1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm positieve verhalen toch. Had ik niet echt verwacht toen ik de reacties las na de demo. :)
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    De game is goed, dat wist ik al bij het spelen van de demo. Ik denk dat de meeste gamers pas gaan nadenken als ze 87/100 bij Metacritic zien of zo:)
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik denk dat de meest gamers het zelf wel bepalen en meerdere reviews incl. videofilmpjes bekijken en niet wachten op 1 review.
     
  4. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal je verbazen hoe veel mensen zich laten leiden door bijvoorbeeld een gameking :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik kijk er gelukkig al een paar jaar niet meer naar. :emo:
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb een Friendslist met 97 gasten (die ik ken van FPS games) erin, daarvan hebben er 18 (incl mezelf) de demo's gechecked. De meesten hebben het nog geen 30 minuten volgehouden (maar wel hun mening klaar).

    Dus 80% neemt niet eens de moeite om de demo te checken, dat is bizar. En neem van mij aan, die gaan ook niet een diepgaand onderzoek naar reviews doen hoor:) Die rennen naar Bart Smit en kijken thuis pas wat ze gekocht hebben.

    Nou zal dat met Crysis 2 niet zo'n bezwaar zijn, als zal het de simpele CoD runner wel ff zwaar vallen als ie zomaar aan Crysis2 MP begint lol (al die knopjes wtf nanosuit???)
     
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat kan ook het 'probleem' worden van deze game. Je moet er echt even de tijd voor nemen. De eerste 30 min heb je zoiets van: dit word hem niet maar als je dan door speelt realiseer je dat het toch wel erg vet is en fijn speelt. Je moet het gewoon even door hebben.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bedoeld misschien. Maar neem een mw2. Daar loopt iedereen met shotgun, sniper en dezelfde pers. Bij gears of war 1 vinden de meeste gevechten close range plaats, bij UT en Quake OS het run en gun, weinig taktiek alles draait om reflex en om de krachtige wapens en de armor te pakken.

    Bij dit spel kun je echt op meerdere manieren spelen en winnen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Damn, waarom brengen die sukkels niet gewoon een SP demo uit inplaats van MP. Game lijkt me behoorlijk interessant, maar aan de andere kant heb ik het even echt helemaal gehad met FPS en wil ik ze ook niet meer spelen. Maar Crysis 2 lijkt me toch behoorlijk tof! :eek:
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0


    Meesterlijk!_O_ Zeker een van de grappigste easter eggs ooit als je het mij vraagt. Respect voor Crytek! :thumbs: Zal dit spel zeker kopen volgende week, komende week net iets te druk om te gamen...
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    8)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik had het al gezien op een andere gamesite :lol:, geweldig.
     
  13. Forty

    Forty Guest



    Vette Launch Trailer :thumbs:
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je matchmaking te sloom vindt gaan:

    Eventjes bij de instellingen van je xbox je locale op United Kingdom zetten.
    Ik kwam er net achter dat het dan veel sneller gaat. Dit was bij gears 2 ook zo. :b:
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    supervette trailer, hoop dat Crytek miljoenen verkoopt zodat het weer duidelijk is dat een shooter niet uber-lineair hoeft te zijn om succes te hebben.

    Vroeg ik me van de week ook al af, waarom zijn er zoveel CoD na-apers maar bijvoorbeeld bijna geen Bioshock of Halo na-apers. Dat zijn toch ook gigantische commerciele successen
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Die zijn te awesome om na te doen :cool:
     
  17. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Vond de demo echt maar fullgame echt gaaf! Ligt het aan mij of moet je als lagere rank ook vaker schieten? Ik ben rank 4 dus:)
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zalig :p
     
  19. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is die game nou echt? na een tijdje spelen
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon gejat van Halo. :+


    Vanaf ~2:00 als je vooruit wilt skippen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina