Battlefield heb ik dat gevoel eigenlijk nooit.
    Vooral door campen en schelden (en cheaten) vind ik CoD spelers over het algemeen vervelend, bij BF kom ik vaker gasten tegen die normaal doen, willen samenwerken, wat gewoon een betere ervaring oplevert. Zal ongetwijfeld ook zijn dat de gameplay van battlefield me gewoon beter ligt.

Verheven.. niet echt. Maar wel dat jongere spelers vooral CoD spelen.. 'mature' spelers zie je meer bij BF.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Elk type speler zie je meer bij CoD,.. die hebben namelijk veruit de meeste spelers. En ja , er zitten veel krijsende pubers tussen maar die kom je ook in BF, Halo, KIllzone etc tegen..

In de Socom 4 beta daarentegen alleen nog maar serieuze mannen met de baard al in de keel tegen gekomen :+

11. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Nja dat komt ook alleen maar om dat ze geen playstation kunnen veroorloven:+

OT:

2 scans, wel grappig dat ze FIFA techniek gebruiken voor de animatie van de soldaten.

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    r6 vegas <3

O-)

13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wel, maar dat maakt me niks uit. Als ze net zo groot zijn als in BC2 vind ik het prima!

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het een goede zaak. Beter dan dat de maps leeg aanvoelen omdat ze voor meer spelers bedoeld zijn

16. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    het is gewoon tijd voor nieuwe consoles!

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nog 4 jaartjes wachten voor xbox, PS3 1 a 2 jaar langer..

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat roepen we al 2 jaar maar ben bang dat we dat nog wel 2 jaar zullen moeten roepen.

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Oh lees nu pas de discussie bovenaan de pagina, maar CoD wordt door xbox kiddies gespeeld en BF niet, heel simpel toch?

Anyway, het goede nieuws van vandaag:

New BF3 gameplay trailer featuring large-scale firefights tomorrow! Head to www.battlefield.com at 1200PM GMT for the world premiere

WHoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Whehe smaken verschillen laten we maar zeggen.
    Vind Rainbow Six ook wel oké... maar games met "beperkte" vrijheid (ik noem: CoD, R6, CS) vallen, imo, in het niets vergeleken met Battlefield 1942.

Maar dat is puur een voorkeur. Heb zelf graag grootschalige slagvelden waar je je jezelf echt maar een klein onderdeel van het geheel voelt, terwijl sommigen helemaal hooked zijn aan kleinere levens vol met smalle gangetjes 8 vs 8.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina