[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Origins uitgespeelt (als Rogue) incl. Warden's Keep en Stone Prisoner.

Wil nu de game als Mage doen, maar zit te twijfelen of ik eerst Awakenings en de rest van de DLC zal doen....heb in het begin niet echt opgelet, dus wat sidemissions gemist....en in een RPG wil ik altijd alles eruit halen, anders heb ik het gevoel dat ik de game niet echt uitgespeelt heb.:9

En er gebeurt zóveel, dat je bij een tweede keer denk ik nog meer meekrijgt van de game.

Wat is eigenlijk de levelcap in Origins?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de mensen die DA2 hebben; er is iets wat me irriteert... Ligt het nu aan mij of klinkt Bethany wel erg veel als Leliana? :+ Het leidt me de hele tijd af.
    (ik kom niet in dat topic, dus vraag ik het even hier :p)

3. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Een tweede keer is het zeker waard ik heb aardig wat playthroughs gehad en bijna alles kan op een andere manier, redcliff tussentijds verlaten zorgt ervoor dat het verhaal anders loopt en zo zijn er nog heel veel dingen met ook kleine gesprekjes.

Plus mage speelt compleet anders, wel veel makkelijker zeker met een aantal spreuken dus niveau dan omhoog zetten. Verder is DA2 spelen natuurlijk ook een goede optie zelf niet gespeeld maar zal ook goed zijn.

Levelcap dacht ik was rond de 25 maar kan het me niet zo goed herinneren en met uitbreiding zal het hoger komen natuurlijk.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vind ik reuze meevallen aangezien ik DA O net uitgespeeld heb met haar constant in mijn party. Misschien dat het dezelfde actrice is, maar dat vind ik helemaal niet opvallen.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben niet ver met DA2 maar is de vechtstijl op de snelheid na niet gewoon precies hetzelfde?
    (A) om gewoon wat rond te slaan en (X)(Y)(B) voor de skills.

Moet zeggen dat ik DA:eek: fijner vond vechten. Het gaat allemaal zo snel nu in DA2, heb geen tijd om tactisch te denken. :p Al is dat misschien wel wat gewenning.
    Hm, misschien ligt het gewoon aan mij. Ik keek zelfs 1 keer om toen ik haar hoorde 'he, wtf doet Leliana hier? ... oh... jij bent het...' :+

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sommige vrouwenstemmen lijken ook wel veel op elkaar. Ik zou me er sowieso niet veel aan storen. Veelzijdigheid aan stemmen en accenten is groter dan in DA O. Heb al Ierse, Franse en Schotse accenten gehoord en dan die platte Amerikaanse nog. ;)

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel meer dat je een keer A drukt, en dan vecht ie automatisch. Ik wil zelf; bijvoorbeeld; 5 keer op A drukken en dat ie 5x slaat. Dus dat je zelf de controle hebt. :)

Net The Stone Prisoner gecomplete. Shale is best een baas om in me party te hebben. (ik zit nog in het begin van de game.)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, daardoor voelt het sneller aan. :D Wist dat het allemaal sneller ging maar kon er maar niet op komen wat er nu precies anders was. 8) Dacht dat ze alleen de animaties versneld hadden. :p

9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Net Anvil of the Void gecomplete, DAMN wat een vette quest. En ook erg lang. Ben nu wel blij dat ik eindelijk uit die Deep Roads kan. Na 4 uur in de Deep Roads werd ik toch een beetje depressief. Ik wil the surface weer zien:D

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Maar dan val je in de lucht. :eek:

11. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Huh hoe dat dan? Ik snap em niet :eek:

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Praat eens met wat Dwarfjes, dan snap je het wel.:)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sodding rock, that's a lot of Sky. :lol:
    Vooral die dwerg ook in dat armendistrict waar je heen moet voor een quest. 8)

14. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik snap het inderdaad, ik ging het gister spelen, en toen ik weer naar boven ging, zei Oghren dat:lol: It's like being drunk, but much cheaper! Ge-wel-dig.

Het eerste wat ik wou doen zodra de main quest begon is naar Orzammar. Omdat ik een Dwarf Noble ben. Dus ik wou wraak nemen. En nu ben ik in Redcliffe en kan het 'echt' gaan beginnen voor mij.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is het leuke bij Origins. 6 verschillende verhalen. Wel jammer dat de Humans niet nog een ''Poor'' kant van het verhaal hebben. Ze hebben er in principe maar een. De Mage heeft 3 rassen, maar hetzelfde verhaal. Humans hadden van mij dus wel een extra mogen krijgen:)

16. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Al houd ik zelf niet zo van een Mage als main character.

Net Redcliffe gedaan, en moet nu naar Denerim voor die 'Urn'.
    Ik heb nu met mijn Dwarf de hele uitrusting van Armor of the Legion. Ziet er super vet uit.
    Ik vind zoiezo de Armor 10x vetter dan die van DA2. Met uitzondering van The Arms of the Champion van DA2. Dat stijgt boven alle armor uit. Vooral met die 'Cap' als je een Rogue bent.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Had anders in DA 2 ook wel dikke armor als Warrior. Vind sowieso de wapens in DA 2 beter dan in DA O.

18. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu de Templar armor en Helmet:) Ziet er echt grappig uit, zo'n Dwarf met Templar armor.

Ben nu net voorbij de Circle Tower. Ook weer zo'n epische quest:
    [SPOILER1]Dat je in the Fade zit, en die sloth Demon moet killen.
    Daarna nog eens dat eindbaasgevecht van Uldrid die in een Pride Demon veranderd. (die overigens erg makkelijk was)[/SPOILER1]
    Natuurlijk koos ik de kant van de Templars, want Mages zijn zeikerds.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2011
  19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat vond ik dus ook toen ik als rogue het spel speelde.

Maar nu ik als Mage het spel speel, leer je die kant echt beter kennen, en waarderen, en vooral hun rol in de wereld. :)

20. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    In DA2 heb ik de Mages 100% ge-support. Daar waardeerde ik ze ook echt. Maar in Origins wil ik het andersom doen. Gewoon omdat het kan! :)

Deel Deze Pagina