[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

Temper Trap ! _O_

Altijd vanuit het positieve benaderen Tyrant . . . Die attitude is net zoals, ik stem niet op politieke partijen, want het veranderd toch niet. ;)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kwaliteit kan je imo op twee manieren herkennen. Je voelt je gegrepen door een film, en/of je kunt zien dat de film kwalitatief goed in elkaar steekt (onafhankelijk van je oordeel over de film).

Maar meten kan je het niet, en het is natuurlijk zo subjectief als de neten.

Ik snap alleen nog steeds niet waarom je het vroeg.

3. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Bier op ?

4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Gister naar The Fighter geweest. Toffe film en de oscar voor Bale is imo verdiend. Speelt een geweldige rol en overtuigde mij van zijn kunnen. Wahlberg ook mooi als onzekere bokser die niet kan kiezen tussen familie, carriere en zijn vriendinnetje. Krijgt van mij een 8,5.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was van plan die vanavond te gaan kijken. :)
    Zal wel niet tegenvallen denk ik.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, geen bier op. Ik reageerde eigenlijk alleen op z'n vraag wat 'goed' inhield. Aangezien dat niet relevant was, heb ik niet verder gelezen.

Het verschil in budget lijkt me evident en alleszeggend in dit geval. Een film wordt niet door je strot geduwd omdat ie goed is, maar omdat ie zwaar gepromoot wordt (geld).

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom me werd gevraagd wat 'goed' inhoudt :+ Dusky Demon haalde dat als argument aan en ik zei dat de kwaliteit niet relevant was in deze discussie.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ok laten we dat goed gebeuren vergeten dan :+

Dan nog denk ik niet dat de populaire films bekend zijn door middel van excessieve promoties, maar juist doordat die films precies geven wat het grote publiek wil. Goed einde, tieten, romantiek, explosies, vechten, lekkere acteurs/actrices en vette sets.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, wordt 'n beetje het kip en het ei verhaal zo hè?

'Vroeger' was Hollywood niet zo banaal op het gebied van flashy scènes en uiterlijk vertoon. Ik denk weldegelijk dat de tijdsgeest grotendeels wordt gevormd door de filmbonzen, en niet door de vraag van het publiek. Het grote publiek vreet simpelweg gewoon wat ze wordt voorgeschoteld.

9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik veronderstelde dat je met je porem in de zon zitten er wellicht een biertje bij zou hebben, omdat je snel terug keerde in de discussie ging ik ervan uit dat je biertje op was. ;)

Even weer terug op reviews. Aangezien ik al een tijdje een ''lichte crush'' op Abbie Cornish heb, heb ik maar een aantal films van haar gekeken.

Somersault
    Heidi, een 15-jarige australische meisje rent weg van huis, nadat d'r moeder haar betrapt met de vriend van de moeder. Ze komt terecht in een niemandsdal ergens in een uithoek van australie. Daar krijgt zij aandacht via sex en ze komt in contact met een jongen (Sam Worthington) waarmee ze een relatie begint. Ze is nog opzoek naar haarzelf en wil vooral aandacht. Hiermee worstelt ze.

De thema's in deze prachtige film zijn: Intimiteit en de hunkering naar liefde. Abbie Cornish acteert hierin voortreffelijk en ik ben gelijk fan van haar acteer kunsten, los van haar uiterlijk natuurlijk :D . Gaandeweg krijg je telkens het gevoel dat er wat ergs gaat gebeuren.

Let op mijn woorden: Abbie Cornish gaat een ster worden . . .

De rest moet je gewoon zien. Dus, jan_tran, Kevf, Nerazzurri, henrive, Dusky en alle andere geinterresseerde . . .. GEWOON KIJKEN DEZE FILM.

Candy
    Abbie Cornish schittert in deze film naast de ''te-vroeg'' gestorven Heath Ledger.

Candy is een schilder/kunstenares die in contact komt met een dichter (Heath Ledger). Zij krijgen een relatie en voeden elkaar met heroine. De heroine krijgt de overhand en je ziet in de film hun highs en lows. Dit is niet een drugs film zoals Trainspotting, maar het laat wel keihard zien hoe het eraan toegaat in de wereld van de heroine-verslaving. Hun relatie komt onder druk te staan en de ouders van Candy zijn niet blij.

Ik was wederom verrast door deze film, Heath en Abbie spelen heerlijk en de chemie tussen beide spelers spat van het scherm af. Het einde is zo mooi, dat zowel mijn vriendin als ik een traantje lieten . . .:):

De film is zelfs op blu-ray en kost maar 6 euro bij ZAVVI. Dus, wederom . . kopen !!!! Als filmliefhebber zul je niet teleurgesteld zijn . . .

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, ik had geen bier staan en de zon is (nu nog) na half drie van m'n balkon af ;)

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok mannen. Ik ga me er binnenkort toch nog een keer aan wagen. Ik heb C'era una volta il West weer gedownload. Alleen ga ik wel gewoon verder waar ik gebleven was, na die 20 minuten. :+

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Probeer te genieten van wat je ziet :) En hoort ook.

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
  14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fuck, ik probeer City of Life and Death te kijken maar ik krijg de ondertiteling niet aan de praat. Jammer want het lijkt me een geweldige film.

15. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    engels of nederlandse subs ?

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Don't care, zo lang het maar geen chinees is. :+

Ik heb 2 versies van subs maar ze lijken steeds niet te kloppen. Misschien moet ik eens beter gaan tweaken. Bij de torrent stond ook een linkje naar de subs die ik volgens mij nog niet goed heb geprobeerd. Wel een gedoe jonge, die stomme subs toevoegen en op het juiste moment te laten verschijnen.

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    VLC. + subs= win

Check vooral de releasegroep van je binnen gehaalde torrent. Deze moet hetzelfde zijn als de sub file.

Zet het ander hier joh, dan zal ik een poging wagen.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat snapt ie zelf ook wel 8).

hoop ik

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb nu de subs die bij de torrent was aangeraden en nu werken ze opeens wel. :+

Gisteren wou het me echt niet lukken... raar 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina