Weet iemand een goede agenda gadget voor Windows 7? Ik zie op internet overal die van Google staan, maar die is echt mega lelijk!
Nee, maar zou een agenda gadget wel fijn vinden. En ik wil me best aan gadgets wagen. Laatst nog die CPU en internet dinges geïnstalleerd, die laatste werkte niet en eigenlijk heb ik er ook helemaal niks aan. Maar ik wil best wel gadgets proberen. Welke zijn bijvoorbeeld echt handig en nuttig?
Aye, als je hem gewoon instelt sync'd ie met Gmail en Exchange servers, waardoor het houden van meerdere agenda's een kippetje is. Verander iets op je telefoon, en de Pc's volgen automatisch, zoals het hoort
Is er de mogelijkheid om bij de volgende foutmelding automatisch 'het programma sluiten' te kiezen? Ik krijg deze melding vaak bij het openen van een mapje met een SolidWorks file waar Windows een afbeelding van wil maken. Ik krijg hem 2x en daarna doet hij het gewoon. Het is vrij irritant, zeker als je naar veel files in verschillende mappen zoekt, maar ik wil er wel gebruik van blijven maken. De foutmelding: [SPOILER1][/SPOILER1] Overigens kies ik voor andere vastlopers altijd die middelste optie, dus als ik ergens kan aangeven dat 'ie dat automatisch doet zou dat wel chill zijn.
Bedoel je dus een Werkgroep? Of bedoel je permissie's? Dat kan je via de OU doen of AD of je maakt een script aan met welke permissies en die sla je zowel local als global op.
Ik hoef niet zozeer die fout opgelost te krijgen hè. Is een vrij bekende bug in Solidworks en volgens mij heeft nog niemand die gefixt gekregen, maar ik vroeg me gewoon af of hij automatisch programma's kan laten sluiten. Anyway:
Ik wil een clean install van Windows 7 op mijn computer zetten, maar ik heb even een klein vraagje m.b.t. de drivers. Hoe kan ik precies weten welke hardware er in mijn laptop zit, en welke drivers moet ik allemaal installeren?
Er zijn programma's die je pc scannen naar drivers en daarbij meteen de goede installeren. Heb alleen even geen namen voor je.
Zou dit programmatje goed zijn? http://www.devicedoctor.com/ Als ik gewoon even een Windows installatie er overheen gooi, en vervolgens Device Doctor draai is het allemaal in orde toch? Welke software gebruiken jullie eigenlijk hiervoor?
Is dat programma gratis? Ik heb hem al gedownload, maar ik ben bang dat als het er straks op aan komt hij me toch nog geld gaat vragen voordat ik kan downloaden.