1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem op de xbox 360 en bij het zoeken naar servers vind ik hem vrij langzaam, vergeleken met bijv. cod4 of mw2. Zeker 1 minuut searchen.. meer mensen last van?
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Vandaag eens beginnen met Crysis 2. Ben er benieuwd naar!
     
  3. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Cryengine 3 is multiplatform. Betekent niet dat je gelijk spellen als Crysis 1 kan draaien op hardware uit 2005.

    Als je Crysis 1 zou porten, zou je de grafische settings op medium moeten zetten en de map moeten indelen in cellen die apart laden, waarmee je een beetje aan de bedoeling van het spel voorbij gaat. In het spelontwerp (levelontwerp e.d.) van Crysis 2 is rekening gehouden met consoles, dat zie je duidelijk terug. Een port van de op de PC-gefocuste Crysis 1 zou dan ook zwaar gemankeerd zijn.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee; triest dat er mensen zijn die dat echt geloven.|:-
     
  5. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD is gejat van Allied Assault :+
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Uiteindelijk zijn al die fucking shooters 'gejat' van games als Wolfenstein en Doom, en wellicht zelfs nog oudere games maar daar kan ik even niet op komen..
     
  7. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet kijken naar de sterke punten van een spel, niet wat het gejat heeft van spel x of y. Op die manier ga je alleen maar dingen met elkaar vergelijken en ergeren aan dingen in plaats te genieten van die dingen die juist wel goed zijn.
     
  8. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Goeie opmerking:thumbs:!!

    Erger me kapot aan mensen die zeiken over dat iets gejat is. Een schietspel is een schietspel en dat heeft allemaal wel wat van elkaar. En ondertussen bestaat er eigenlijk alles al wat je kan verzinnen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoelde het meer van...als je gaat zeggen dat iets van COD gejat is, is COD weer van die en die game gejat...niet dat het mijn mening is, ik vind het ook gezeur om niks.

    Iemand op Live zei tegen me dat de LE hardstikke moeilijk te krijgen is en wenste mij geluk met het verkrijgen ervan. 4evergames.nl heeft de game nog niet opgestuurd en alleen gezegd dat ze het sturen 0-3 dagen na release. Niks over dat ze moeilijk verkrijgbaar zijn. Ik hoop niet dat dit het geval is, want zo extreem speciaal is die LE niet eens. had ik het dan maar niet gedaan....maar ja.
     
  10. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij de bart smit hadden ze niet eens de normale! Ik was de eerste die hem kocht hier. En ik vroeg of die ook de limited edition had. Kwamen we erachter dat ze eigenlijk alleen maar de limited hadden.

    Dus ik ging ervan uit dat de meeste dat gewoon zijn.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben gewoon gef*cked met de Nano edition die ik heb besteld.

    bol.com 2 tot 4 dagen levertijd ! F*ck it . . . kan het niet eens spelen van het weekend.

    Dan maar het spel ''los'' ook halen.}:]

    * (Tering . . . heb dus 210 euro uitgegeven aan 1 spel hahahahahah) *
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  12. Forty

    Forty Guest

    Lmao ik heb m'n avond eten wel weer gehad.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Uiteindelijk is alles gejat van Pong!1!11one
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    LE is de versie met xtra skin en wat extra xp enzo? De MM Utrecht lag er helemaal vol mee. Zal wel meevallen dus.
     
  15. LikeAbc

    LikeAbc Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Gistermorgen ff langs de Intertoys Den Bosch gegaan (had nog bonnen van m'n verjaardag :p).
    Was daar ook de eerste maar ze hadden wel de LE.
    Lag nog wel achter op de plank en nog niet in de rekken enzo.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kwam net langs een paar berichten...en tja..dat moeten haast wel haters zijn..wtf.

    The most boring FPS of the year so far. KZ3 slaughters this game. Great engine but too much motion blur and the A.I. is dumber than O’Connor which makes it really really shitty then.



    Yea if my console of choice had no games coming out for it this year too I’d be very generous and praise any decent shit I got on it I guess. Do XBOTs even know what good A.I. is anymore…..Gears 2 was so long ago. Anyway the PS3 ver has no issue whatsoever with frame rate but the 360 does have tearing like crazy. Seems the cry engine maybe a little too much for the Zenon chip. Cell on the other hand is running like a champ and can easily handle the engine….look at KZ3 for example ;)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    haters gonna hate

    qua cross platform vergelijkingen nooit lusiteren naar fora gebruikers maar gewoon kijken wat Digital Foundry er van zegt

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-crysis2-face-off

    Denk dat ze pissig zijn dat Crysis 2 de mooiste FPS genoemd word zo vlak na Killzone 3 :+

    Al ben ik wel heel benieuwd of ik het ook echt de mooiste FPS op de consoles vind, Killzone 3 is wel een tough act to follow
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Idd, Digital Foundry heb ik ook gecheckt inderdaad en die zegt heeeeel iets anders over de algemene performance van C2 op 360 en PS3. Wat een lullo die zegt dat de Cell engine het perfect draait en 360 niet..het is compleet andersom!!!!! LOL!
     
  19. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ondanks dat er echt zoveel gebeurt op me scherm. Denk ik af en toe nou moet er wel frame-rate problemen zijn. Maar ik heb ze totaal niet meegemaakt nog.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien dat die later komen, in het DR artikel las ik over een framerate die zo laag als 15 fps kan gaan op momenten en dat vonden ze wel kwalijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina