[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ghost Recon ziet er echt tof uit! Ik heb hem maar erg kort kunnen spelen maar het is idd een leuke Advance Wars kloon. Ik had verwacht dat het 3D effect in deze game tegen zou vallen, maar het ziet er echt enorm tof uit. Je ziet echt de diepte in de levels, het verschil tussen hoogtes wordt zo veel duidelijker.

Alleen jammer dat ik Pilotwings niet kon vinden. Dat is toch echt dé showcase voor het 3d effect, volgens mij. Denk dat ik die bij zavvi bestel.

Edit: Pilotwings bij Zavvi.nl gescoord voor 33 euro. :D

2. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Was mooi weer, dus heb even een rondje gelopen door Hoofddorp.
    Bijna overal liggen de games al, maar de 3DS zelf is nog nergens te koop. :'-(

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Je bedoelt een beetje á la paper mario oid dat je op onderste scherm 2D platformt en op bovenste scherm 3D ziet oid? Voor puzzelgames idd wel interessant.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Serieus? In Haarlem lagen ze vanmorgen nog nergens. Zag hier bij de Music Store vlakbij mijn huis (buiten Haarlem) dat ze de games hadden liggen, dus gevraagd of ze de 3DS dan ook hadden en toen meegekregen. Nu alleen nog een weekje wachten op Pilotwings.

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had mijn 3DS bij een (kleine) Dixons gehaald. Echt bizar dat ze op een aantal 3DS-en (stuk of 6), maar 1x (!) Pilot Wings hadden gekregen. Volgens mij hadden ze elk spel maar 1x. Dat ze weinig consoles hebben bij de launch is nog wel te begrijpen, maar je zou toch denken dat er in ieder geval wel genoeg games zouden zijn...

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Waar ik mijn 3DS heb gekocht hadden ze inderdaad ook maar een handjevol games. Pilotwings lag er helemaal niet (neem aan dat die al weg was), Ghost Recon lag er maar 1 keer en de andere games ook maar hooguit 2 keer. Behalve Nintendogs dan, daar lagen er echt 4 of 5 van. Nu snap ik dat niemand die kutgame wil en ze die lekker willen pushen, maar toch enorm jammer.

Nu maar Pilotwings bij Zavvi.nl besteld voor 33 euro.

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Als ik dit allemaal zo lees moet ik oppassen dat ik binnenkort niet met zo'n ding thuiskom.
    Eerst nog maar eens wachten totdat het aanbod in games wat groter wordt.
    Ben nogal van de impulsaankoop namelijk..

Heb voor de gelegenheid mijn DS Lite weer eens onder het stof vandaan gehaald.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb het voordeel dat ik elke dag zo'n 45 minuten heen en terug in de trein/bus zit, dus ik zal hem behoorlijk gebruiken. :)

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dat was toen ook de reden voor mijn aanschaf van de DS Lite.
    Maar buiten het reizen om gebruik ik hem nauwelijks.

Maar het blijft een toffe gadget.
    Veel plezier ermee! ;)

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Gameshop gebeld: hadden nog niks binnen en konden morgen pas zeggen of ik er een kon komen halen. Voor het werk even langs een kleine Bart Smit gereden die twee straten verder zit. 'Ja hoor, wij verkopen hem. Welke kleure wil je, dan haal ik hem even op van achter.'

Anyhow: ik heb ook de blauwe gekocht :) Met SF IV en Ghost Recon Shadow Wars. Jammer dat ik van vijf tot half tien moet werken ;)

Oh en Modder: blauw is zeeeeer sexy :D

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik vind het trouwens wel een tegenvaller dat de 3DS Shop pas in mei komt. :mad:

12. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Media Markt Groningen heeft zowel de 3DS als alle launch games en ruim op voorraad! Net even mogen spelen met een 3ds van de medewerker dus ff de augmented reality games gedaan en Pilotwings! Wat een geweldig mooi apparaatje!

