[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Lol! Ik vind PilotWings gewoon totaal niet leuk. Toen ik speelde bij Nintendo, heb ik hem na tien minuten al weer neergelegd.

Hoe vind je Ghost Recon Modder??

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, cool! :b:

Heb tot nu toe vooral Street Fighter gespeeld, wat een toffe game zeg! Hoor en lees ook veel positieve dingen over Ridge Racer, misschien dat ik die toch ook maar koop.

3. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Hopelijk verschijnen vandaag de rest van de recensies. Ben benieuwd naar de rest van die Ubisoft spellen... Ik 'mag' er van mezelf nog eentje bijhalen en ik twijfel nog tussen Star Wars en Ghost Recon. Of er moet iets goeds tussen de rest zitten (Splinter Cell?).

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ghost Recon vind ik echt goed! Mix van Fire Emblem en Advance Wars. 3D gebruik is ook goed gedaan en voegt veel diepte toe.

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hahaha, al mijn collega's zijn helemaal onder de indruk. Man, ik ben blij als het zometeen weekend is.

Nu is het wachten op de topgames en dat kan helaas nog maanden duren.

6. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Gisteren om 14.00 mijn blauwe 3DS en streetfighter, lego starwars opgehaald. Daarna naar almere naar m'n broer en vrienden toe. Erg leuke avond gehad ( mede ook door bezoek aan sucker punch..oh babydoll....) Mii's gemaakt, faceraiders gespeeld en de games uitgetest. Mooiste van alles is...geen pijn in mijn ogen of hoofdpijn.

Straks weer verder!.

7. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Wat vind je van star wars? Ik vond de xbox versies altijd super leuk, en dan vooral het zoeken naar de verborgen bricks. Zit die hele collectible-mania een beetje goed verwerkt in deze versie?

8. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig trekt dit mij totaal niet, komt goed uit want moet eff sparen:+

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
  10. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
  11. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag over het systeem zelf. Mijn bovenste scherm voelt, wanneer het uitgeklapt is, nogal 'wiebelig' aan. Mij DSlite stond uit zichzelf gewoon stevig, maar deze 3DS kantels lichtjes naar voren en naar achteren, zonder dat ik het aanraak. Ik vraag mij nu af of dit een nieuwe 'techniek' is, of dat mijn scharnieren gewoon niet strak zijn aangedraaid.

Kan iemand dit even testen:). Alvast dank!

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    @Nieuws, duh, wij zijn de kenners hier. Al jaren lang gamen we en volgen we hardcore dagelijks het gamenieuws etc. Voor een bedrijf als CNN is er een kleine afdeling die af en toe ook wat uitzend met betrekking tot de entertainment hoek, logisch dat ze niet precies weten hoe het in elkaar zit. Als iemand daarvoor veel op de PS3 heeft gespeeld en later de 3DS aan doet dan klopt het dat de graphix op de pS3 beter waren. Voor de kenner logisch, voor de huismoeder wellicht verrassend.

-------------------------

Ik zie mijzelf de 3DS kopen in juni/juli, lekker met Zelda misschien Mario als die er dan ook voor is _O_... Laatste handheld is de eerste generatie NDS, dus 't mag ook wel weer eens:)

Aangezien ik ook wat leuks wil toevoegen in dit leuke topic _O_ (ok 't is oud nieuws) maar hierbij nog eens!

Ik hoop zelf trouwens op veel retro levels, in de vorige mario kart games deden ze dat ook en het blijft tof. Misschien weer eens Star road van de SNES er in doen :)

http://www.gamexplain.com/article-206-1277505938-mario-kart-3ds-uncovered-heres-what-we-know.html

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik met mijn Dsi Xl ook, zal wel horen. (met mijn Lite had ik het inderdaad ook niet.)

Wat kun je precies met dat Streetpass dan?

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zie je andere DS'n in de buurt. Imo vergelijkbaar met wifi op je mobiel/ laptop. Dan zie je ook wie er in de buurt zijn. Ik weet nog dat ik bij de NDS vaak in de file mijn NDS aan deed en in de chat lobby ging zitten, kwam helaas nooit iemand:{

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het is ook als grap op fok gezet, dus ik denk dat iedereen dat wel doorhad dat het onzin was.
    Maar bedankt voor de uitleg :+

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    om eerlijk te zijn was mijn uitleg ook een verkapte versie van die van iemand van fok:+

(ik zag eerst een aantal bashende opmerkingen, er zijn veel die zich door zo'n nieuws bericht helemaal kunnen opwinden, ik zag echter ook een reactie die ongeveer zei wat ik dacht, dus die moest ik over nemen ^^)

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga vanmiddag kijken of ik nog een iPad2 kan scoren bij MM Rotterdam Centrum. Zal m'n 3DS wel meenemen (en streetpass aanzetten). Dat lijkt me wel een plek waar er misschien ook een paar zullen zijn.

Die Mario Kart plaatjes zien er leuk uit. Sowieso moeten de echte topgames nog komen. Zelda, Mario (kart), Layton...

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat is daar dan het nut van? Want de NDS had dit ook en idd nooit iemand gebruikte het.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee wat 't nut precies was, misschien om aan te geven dat 't draadloze goed werkte? Ik weet nog dat ik met wat vrienden 3 jaar terug of zo een keer in de pictochat ging zitten. Zit je dan met 4 gasten van 20+ tekeningen te versturen enzo.. Wel droog op zich...

Dat streetpas is imo wel beter, leuke manier op zich om mensen te leren kennen. Zie je een chick, hey ik zie dat je mario kart heb, zin in een multiplayer potje:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina