Wtf het is nog kutter geworden dan het al was. Totaal gescript en Tijgertje acteert alleen maar. Schilderswijk "ghetto"
Ze hadden het ook met een nieuwe groep moeten doen. Voor mijn part groep kakker oid 'Frederik-Jan, nog geneukt? Lul man'. Zoiets. Het is nu zo uitgekauwt als het tapijtje van teigetje.
Ach vond het wel weer vermakelijk om te zien Tijgertje ben ik nog niet zo weg van, maar die gaat toch halverwege weg begreep ik, omdat ze dr kindje miste.......(is overigens niet aan haar af te zien dat ze al gebaard heeft ) Jokertje blijft een toffe gast, mooi hoe hij met tijgertje probeerde te praten en ze elkaar echt niet begrepen....vervolgens was zij degene met het rare accent...ja hoor haha
http://www.showbiznewz.nl/artikel_13773_jokertje-aan-de-vriendin.html kijk aan, op ieder potje past een dekseltje. Gisteren voor het eerst gekeken. Viel mij trouwens op dat je bij rtl moet betalen tegenwoordig om de uitzendingen van Oh oh tirol terug te zien. Wat suf.
Alleen als het langer dan 3 weken geleden is toch? Ik kijk namelijk altijd de volgende dag, of iig dezelfde week, via rtlgemist om zo de reclames over te slaan
Gisteravond ook probleemloos en gratis rtlgemist gezien Gister was trouwens weer een fraaie aflevering met epische quotes.
Ik vind dat inderdaad echt een klotezet van RTL. Op haar hyves profielfoto ziet ze er trouwens een stuk normaler uit.
Pff in de serie heeft ie totaal geen game en komt hij niet verder dan wat grenades maar in het echt weet hij haar aan de haak te slaan? Je gaat me niet vertellen dat hij in het echt wel normaal is?
Ja ik heb ook een stukje gekeken! Het viel me ook echt op dat alle meiden tatoeages hadden enzo. Het niveau was ook wel laag, zag je er goed uit dan ging je al door naar de volgende ronde.
Nou ja, je hoeft echt geen hogere wiskunde te volgen om je 3 weken in Chersonissos te kunnen vermaken.
Die man Gerrit die al 750 mannen heeft gehad zit ook in het programma "wie date mijn zoon". Pff.. wat een kwaliteit programma's.