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb nog een vraagje, waar worden je saves opgeslagen?

de game-cartridge of op de SD-kaart?

14. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Net even met Ridge Racer zitten klooien. Speelt lekker hoor! Je moet er natuurlijk wel van houden, dat driften, maar als dat jouw ding is dan is dit wel erg tof. 3D verandert natuurlijk niet echt iets wezenlijks aan de gameplay maar als we het hebben over beleving, dan is een racegame als deze wel een goede showcase wb perspectief etc.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Allebei, geloof ik.

Ik vind Ghost Recon al enorm tof qua 3D. In het begin had ik zoiets van: Filmpje, maar ik zie niet zoveel boeiende 3D, maar tijdens de gameplay voegt het echt veel sfeer toe. Toch jammer dat ik nog een weekje op Pilotwings moet wachten, want dat is volgens mij toch echt dé game om in 3d te zien en te spelen. Vooral ook qua timing zal daar het 3d aan de gameplay bijdragen.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb net even met de 3DS van een vriend gespeeld, het 3D effect is echt super en bied zeker bij Pilotwings een meerwaarde! Ook de AR en Face rape (weet de normale naam niet) is super leuk om te kijken wat het apparaatje kan.

Ik ben echter wel bang dat er veel klachten komen over hoofdpijn etc. Elke keer als je het apparaatje een beetje beweegt, moeten je ogen weer even scherp stellen op het 3D effect. Het lijkt me behoorlijk vermoeiend te kunnen zijn, maar misschien went het ook wel weer erg snel, dunno.

Hoe dan ook, zodra de games die me aanspreken uitkomen zal ik er ook wel aan geloven.

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Goed om te lezen dat Ghost Recon echt wel een toffe game is! Heb nu pauze op het werk, moet jammer genoeg nog tot half tien door :mad:

Mensen met SF IV: binnenkort friend cOdes uitwisselen ;)

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wel lachwekkend dat er nog friendcodes zijn, oké ze zijn nu per systeem eentje dus dat scheelt een hoop.. maar Nintendo zal denk ik nooit een netwerk op de touw krijgen als Xbox Live of het gratis Playstation online... met friendlists, partys etc. etc. etc. behoorlijk zonde.

19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Zo... nu heb ik hem eindelijk goed kunnen spelen (Na vele: Mag ik eens proberen? te hebben gehoord)

Ik ben er nog steeds erg enthousiast over. Al veel mij wel op dat als je dit een tijd in het donker speelt en dan het licht aanzet en wat anders gaat doen, dat je dan wel een klein beetje gedesoriënteerd bent. Dit is na een minuut alweer voorbij, maar toch. Je ogen moeten weer even wennen.

Qua games heb ik zowel Pilotwings als Shadow Wars gespeeld. Het 3D-effect werkt in beide games erg goed. Pilotwings is trouwens gewoon een goede game. Het is bijna precies zoals Pilotwings ooit was en toen klaagde er ook niemand over.

Shadow Wars heb ik iets minder gespeeld, dus echt goed oordelen kan ik nog niet. Wel spreekt de game mij erg aan, al is het meer een Fire Emblem dan Advance Wars moet ik eerlijk zeggen en daar is natuurlijk ook helemaal niets mis mee.

Verder zijn de functionaliteiten van de 3DS erg tof. Waarvan de AR-games echt heel tof is gedaan. Echt super origineel. Niet per se het cameragebruik, maar dat zo'n kaartje de hele wereld kan veranderen.

Het is een prachtig ding en je moet dat ding echt even uittesten, want het is gewoonweg een prachtig apparaat.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was net even op dorp en hier bij de Bart Smit lagen ze inderdaad ook al, zowel alle spellen als de 3DS.
    Moet maar eens uit gaan zoeken wie hem in mijn omgeving gaat aanschaffen, zou het heel graag een keertje uit willen proberen. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina