1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zou ik wel doen. Als je enkele uren verder bent kun je vaak al alles van dat goedkope vod kopen. Heel handig om mee te beginnen. Vlak daarna volgde bij mij meestal die Villa van Anvil waar ook een quest aan zit.
     
  2. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de storage ruimte gekocht. Twee kastjes en een kist. Ik ben nu wel blut maar dat komt wel goed. Ik heb een staff van de mages guild laten maken die ik waarschijnlijk toch niet ga gebruiken. Hij is 666 gold waard }:]
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Precies. Tegen de tijd dat je alle quests, main en side, hebt gedaan ben je toch steenrijk. ;)
     
  4. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    dat geloof ik best ja. Het gaat lekker, ben nu bezig met Mages Guild quests. Ik moet voor een of andere gestoorde gozer allemaal mensen volgen in Skingrad :lol:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Quests in de TES serie zijn ook erg origineel. Dit is een van de redenen waarom de ontwikkeltijd van zo'n game ontzettend lang duurt over het algemeen. Nu al 5 jaar. ;)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uh, dat is altijd mijn grootste probleem met deze reeks spellen. 8) De verhalen zijn best vaak origineel, maar de quests komen altijd op hetzelfde neer. In Oblivion zie je dat heel goed in de Fighters Guild, net als bij bijvoorbeeld het leger in Morrowind.
     
  7. Bazjeh

    Bazjeh Classy as always

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook wel eens dat NPC's je zonder reden komen zoeken en je aanvallen? Heb het al twee keer gehad, laatste keer was het Irlav Jarol, die helemaal naar de marketdistrict kwam om me te vermoorden (werd vervolgens afgeslacht door de guards, waarna ik hem lekker kon looten. bedankt voor je fakking sterke staff Irlav! :lol:). Dit is ook gewoon zonder rede, heeft niks met een quest te maken.

    edit: Die NPC's zijn daarna ook gewoon weer op hun normale plek enzo, levend en wel.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Toch vind ik het voor mijn eigen geruststelling al heel wat. Voor moeilijke keuzes en quests kies ik dan wel Dragon Age ofzo. ;)
     
  9. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna alles gedaan en ik heb alsnog 'maar' iets van 60.000 gold. Misschien heb ik gewoon een gat in m'n hand...
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je alle huizen koopt met een kapitaal hou je wel een heel stuk minder over. Ik moet er wel bijzeggen dat ik alles verkoop en daarom ook aan het eind altijd wel een fortuin over heb. Als ik de huizen erbij zou kopen houd ik meestal nog geen 40.000 over, tenzij ik echt flink aan het gold farmen zou zijn geweest.
     
  11. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ook alle huizen gekocht, maar niet allemaal ingericht. Dus dat wordt nog een tijdje dungeons binnengaan voor vampire dust en armor die ik kan verpatsen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tip en ik krijg een reactie van Tyrant en Willem: Mehrunes Razor. :+
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kutloot had ik daar zeg, en ik was gewoon level 18. Niks enchanted gevonden 8).

    Betere tip: doe de shrine van Boethia. Ik heb daar 150 Strong Healing potions ter waarde van 120 geldjes gevonden. 150x120=18000 septims.
    Nice.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je moet voor Razor ook level 23 of hoger zijn. Je zou dat nu wel moeten weten. Het heeft te maken met de items waarvan een hoop pas tussen level 20 en 23 in het spel verschijnen. Zelfde geld trouwens voor de Deadra Shrine quest. Je hebt level 23 nodig om ze allemaal te kunnen voltooien.

    Ik haal uit Mehrunes Razor per run zo'n 30.000 ;)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Als ik Mehrunes Razor slecht vind heeft dat niets met mijn level te maken. Ik loot namelijk in normale caves etc wel enchanted dingetjes, maar uit Forlan Watch alleen wat cuirasses zonder echte waarde. Dus waar je level 23 vandaan heeft er niks mee te maken, want relatief gezien is het alsnog redelijk waardeloos.


    Oja, en de items uit de Daedra Shrines zijn niet gelevelt dus die moet je gewoon zsm doen (i.e. zodra je het vereiste level hebt gelijk spelen!). Niet wachten tot level 20.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Neemt niet weg dat ik er nog steeds 30.000 uithaal. Bovendien is het voor mensen met een ranged char en dus markesman als major een ware pijlen en bogen hemel. Vooral Pijlen, echt in een stortvloed gevonden daar op de console versie. Zonder het te verdubbelen natuurlijk. Er zitten ook gewoon pijlen bij die soms 200 of meer per stuk waard zijn.
     
  17. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook nog het grootste deel van de Shivering Isles-questline doen. Daar schijn je ook aardig rijk mee te worden, al vind ik de Shivering Isles niet zo'n leuke spelwereld. Te veel van die insecten.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik moet Shivering Isles ook nog even voor de Xbox regelen, eens kijken of een disc van iemand kan bietsen :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je moet hem ook niet te vaak spelen. Zelf speel ik hem een keertje voor de achievements en dan geloof ik het wel. Nadeel is inderdaad al die insecten, daar is de wereld van Mania en Dementia echt van vergeven helaas. De strijd tussen die Zwarte en Gouden vrouwtjes maken dan wel weer een boel goed. Die zijn ook betrokken bij een heel vette quest om een of andere ruine.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Vanavond maar weer eens aanhengelen. Heb de laatste week steeds zin om lekker vanaf 9 uur te gamen maar het komt er nooit van :+

    Ben wel bij die vervelende Allies for Bruma missie aanbeland. Stomme Oblivion planes...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina