[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als ik dat toch eerder geweten had. :'-(

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja ik heb geen DLC dus. Is dat die DLC die je gratis kan downloaden als je je spel registreerd? Dat kan ik namelijk niet, heb een promo.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee is de dlc die je bij de signature ed kreeg

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    'The Exiled prince' inderdaad.

Je mist er weinig aan , vond die Sebastian de minst interessante companion. Al gaven zijn quests wel een leuk kijkje in de chantry

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat inderdaad, maar voor iemand van zijn status heeft die ook barweinig achtergrond, buiten de Chantry om imo.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem nu tijdelijk even bij me voor zijn quest en hij is best een sterke rogue. Zeker met van die skills als extra damage tegen gastjes die niet tegen hem vechten of stunned dudes (die hij acitveert als hij surrounded is) is hij met een goede boog super sterk.

Hoe dan ook zijn alle ventjes wel sterk met een goed wapen en vooral goede tactics!

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De Quest Who needs Rescuing is bugged. Heel gebied afgezocht, maar nee. Schiet nou maar eens op met een patch BioWare. Tis nog erger dan bij Mass Effect I destijds. :mad:

8. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Welke quest is dat ook alweer? Zet anders in spoiler wat je moet doen. Dan probeer ik je te helpen, als ik het nog weet haha.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je moet een dochter redden van een rijke gast. Zij zou zitten op dat strand ergens. Niets dat daar op heenwijst. De quest heb ik genoemd en op internet lopen ook al mensen te zeggen dat die bugged is. Misschien dat jij een alternatief weet.

High Dragon nu ook neer. \o/

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Iemand tips voor de Ancient Rock Wraith? Ik heb geen Health Potions meer en Anders bij als Healer, hij heeft ook Glyph of Warding en twee ijsspreuken die kunnen stunnen. Verder ben ik zelf tank/aggro en heb Fenris en Varric mee.

11. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, Bioware zegt zelf ook dat het een bug is. Maar in mijn playthrough had ik hem gehaald. Zonder bugs ofzo, dus waarschijnlijk was ik lucky. Ik kwam in The wounded coast en kreeg gelijk een Waypoint. Dus ik denk dat je het moet laten voor wat het is, of later in de game nog een keer proberen.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wachten tot ze met een patch komen en dat kan gezien Mass Effect heeeel lang duren. Die game heeft bij mijn weten zelfs nooit een patch gehad, een serieuze patch dan.

13. Seh

Seh Guest

Ik moet nog een keer verder met mijn rogue, maar ik kan er geen zin en/of tijd voor vinden. :eek:

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren uitgespeeld. End game was toch wel prima. Even een paar dingen voor de mensen die hem uitgespeeld hebben.

[SPOILER1]Iedereen die de mage heeft geholpen hadden jullie ook niet ontzettend spijt. Had eerst zoiets van onderdrukking is evil maar elke gvd mage die je hielp (zelfs first enchanter) was te dom om te poepen en werd een blood mage. Jezus wat had ik graag de templars geholpen als ik dat wist. Maar had dan wel me zus willen redden. Die was tenminste normaal maar baalde wel dat het me zus was want was enige lekkere wijf naast isabella! Die Merril is zo lelijk als het maar kan zijn en into de gay relaties ben ik niet.

Baalde ook van Anders. Was wel voorspelbaar dat hij iets ging doen maar zo groot.... Hij kon daarna wel optyften wat mij betreft. Fucking al Qiada fanatiekeling!!

Was ook wel blij met Cullen. Vond het fijn hoe hij reageerde en vroeg me af of dat te maken had met mijn beslissingen in de mage tower in deel origins. Ach vond hem zo wel stoer en niet al te whiny.

Alistair irriteerde ik me wel weer mateloos aan![/SPOILER1]

DAarnaast is het Champions armor voor de rogue echt cool. Zeker met die kap. Echt een van de coolere armors van de game. De rest vond ik namelijk ultiem lelijk. Een of ander desert oufit en vooral dat outfit met die tas aan de zijkant waren echt te lelijk! Wat ik aan de wapens jammer vond was dat je niet nog een goed wapen had dat leek op finesse. Die Carta's right hand en left hand zijn wel sterk maar lelijk.

De rogue is trouwens wel weer flink overpowered. In deel één was je niet dood te krijgen met een rogue en deed je super veel schade maar hier was het weer precies hetzelfde. HEb nog geen eens me best gedaan (alle nuttige skills kopen met van die boeken) en was al niet kapot te krijgen en moordde alles te snel uit.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn soort game. O-)

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe bedoel je jouw soort game? dacht dat je moeite had met de draak etc? en dat je in dragon age origins voor het eerst met een rogue verleden week was begonnen?

Of bedoel je dat je kan overpoweren?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit dus. In RPG's vind ik het gewoon leuk om zelf mijn eigen gang te gaan. :9

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Excuses voor de dubbelpost.

Bij de laatste missie van de game kunnen bugs optreden. Ik doel vooral op het laatste gedeelte van die missie. Saven en herladen zou het moeten doen. Weten jullie het even. Had het net zelf en na het laden deed alles het weer. ;)

19. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit last gehad van bugs. In de hele game niet.

Vandaag me 800 MS points kaart binnen, ga ik lekker Exiled Prince van downloaden.:thumbs:
    Maar eerst Origins en Awakenings uitspelen haha.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Awakenings moet ik ook nog uitspelen. Tot nu toe een hele gave uitbreiding.

Net trouwens ook DA 2 uitgespeeld:
    Smerige sexsueel gefrustreerde tante die Meredith. Ze is dood, maar ten kostte van die Mage en zijn mensen. Ik haat dat verdomde wicht, maar haar stem is in haar voice acting echt heel sluw. Trouwens: Zowel het doden van de Mage als Meredith later waren gezamelijk nog makkelijker dan die High Dragon. Ik neem zelfs de helft van de adds er nog bij. Eindbaas deel I deed ik een half uur over, hier slechts 10 minuten. Zoals ik al eerder zei is DA 2 echt mijn game, maar zelfs dit ging wel een beetje te snel. Ook het stukje verhaal wat erna komt ging vrij rap. Zag ik Leliana nou goed of niet? Dat wordt dus DA 3 op de E3 aankondigen lijkt het haast wel. Of DLC natuurlijk. Ben benieuwd, want ik wil nu wel eens werkelijk weten waarom Varric vastgehouden werd door de hele game heen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina