[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zag overigens bij een gamewinkel in Groningen een bord buiten staan "Hier de R4 voor de DS te koop, €15!". Ik dacht dat deze illegaal waren? Of in ieder geval het gebruik ervan. Komt er ook weer zoiets voor de 3DS?

2. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook gekocht.. Ik was van plan de kat uit de boom te kijken en te wachten tot een A-titel maar kon me niet inhouden xD Ik heb Streetfighter 4 erbij gekocht, speelt best lekker. Ik krijg wel hoofdpijn na een uurtje spelen maarja das normaal begrijp ik :p

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    had misschien toch ff moeten kijken bij de dynabyte vanaaf. Ben nog steeds vanplan morgen ochtend langs te lopen, zien welke er op voorraad zijn :)

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dat hele hoofdpijn gebeuren baart mij wel een beetje zorgen.
    Jaaaren terug heeft sega ook al eens een VR bril niet door laten gaan door kans op schade of lui oog.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Vast wel, maar de 3DS heeft System Updates, dus kan dat tegengewerkt worden.

En John: Ik dacht dat bij Pilotwings de enige klacht was dat de game veel te kort was? Bij oude Pilotwings games had je echt veel gebieden, terwijl je hier exact hetzelfde eiland als bij Wii Sport Resorts hebt.

En was het niet zo dat je nu gewoon 1 centrale Friend Code per handheld had? Ik heb iig een Friends submenu in m'n hoofdmenu.

Hoofdpijn valt ook wel weer mee, hoor. Ik had vanmiddag na drie kwartier nergens last van.

6. Atti Mike

Atti Mike Rest in peace

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vanmiddag even bij de dixons langsgehaald, bedankt voor de tip nog:thumbs:.
    De laatste blauwe die ze hadden dus was net op tijd.
    Mijn eerste indruk: Epic.
    De countdown bij het eerste keer opstarten van de 3DS was echt geniaal imo:).
    Samen met het spelletje Pilot Wings gekocht, leuke launchtitel. Laat wel zien dat het potentie heeft. Nu wachten tot uitgevers er originele dingen mee gaan doen.
    Zelf ongeveer anderhalf uur gespeeld en geen last van hoofdpijn of zoiets gehad gelukkig :D

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    29 april komen trouwens weer twee mogelijke goede games:

James Noir's Hollywood Crimes en Driver Renegade. Die eerste hou ik zeker in de gaten, aangezien het een wat meer realistische Layton kloon is. en Layton games zijn awesome!

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Veel gebieden viel ook wel mee toch? Stuk of 4 geloof ik op n64?
    Weet wel dat ik daar gruwelijk veel doorheen gevlogen heb, dat spelletje was echt gaaf.

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het gebied is redelijk te doen. Ik weet ook niet wat je allemaal vrij kan spelen. Ik weet ook niet of er meer gebieden vrij te spelen zijn enz. Wel kan ik vertellen dat naast de gewone mission mode (Wat er een stuk of 70 zijn en het een uitdaging is om alles op 3 of 3 perfecte sterren te halen, wat de lengte van zo'n spel natuurlijk aanzienlijk verhoogt) er een free mode is waarin je allerlei dingen kan verzamelen en daardoor nog meer dingen vrij speelt. Het is allemaal best leuk en aardig in elkaar gezet.

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Beetje a la pilotwings 64 dus.
    Maar Pilot Wings 64 was soms vrij moeilijk en ik ben bang dat deze meer mainstream is. Bijv. het landen met een glider was daar echt lastig en dan nog punten scoren ook zooooooo vaak gedaan.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    MM Amsterdam Arena heeft 2 demo modellen staan om te spelen. 1tje met Pilotwings, heel mooie 3d effecten en 1tje met street fighter. ben echt onder de indruk.
    ze hadden net nog 100 per kleur op voorraad! ook alle games lagen er stapels van. pilot wings ook. meeste games waren zelfs 39 terwijl ik ze online voor 45euro zag?

morgen maar beslissen of ik hem ga halen

Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Je moet wel telkens de 'sweetspot' vinden. Als je even op kijkt of je de 3DS beweegt moet je soms opnieuw zoeken naar de perfecte kijkhoek. Maar oh, als je dan die perfecte kijkhoek te pakken hebt, en je dan met Pilot Wings door bomen en langs windmolens vliegt..._O_ Heerlijk.

Maar net weer ff gespeeld. En het is geen hoofdpijn o.i.d. Maar je moet toch weer wennen als je dan weer naar een 'normaal' display kijkt.

Want trouwens ook superlekker is, is die thumbstick. Werkt echt perfect. Lekker soepel. Het is een leuk en vrij compleet apparaat. Op zich lijkt dat streetpass (met stappenteller) me op zich ook wel geinig. Hoewel er in mijn directe omgeving niet veel 3DS bezitters zullen zijn heb ik het vermoeden.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vanmiddag ook m'n 3DS gekocht, wat een top ding zeg! Heb Pilot Wings, Rayman, Nintendogs en Street Fighter erbij gekocht. Echt top!

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is Rayman?!

Mijn friendcode btw: 3995-6487-6541

15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik had in het begin nogal last van het zoeken van de juiste kijkhoek, maar dat gaat nu eigenlijk al automatisch. Dus ik heb er al geen last meer van.

Eigenlijk alleen nog maar verder Pilotwings gespeeld. Het is nog best een lastige game om steeds 3 sterren te halen. Helemaal om een perfect score te halen.

Wat ik wel mis is kanonschieten :mad:. Maar misschien unlock ik dat nog.

EDIT: Btw, als je loopt krijg je coins wat kan oplopen tot maximaal 10 stuks per dag. Met die coins kan je ook de StreetPass-games spelen! Het kost 2 coins per extra Mii zeg maar. Al is het dan geen Mii...

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kon de verleiding ook niet weerstaan :+ Heb een blauwe met SSFVI en vanmiddag een 2e game oppikken :D

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
  18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee nog, maar ik wil eigenlijk die lego star wars wel ff proberen.

19. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Hopelijk kunnen we in de toekomst demo's downloaden via de store, dat zou echt wel tof zijn.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat komt wel, maar aangezien de Store pas in mei launched. :mad:

Ik heb trouwens helemaal geen zin om te wachten op Pilotwings. Ik ga zo voordat ik naar school ga nog ff kijken of een winkel m heeft liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina